recenze Exim Tours
-
Jana
Od Eximu jsem se po loňské zkušenosti rozhodla, že již nikdy. Byla jsem CK asi 8x a byla jsem vždy spokojená, ale loňská dovolená mi otevřela oči.
Při sepisování smlouvy mi bylo sděleno, že v ceně máme pokoj s výhledem na moře a to bylo také do smouvy zaneseno.
Po příjezdu na recepci nám vysmátý deletgát, který nám řekl že zastupuje delegátku Janu Černou vrazil do ruky informační tiskopis, ve kterém bylo na přední straně uvedeno: POŽADAVEK KLIENTA ZAZNAMENÁN V CESTOVNÍ SMLOUVĚ (POKOJE VEDLE SEBE, VÝHLED NA MOŘE….) JE BEZ NÁROKU. ROZDĚLOVÁNÍ POKOJŮ PROBÍHÁ ZÁSADNÉ ZE STRANY HOTELU A CESTOVNÍ KANCELÁŘ NA NĚJ NEMÁ VLIV a zmizel.
Když jsem dostaly pokoj, který byl z jedné strany otevřený k magistrále, ze které byl neskutečný hluk a z druhé strany byl balkon situován do areálu hotelu, ale po moři ani památka tak jsem se v Čechách pokusila uvedenou věc reklamovat – udělali ze mně akorát blbce, který neví co vlastně chce. Podotýkám, že jsme platili 21 000/os. a hotel Pegasos Club v Turecku v žádném případě neodpovídá 4 hvězdičkám.
To je moje zkušenost, která je podložena smlouvou a sama o sobě vypovídá o solidnosti cestovní kanceláře. Není to vlastěně můj osobní názor, ale zkušenost.
Při sepisování smlouvy mi bylo sděleno, že v ceně máme pokoj s výhledem na moře a to bylo také do smouvy zaneseno.
Po příjezdu na recepci nám vysmátý deletgát, který nám řekl že zastupuje delegátku Janu Černou vrazil do ruky informační tiskopis, ve kterém bylo na přední straně uvedeno: POŽADAVEK KLIENTA ZAZNAMENÁN V CESTOVNÍ SMLOUVĚ (POKOJE VEDLE SEBE, VÝHLED NA MOŘE….) JE BEZ NÁROKU. ROZDĚLOVÁNÍ POKOJŮ PROBÍHÁ ZÁSADNÉ ZE STRANY HOTELU A CESTOVNÍ KANCELÁŘ NA NĚJ NEMÁ VLIV a zmizel.
Když jsem dostaly pokoj, který byl z jedné strany otevřený k magistrále, ze které byl neskutečný hluk a z druhé strany byl balkon situován do areálu hotelu, ale po moři ani památka tak jsem se v Čechách pokusila uvedenou věc reklamovat – udělali ze mně akorát blbce, který neví co vlastně chce. Podotýkám, že jsme platili 21 000/os. a hotel Pegasos Club v Turecku v žádném případě neodpovídá 4 hvězdičkám.
To je moje zkušenost, která je podložena smlouvou a sama o sobě vypovídá o solidnosti cestovní kanceláře. Není to vlastěně můj osobní názor, ale zkušenost.
-
zdenek
-
Michaela
CK Exim Tours??? nikdy více!!!! jejich všeobecné podmínky se storno poplatkama, předělání smlouvy tím, že škrtnou spolucestujícího a ručně napíšou jiné jméno a za to si počítají 90% storno poplatků! neuvěřitelné! s Trevel servisem je to hodně obdobné…tudíž spojení EXIM TOURS a TREVEL SERVIS – NEOCHOTA COKOLI ŘEŠIT, O VÍKENDU TŘEBA NESEŽENETE NIKOHO KOMPETENTNÍHO (to je ve službách naprostý výsměch) VEŠKERÉ VAŠE PŘIPOMÍNKY NEBO REKLAMACE VÁM ZAMÍTNOU, ABSOLUTNÍ ASERTIVITA A VÝSMĚCH…prosím, ty co byly podvedené a chtěli by s tím něco dělat, dejte mi vědět hodlám veškeré jejich postupy a jednání medializovat, jelikož nesplňují hned několik zásádních pravidel!
