recenze Ancora - Recenze cestovních kanceláří

recenze Ancora

Podělte se o svoje zkušenosti z dovolené.
admin
Administrátor webu
Příspěvky: 42
Registrován: 29 říj 2017 22:09

Ancora

Příspěvek od admin » 10 led 2013 07:57

CK ANCORA je členem Asociace cestovních kanceláří České republiky (ACKČR).
Firma byla založena v roce 1991.

Martina

Příspěvek od Martina » 16 led 2013 05:12

Byla jsem s touto cestovkou dvakrát v Neseberu a vždy dovolená proběhla bez problémů.

Radek

Příspěvek od Radek » 29 srp 2013 03:39

ROZHODNÉ NEDOPORUČUJI – tragedie při vyřizování reklamace. Přidělen pokoj místo výhledu do zahrady celý balkon zakrytován schodištěm -panelem. V pokoji se muselo svítit i ve dne a cestovka v klidu, že není dost důkazů. Služby delegáta žádné, přesto že byly v ceně zájezdu. Delegátku jsme po dobu pobytu, při příjezdu a odjezdu ani neviděli, tak jako předchozí zájezdy. Hrůza neochota nevstřícné jednání a jen výmluvy a drzost právníka cestovky, že se můžeme klidně soudit, že ale nemáme důkazy. Nejhorší cestovka, kterou jsem poznal. Když se něco stane, pomoc od cestovky žádná.

Eduard

Příspěvek od Eduard » 11 zář 2013 03:12

Byli jsme s touto cestovkou v Neseberu v hotelu Kotva. Dovolená proběhla bez problémů. Byli jsme spokojeni. Amcora účtuje poplatek za dítě do 6 let i přesto, že hotel Kotva toto ubytování včetně snídaně poskytuje zdarma pro dítě ve věku 2-6 let. Reklamaci Ancora řeší stroze. Na uváděné argumenty nereaguje a odvolává se pouze na informace na svém webu. Kazí to celkový dojem z dovolené. Dávejte si pozor při výběru CK! Obdobnou dovolenou nabízí i jiné cestovky.

Šilberský

Příspěvek od Šilberský » 17 zář 2013 04:42

S touto cestovní kanceláří jsme byli již dvakrát a vše bylo k naprosté spokojenosti.Vše bylo naprosto v pořádku a velice dobře se starali o klienty v destinacich delegátky CK Ancora,Takže spokojenost.

Milan

Příspěvek od Milan » 30 zář 2013 08:11

My jsme s CK maximálně spokojeni už 5 rok. Milujeme Turecko. Cena na webu Ancora je vždy nejnižší oproti konkurenci – o čem se můžete přesvědčit. CK Ancora nabízí automaticky garanci nejnižší ceny.

Karel

Příspěvek od Karel » 27 úno 2014 01:01

CK ANCORA Šumperk – již nikdy více.

Chtěl bych touto cestou varovat všechny zájemce o cestování do Bulharska s CK Ancora Šumperk a zvláště na bulharský tzv. čtyřhvězdičkový hotel Strandja na Slunečném pobřeží tak, jak ho nabízí zmíněná CK Ancora.
V roce 2012 jsme si s manželkou dopřáli dovolenou s CK Ancora Šumperk do Bulharska na Slunečné pobřeží, čtyřhvězdičkový hotel Strandja – all inclusive. Mimo cesty s ČSA mohu říci fiasko a podvod. Čtyřhvězdičkový hotel zoufalství – špína, ptačí hnízda v prostorách hotelu, plíseň, vybydlený, personál katastrofa, jídlo špatné.
Ale co je nejhorší, je přístup a stanovisko zaměstanců a majitele CK Ancora Šumperk. Nebyl jsem v této situaci sám, ale i další účastníci zájezdu, což mohu zdokumentovat. Po mé telefonické reklamaci přímo z Bulharska a upozornění na tuto situaci na ústředí CK mně zaměstnankyní bylo řečeno, abych vše nafotil a zdokumentoval a po návratu bude vše vyřešeno, neboť delegát CK Ancora pan Grozev v Bulharsku odmítal situaci řešit a ještě byl sprostý na účastníky zájezdu.
Telefonní Non Stop Help linku CK Ancora nikdo v ČR nezvedá. Jaké bylo moje překvapení, když po návratu a okamžitém zaslání reklamace, včetně dokumentace na CK Ancora začal nepochopitelný kolotoč a CK Ancora se k ničemu nehlásila, včetně pracovnice, která přijala můj telefon z Bulharska, právního zástupce – podotýkám stejné jméno jako majitel CK Ancora. Slova majitele CK telefonicky jinému účastníku zájezdu „stejně nic nedostanete“.
Po prověření situace ČOI ČR navíc zjištěno omezování v právech občana. Bohužel doporučeno soudní vyřízení občansko-právní. Toto ještě stále zvažuji.
Jednání a přístup zaměstnanců CK Ancora Šumperk je vskutku zarážející a hlavně k přihlédnutí k jejich honosné a velkorysé reklamě.
Sám jsem pracoval 37 let ve službách, ale toto bych si v životě k zákazníkovi nedovolil.

