recenze Alexandria - Stránky 3 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Alexandria

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
Lee

Příspěvek od Lee » 07 zář 2015 04:31

Dobrý den,
přidávám hodnocení. Po přečtení recenzí jsem byla dost vyděšená a chtěla jsem zájezd zrušit. Ještě že jsem to neudělala. Letěli jsme s přítelem do bulharska a byli jsme s CK naprosto spokojeni! Na letištích má CK stánek, čekali nás tam delegáti a připravené autobusy na rozjezd do hotelů a penzionů. Bydleli jsme v hotelu Belvedere, který je luxusní a pracovníci hotelu s Vámi mluví česky. Alexandria a má po celém Primorsku svoji reklamu, kontrakty a své informační centrum, takže není problém si spolehlivě domluvit nějakou tu akci, výměnu peněz či pronájem auta (ale nedoporučuji, mají hrozně rozbité silnice :-D ). V Nesebaru na výletě s námi byla delegátka, která se nám náležitě věnovala. S ničím jsme nenarazili na jediný problém. Nevím jak je to s ostatními zájezdy, takže budu mluvit za Bulharsko, kdybych měla doporučit dovolenou s CK Alexandria, neváhám.

Ondřej Suchý

Příspěvek od Ondřej Suchý » 27 čer 2016 01:36

REZENCE JE POUZE NA SLUŽBU CK, DELEGÁTA A VHODNÁ PRO RODINY CO SE ROZHODNOU CESTOVAT S CK MALÝMI DĚTMI
Cestovali jsme s infantem (miminko 1 rok, plně kojené) + tříletým, jediný rozdíl mezi ostatními cestujícími bez miminka je ten, že dítě potřebuje nakojit a přebalit, lehnout si, táta tahá kočár navíc se zavazadli, musí ho zabalit do bagu a složit, to tříleté dítě občas potřebuje okamžitě na WC. CK pro nás prakticky zajistila pouze letenku a rezervaci hotelu + transfer. To jsou ale věci, které si normální vzdělaný člověk zajistí sám a já bych s CK už nejel, služba delegáte je nula, nepotřebujete ho. Uvědomte si co front čeká při takové cestě do destinace kamkoliv:

CESTA do destinace
1. fronta – check in (15min)
2. fronta – do letadla (15min + 180 minut zpoždení bez informací – nutnost stát u gaty 120 min)
3. fronta – z letadla (15 min)
4. fronta – k delegátovi pro voucher na ubytování (25 min = buzerace)
5. fronta – do autobusu (20 min, bez volného sedadla)
6. fronta – check in hotel (30 min)

cesta zpět:
7. fronta – check out (15min)
8. fronta do autobusu – no koment masakr strkanice, kočárek šel samozřejmě poslední, ale sedíme rozházený po buse(lidi bez malých dětí vyslali potomka nebo jednoho, ten nasázel batohy na sedadla, takže při nastupování bylo vše obsazeno, seděli jsme na konci horního patra) (15min.)
8. fronta – check in letiště (55min) – nestihli jsme přebalit ani občerstvit děti (koupit si jako ostatní například večeři v duty free zoně apod.)
9. fronta – do letadla (60 min) (malý se málem počural, museli jsme se protlačit dopředu přes nadávky a požádat letušku na palubní WC, letušky super a divili se, že nám nedali s kočárem přednost při check inu do letadla – v PRaze to organizivali!)
10. fronta – z letadla (15 min.)(lokty)
11. fronta – go parking (20 min. – předběhnutý od všech bezdětných :))