-
Pietro
Pro Vladimira…
zasadne navstevuji destinace kde si klientu vazi a jsou radi za jejich navstevu.Plne s Vama souhlasim,ze pokud jeste tato cestovka upozornuje klienty na potrebu baksise tak bych v tom uz videl spis osobni zajmy napr.byvaleho majitele Ferida Nasra ktery ma v Africe spoustu aktivit a diky tomu vypadaji i cenove nabidky sluzeb Eximu a jejich delegatu…Osobne jsem s totuto CK skoncil jiz pred 2 roky a radeji dale od nich i jejich sluzeb.Afriku jsem si letos zajistil osobne a vyslo mne to o 40% levneji nez s Eximem..Hezky den…
zasadne navstevuji destinace kde si klientu vazi a jsou radi za jejich navstevu.Plne s Vama souhlasim,ze pokud jeste tato cestovka upozornuje klienty na potrebu baksise tak bych v tom uz videl spis osobni zajmy napr.byvaleho majitele Ferida Nasra ktery ma v Africe spoustu aktivit a diky tomu vypadaji i cenove nabidky sluzeb Eximu a jejich delegatu…Osobne jsem s totuto CK skoncil jiz pred 2 roky a radeji dale od nich i jejich sluzeb.Afriku jsem si letos zajistil osobne a vyslo mne to o 40% levneji nez s Eximem..Hezky den…
-
Vladimír
Byl jsem v Maroku s Exim Tours. Celkem dobré, až na problém s tzv. bakšišným. Průvodkyně Taťána Buková vybrala od účastníků celkem téměř 20 000 Kč v dirhamech. Odmítl, jsem, neboť jsem se s tím na svých předchozích cestách (vč. Maroka,Jemenu, Turecka apod.) nesetkal a nebyla schopná mi vysvětlit, jak bude s penězi hospodařit. Každé ráno před nastoupenými účastníky u autobusu mne pak hlasitě napadala dotazy, jestli mi nevadí, že jsem parazit apod. Nakonec jsem jí peníze dal jako výpalné. Bylo to normální vydírání! NIKDY a NIKDO z účastníků neviděl, že by někomu něco z vybrané sumy platila, NIKDY neřekla komu co zaplatila. Pouze čtyři dny před koncem předala divadelně řidiči autobusu obálku s neznámým obsahem a nám řekla, že to byl zbytek bakšišného. (Zajímavé, že další 4 dny nebylo bakšišné nutné pro zajištění pobytu ani odjezdu!) Byli jsme vždy ve velkých hotelích, kde jsme byli např. v restauraci pomícháni s jinými turisty, stravování formou buifetu. Personál nemohl měnit své služby podle bakšiše. Možná dala někdy nějakému pomocníkovi co nakládal zavazadla do autobusu pár dirhamů, ale to zdaleka nemohlo představovat významnou částku. Podotýkám, že průměrný denní výdělek běžných lidí v Maroku je cca 200 Kč při cca 20 % nezaměstnanosti! Myslím si, že jí zůstalo přes 10 000 Kč. Je to podvod, který podporuje vedení CK Exim Tours, když ve svých pokynech uvádí, že toto mají turisté platit a vůbec nevysvětluje za co a nevede své delegáty k tomu, aby s vybranými penězi hospodařili nějak prokazatelně. Jistě by mohli říci, kolik komu dali. Někdo by se pak mohl zeptat personálu, zda je to pravdat. Ale takto? Žádný podvodník by nemohl postupovat jinak! Je to normální zlodějna a dokud si to tato CK nevyřeší, tak rozhodně s ní nebudu další dovolenou riskovat i kdyby mne náhodou odškodnili slevovým kuponem na další „příjemný “ zájezd. Více účastníků silně pochybovalo o poctivosti průvodkyně i uvedené CK, ale nechtěli se pouštět do konfliku“ jen pro cca 7OO Kč“ za osobu!
-
Pavel Kuzník
-
Frantíšek
S Eximem jsme byli v Turecku a v Egyptě.Pokaždé jsme měli problém,(strava,dolévaní vína vodou,zbytky od večeře ke snídaní atd.)Exim na naše stížnosti reagoval kladně a jako konpenzací jsme dostali poukaz na slevu na zájezd od C.K.EXIMTOURS.Platnost NEOMEZENÁ.Když jsem v Lednu navštívil pobočku Eximu s tím,že bych si vybral zájezd na léto a použil poukáza,bylo mi sděleno,že NEOMEZENÁ platnost poukázu byla ukončená 31.12.2013Tak že mi je jejich kompenzace k ničemu.Jediné čím se můžem takovému svěrstvu bránit,je to,že si budem kupovat zájezdy od C.K.EXIMTOURS u Cestovních agentur a EXIMTOURS jím bude vyplácet provizi.(Toto dodoručují všem,které EXIMTOURS oklamal.