Chtěl jsem touto cestou varovat jenom další slušné a poctivé lidi, aby si na postup a jednání CK Ancora a hlavně na jejich reklamu dali pozor.
V případě zájmu jsem ochoten každému sdělit další podrobnosti a detaily této do dnešní doby nevyřízené situace.

veronika M.

Příspěvek od veronika M. » 15 bře 2014 00:15

CK ANCORA Šumperk – POZOR, NENALEŤTE!!!!!!
Chtěla bych touto cestou upozornit na nekalé praktiky CK ANCORA a důsledně varovat všechny zájemce, kteří se rozhodují, zda s touto CK cestovat. Při svých zájezdech nedodržuje smluvní podmínky, uvádí klamavou reklamu – propastný rozdíl mezi tím, co slibuje v prospektech, na webu a tím, co klient ve skutečnosti za své peníze obdrží. U této CK jsem objednala pobyt v Bulharsku, 4*hotelu Strandja s all inclusive. Ve skutečnosti se ale nejednalo o hotel s prvotřídními službami, nýbrž o ubikaci plnou plísně a to jak na pokojích, tak i v areálu, špínou, odpadky kam se člověk podíval, stravou ani ne pro zvířata. Nefungovala klimatizace, nebyl prováděn úklid, po celém areálu hotelu se válely odpadky, zbytky jídel, kelímků..V pokojích plíseň, vlhko, vytékaly fekálie z WC, rozbitý nábytek, odpadávající omítka, mapy od vylitých nápojů na kobercích, vše nefunkční (fén, lednice..). Postele bez pér, polité, cizopasníci. Většina klientů se musela vzhledem k pokousáním stříkat repelenty proti blechám, místo postelí pro děti 1 rozkládací křeslo. Jídelna – ptáci nad hlavami hostů, následně sbírající drobky, exkrementy od nich v jídelně a celém areálu hotelu, otřesné podmínky stolování – stoly polité, se zbytky jídel, neodklizené nádobí, musel si odklidit klient, aby se mohl najíst, v lepším případě číšník vrstvil X talířů se zbytky na sebe, vše pak vyléval cestou, chybějící nádobí, příbory. Potraviny nahnilé, plesnivé, podáváno prošlé, zapáchající maso, žádná hygiena – zmrzlina se lžící, kterou hosté olizovali a vraceli zpět, máslo v míse pod zářivkou, stejně tak marmelády, med. Místo džusů šťáva – dolévána během provozu vodou ze špinavého kýble. Jídlo celých 11 dní neobměněno, co se nesnědlo k obědu, bylo k večeři..All inclusive snack a lehký oběd u bazénu – suché špagety s kečupem, pár ks slaného pečiva pro celý hotel.
Schůzka všech klientů s delegátem – požadována náprava – delegát Grozev neskutečně arogantní, vulgární, odmítl cokoli řešit, potvrdit reklamační protokol, z hotelu utekl. Vše řešeno i na recepci hotelu – bezvýsledně. Po dobu několika dní telefonicky kontaktována non stop hot line v ČR s žádostí o pomoc, bezvýsledně. Klienti donuceni vše fotograficky zdokumentovat, aby měli důkazní materiál. Reklamace všech zamítnuta stejným nacyklostylovaným dopisem s odkazem, že fotodokumentace či jiný důkazní materiál chybí!! Psán protest, právní zástupce CK se zavázal, že pokud znovu předložím fotodokumentaci, vše vyřeší plně k mé spokojenosti. Požadované zasláno, v zákonné lhůtě 30dní nereagoval. Po uplynutí lhůty kontaktován telefonicky,bylo mi sděleno, že jsem splnila všechny podmínky reklamace, že došlo z jejich strany k porušení sml. podmínek, ale žádá snížení nároku. Vyhověno, peníze nedorazily. Telefonicky nabídnuta CK kompenzace ve výši 5.000,- Kč (zájezd stál bezmála 50tisíc), nebo 15% slevy z ceny jakéhokoli zájezdu CK.