pouze u fronty 2 a to pouze v Praze, dostala maminka s dítětem přednost, ostatní zejména fronta 3-6 musel člověk vystát s dětmi, když měl let zpoždění 3 hodiny a přílet nebyl na večeři, ale na pokoj jsme se dostali ve 3 hodiny ráno. Všechny fronty 3-6 poslední, protože se tam ti co namají bejbátka prostě logicky natlačí dříve, fronta 4 bylo k ničemu 25 minut, opět poslední, protože máte dětičky sestavujete kočárek atd. 5. fronta poslední, já na stojáka děti rozházené po autobusu, maminka s miminkem (bez tašky a pití) a kluk 3 roky co se málem počůral sám na konci autobusu. Delegát tam jen stojí a usmívá se, češi jsou ve frontách hovada to bez řeči (40 let front na toaleťák a banány udělal se staršími ročníky své), delegát je jediná spojka, co by podobnou věc mohla korigovat zejména ve frontě 4-6 ušetřit maminkám a kojícím tak hodinu a čas na potřebné úkony(nakojit, napít, vyčůrat). Což nedělá. Fronta číslo 4 je buzerace, protože pak máte frontu číslo 6 (šlo ty papíry poslat poštou mailem dopředu). Nebudu řešit vůbec chování ostatních čechů (cca 40% znich), zhovadilou obézní mladou slečnu, která označila děti za parchanty co si myslí, že mají mít všude přednost (to řekla nahlas před více lidma) a tak dala párkrát loktem manželce s dítětem v náručí :) delegát mohl u check in zorganizovat frontu a maminky dát dopředu, mohl to udělat u fronty 4 i 5, maminkám vyhradit spodní patro double deckeru. Mluvíme o troše práce, místo toho si tam povídá s lidma co zná z loňska…s CK nemáte při cestování žádnou přidanou hodnotu, maximálně Vám tam skočí navíc fronta 4+5 lepší si zajistit letenku, booking a na letišti taxika. Za ten pozdní příjezd (měli jsme být před 9 na hotelu, stihnout večeři, procházku u moře, animaci a jít spát, místo toho na pokoj o půl třetí, málem zaspaná snídaně a únava celý další den) máme od CK bez náhrady!! Služby delegáta jsem Vám zhodnotil, cestovat s dětmi s takto neorganizovanou společností je PEKLO, dovolenou to nezkazilo, destinace, hotel dle očekávání super (ale to neovlivňuje CK logicky)! Ale cestování s CK, vnímání služby delegáta určitě ano, není jediný logický důvod cestovat s CK. Delegát tam je pro důchodce a lidi co neumí kváknout slovo anglicky a chtějí mít český výklad a jezdit někde hormadně busem na výlety (za levnějc šlo půjčit na 2 dny auto!!!! přímo v hotelu) v době pobytu, pro ostatní k ničemu. Jinak pokyny chybně poslány, den před odjezdem jsem si nechával opravit informace o osobách, emailem šlo vykomunikovat celý zájezd, ale pozor, hlavní informace dostanete PO ZAPLACENÍ (například to, jaké doklady, váhy apod.) zrovna tyto informace, májí příjit hned po objednání zájezdu (podpisu smlouvy) ne zaplacení, to je buzerace, jsou to informace, které nejsou žádným tajemstvím)

Ivana

Příspěvek od Ivana » 03 led 2017 17:01

S CK Alexandria jsme byli letos poprvé v Bulharsku – Primorsko. Byli jsme ubytovaný v penzionu Andromeda, bohužel první co jsme museli udělat, umýt si hrnečky abychom si mohli uvařit kávičku. Úklid za celých 12 dní byl snad jen jednou – výměna povlečení a ručníků. Odpadky jsme si pak vynášeli samy. Jinak jsme měli krásný výhled na moře. Vzdálenost moře od penzionu neodpovídá tomu co píše cestovka, je to delší trasa. Hlavně pokud máte objednané stravování. To si pak zajdete. Jinak se nám dovolená líbila. Moře čisté, akorát když byli vlny tak se objevili nějaké řasy, ale nic hrozného. Až na penzion bylo super.

Zdeněk Korf

Příspěvek od Zdeněk Korf » 16 črc 2017 16:07

S CK Alexandria jsem měl vždycky dobrou zkušenost při předchozích cestách do Bulharska. Narazil jsem až letos, kdy jsem byl nucen zájezd zrušit z rodinných důvodů. Nejprve mě jejich pracovnice v rozporu se smluvními podmínkami požádala o doplatek storna, ač si storno mohli strhnout ze zaplacené zálohy. Jiná pracovnice, po mém protestu s poukazem na obchodní podmínky, se ani neomluvila. Již nikdy s touto kanceláří nehledě na to že létají s otřesným Travel service, nepojedu.

Paula Matušková

Příspěvek od Paula Matušková » 14 srp 2017 15:06

Dobrý den.S CK alexandriou jsem jela poprvé a naposled.Autobus,kt.byl zajištěn do Italie 14.7.2017,byli jsme z něho v šoku + nám bylo řečeno,že na záchod mužeme jen v nutných případech.
To,že za naše peníze si platíme delegáta,kt.tam spíš nebyl jak byl.Prostě špatná organizace.Člověk se muže spolehnout jen sám na sebe,a ne na žádného delegáta.Takže s ck alexandrii – ne, děkuji

Tomáš Červenka

Příspěvek od Tomáš Červenka » 06 zář 2017 21:45

Dobrý den. S CK Alexandria jsme cestovali letos poprvé do Bulharska. Zařízení dovolené v kanceláři v JB bylo bezproblémové a příjemné.Vše nám bylo vysvětleno a zodpovězeno. Dovolená v Primorsku 19.8.17 – 26.8.17 v penzionu Andromeda byla úžasná (ubytování pro nenáročnou klientelu). Penzion byl čistý a pan domácí velice v pohodě. To vše má CK zařízeno na jedničku.
Veliký pozor si ale dávejte v Primorsku na delegáty…schůzka po příjezdu naprosto zbytečná ..delegátka jménem KRASEVA nic neví ani cenu výletů ani termíny natož když po ni někdo něco chtěl( domluvte se s domácím sami zněla odpověd) dovolat se na mobil přiděleného delegáta je nadlidský úkol. Kdyby CK vynechala celou smečku zbytečných delegátů a zavedla linku kam se dá dovolat bylo by vše super