Vzhledem k tomu, že se celá záležitost vlekla ¾ roku, souhlasila jsem s finanční kompenzací pouhých 5tisíc. Po pár dnech mi bylo oznámeno, že čirou náhodou zjistil, že nás je víc, kteří reklamujeme tento zájezd a tudíž mi nepošle nic, protože by musel odškodnit všechny. Nabídl mi místo peněz poukázky v hodnotě 7tisíc. Ovšem se závazkem, že nebudu nikomu z ostatních reklamujících klientů poskytovat informace o tom, že jsem byla odškodněna, v případě kontaktu z jejich strany budu tvrdit, že jsem nic nedostala. Pokud budu vyzvána ke svědecké výpovědi u soudu, mám tvrdit, že si nic nepamatuji, že je to dávno a že záleží jen na mně. Že mohu vzít šeky, zájezd, který nechá spadnout kvůli mně do last minute a uvést křivou výpověď, nebo nedostanu nic. Toto jsem razantně odmítla. Po týdnu mi přišel dopis z CK, že se má reklamace na kompenzaci ve výši 5.000,- Kč zamítá s odůvodněním, že postrádá fotodokumentaci či jiné důkazní prostředky…….Vše bylo zasláno na ČOI s podnětem k prošetření. Ta zjistila porušení zák. stanovených podmínek a shledala důvod k zahájení řízení z moci úřední. Co se týče mého nároku na odškodnění, jedinou šancí je soudní řízení (zástupce CK mi ovšem při našich četných telefonických rozhovorech říkal, že tam má známého,kapacitu, proč asi??) Opravdu byste i vy ostatní chtěli mít tuto zkušenost a své poctivě vydělané peníze investovat do této CK, která vám místo luxusně strávené dovolené zajistí pobyt v plísni a exkrementech a vezme vám i ty poslední ideály, že ještě na světě existuje spravedlnost a úcta k zákazníkovi???? A pane doktore vzkaz pro Vás, já to nevzdám a věřte, že recenze na všech dostupných portálech již nebudete moci „uklidit“ jako se to dělo přímo u Vaší CK jak zjistila po prošetření ČOI a lidé se stejně dozví pravdu. Klidně se pyšněte na svých stránkách diplomy, že nemáte reklamující klienty. My, kteří jsme měli „tu čest“ víme své a je na čase předat zkušenosti i ostatním, aby dali přednost jiné CK.

Jirka

Příspěvek od Jirka » 24 čer 2014 15:03

Mám zkušenost loni v Bulharsku,CK Ancora – hotel Ancora beach, Primorsko – perfektní,hotel na 3hvězdy slušný poměrně nový.CK má info kancelář přímo v hotelu takže super, A nejezděte do Bulharska se stravou,všude se najíte super a levněji než u nás

Iva

Příspěvek od Iva » 05 črc 2014 19:46

Výborná cestovní kancelář, naše zkušenost kladná. Bulharsko – Primorsko – moc se nám líbilo, měli jsme se fajn.

Rychlá odpověď

   
cron