Pavlína Sejčková

Příspěvek od Pavlína Sejčková » 13 zář 2017 00:56

Nad některými výkřiky cestovatelů tady se musím smát. Cestovala jsem se všema možnejma cestovkama a jen Alexandria byla jediná, která mně nikdy nestěhovala jinam nebo nesplnila co bylo v popisu. Lety mají normálně zpoždění, kvůli leteckým společnostem, to ck neovlivní, taky pokud si nepřečtete kam vlastně jedete a představujete si za 12 tisíc luxus, tak budete zklamaní. Zažila jsem chlapa v Řecku, co ve 3* hotelu vykřikoval, že se to s Tureckem a all inclusive tam nedá srovnat. No nedá, je to těžký když jsou lidi hloupý a srovnávaj jabka s hruškama. Taky o delegátech co tu lidi píšete, to jste nesvéprávný, že po 28 letech od revoluce potřebujete mít delegáta věčně za zadkem a neumíte ani na recepci předat voucher? Třeba na Rhodosu nebo na Menorce maj perfektní delegáty, na Santorini taky, všude je to o lidech a čekat že Vám delegát bude 24h k dispozici, když musí jezdit vyzvedávat lidi na letiště, nebo jezdit na výlety a v noci by se taky rád vyspal a neřešil že došel toaleťák,, to je fakt utopie. Alexandria je trochu dražší,ale služby má dobrý a hlavně má českýho majitele a ne žádnýho araba, co zítra zavře krám. S jinou cestovkou bych nejela,ale myslím, že oni o zákazníky nouzi nemají, takže vy všichni co tady brečíte běžte do Eximu, tam vás 3x přestěhujou a nikdo se s váma nebude bavit.

Zdeňka Brédová

Příspěvek od Zdeňka Brédová » 30 lis 2017 01:16

Dovolená v Primorsku s CK Alexandria byl jeden velký horror. Ještě horší bylo jednání, když jsme se vrátili domů a dovolenou reklamovali a chtěli alespoň část peněz zpět. Přesto, že jsme měli vše natočené a doložené k reklamaci, vše nám bylo zamítnuto a zdůvodněno samými výmysly a lžemi. Obrátila jsem se přímo na ředitelku Soterovou, která slíbila, že vše prošetří a pak se ozve. To se nestalo, tak jsem jí volala sama a to několikrát denně asi týden. Telefon mi zvedla pouze jednou a to zřejmě omylem a řekla, že má poradu a že za chviličku zavolá. Od té doby už jsem se na ní nedovolala. Jak se pak mají chovat zaměstnanci, když mají takovou ředitelku! Poslala jsem jí i E-mail, ale neodpověděla. Mohu-li někomu radit,pokud nechcete trávit dovolenou v kamrlíku bez lednice, sušáku,koše na odpadky, balkonu atd, ale s výhledem do prádelny vzdálené od okna asi 5m, nejezděte s CK Alexandria. Nikdo nebude řešit případnou reklamaci a jejich jednání je slušně řečeno sprosté. Asi mají klientů dost, ale věřím, že hodně z nich s touto cestovkou pojede jednou a nikdy více. Jaká je spolupráce s placenými delegáty nevím, protože se v penzionu neukázal za dobu pobytu ani jednou. Pokoušeli jsme se řešit naše problémy hned v kanceláři Alexandrie v Primorsku, ale jen nám řekli, že jiné ubytování nemají a tím to bylo vyřízené. Žádná snaha nám pomoci nebo vyjít vstříc. Možná, že toto pomůže někomu při rozhodování s kterou CK cestovat. A pro ty, kteří by se jako já chtěli spojit s paní ředitelkou, posílám telefonní číslo, které je opravdu hodně přísně střežené 221 466 475. Přeji hodně štěstí.

Romana Man

Příspěvek od Romana Man » 01 led 2018 23:49

Koupili jsme si zájezd do Primorska bohužel už v listopadu.Slevu se zlatou kartou jsme uplatnit nemohli,jelikož v tomto období jsou supeslevy za včasný nákup a nejde to kombinovat.Dnes 1.1. jsem se koukla na netu na zájezdy a náš zájezd je o 2000 levnější a pojištění zdarma.Tak to mají být slevy za včasný nákup?No jedeme s nima určitě naposled.

Rychlá odpověď

   
cron