-
Mirek
-
babča alča
Pro Dina…
Moc a moc děkuji, hodně jste mi v rozhodování pomohl, hlavně to moře, protože nejedu jenom na tobogány, ale hlavně k moři, žejo? v Egyptě jsme již byli 6x, Golden5,Balm Beach, Marlin Inn, atd, ale teď bereme všechny moje děti a jejich děti, tak aby se nenudily, potřebovala jsem získat co nejvíce informací. Takže moc díky.
babča alča
Moc a moc děkuji, hodně jste mi v rozhodování pomohl, hlavně to moře, protože nejedu jenom na tobogány, ale hlavně k moři, žejo? v Egyptě jsme již byli 6x, Golden5,Balm Beach, Marlin Inn, atd, ale teď bereme všechny moje děti a jejich děti, tak aby se nenudily, potřebovala jsem získat co nejvíce informací. Takže moc díky.
babča alča
-
Dinno
Pro babča alča : v Picklalbatrosu jsme byli letos v srpnu, to se ještě jmenoval Aqua blu. Byli jsme zde se synem 8 let. A byli jsme zde absolutně spokojeni. Areál je veliký ( 3 hotely dohromady, vůbec to ale nevadí ) ), tobogány perfektní ( syn jezdil sám ), dětský bazén taky perfektní, úplně všude plavčíci, kteří bez přestání dohlížejí – paráda.
Cesta k moři buď malým busem ( každých 20 min, zastávka je v areálu hotelu ) nebo pěšky, což je ale moc pěkná a krátká procházka.
Moře nádherně čisté. Doporučuji chodit ležet na molo, které je vlevo. Po pravé straně mola je hloubka a dá se tam perfektně skákat, po levé straně je nádhený a pozvolný vstup písečný vstup do moře, kde ani nepotřebujete boty do vody ( i když je lepší je mít, když chcete plavat někde jinde podél pobřeží ) a hlavně hned u mola je korál, kde se dá šnochrlovat, je tam opravdu hodně barevných ryb včetně Nema. Součástí pláže je otevřená restaurace, kde se dá najíst a napít v rámci All inclusive a to poměrně dobře a můžete do ní i v mokrých plavkách. Pití si zde čepujete sami, takže děti si pro něj můžou běhat dle libosti.
Strava v hlavní restauraci nebyla moc rozmanitá, byla však chutná. V restauraci bylo čisto a obsluha byla příjemná. Nikdo neprudil jako třeba v Tunisu. Jsou zde však i tématické restaurace ( Italská, Čínská ), kam v rámci AI můžete taky.
Přímo v areálu je doktor, čechy ale vozí někam, kde je i česká sestřička. Češi, kteří nám o tom vyprávěli, tak doporučovali neléčit si střevní potíže sám, ale přes delegáta se nechat odvézt právě k tomuto lékaři, který infuzí dokáže i ty největší potíže vyřešit 1 infuzí. Nám se toto vyhlo.
Byli jsme zde v době egyptských bouří, takže hotel byl poloprázdný, neumím posoudit, jaké to zde je, když je hotel plný.
Letěli jsme přes Exim a s Travel Servicem a navzdory všemu, co se zde píše, bylo všechno naprosto v pořádku. Na letišti v Hurghadě si nás pomocnící Eximu podávali přes odbavení až do správného autubusu, tak plynule, že jsem jen koukal.
Delgát je egypťan, který mluví česky. Moc ho nepotřebujete, ale když je potřeba, tak pomůže. Já byl přes něj na poušti na 4-kolkách a žena se synem na výletě na ostrov Giftun se potápět.
Hotel vřele doporučuji, s dětmi ideální a my se sem určitě ještě vrátíme.
Cesta k moři buď malým busem ( každých 20 min, zastávka je v areálu hotelu ) nebo pěšky, což je ale moc pěkná a krátká procházka.
Moře nádherně čisté. Doporučuji chodit ležet na molo, které je vlevo. Po pravé straně mola je hloubka a dá se tam perfektně skákat, po levé straně je nádhený a pozvolný vstup písečný vstup do moře, kde ani nepotřebujete boty do vody ( i když je lepší je mít, když chcete plavat někde jinde podél pobřeží ) a hlavně hned u mola je korál, kde se dá šnochrlovat, je tam opravdu hodně barevných ryb včetně Nema. Součástí pláže je otevřená restaurace, kde se dá najíst a napít v rámci All inclusive a to poměrně dobře a můžete do ní i v mokrých plavkách. Pití si zde čepujete sami, takže děti si pro něj můžou běhat dle libosti.
Strava v hlavní restauraci nebyla moc rozmanitá, byla však chutná. V restauraci bylo čisto a obsluha byla příjemná. Nikdo neprudil jako třeba v Tunisu. Jsou zde však i tématické restaurace ( Italská, Čínská ), kam v rámci AI můžete taky.
Přímo v areálu je doktor, čechy ale vozí někam, kde je i česká sestřička. Češi, kteří nám o tom vyprávěli, tak doporučovali neléčit si střevní potíže sám, ale přes delegáta se nechat odvézt právě k tomuto lékaři, který infuzí dokáže i ty největší potíže vyřešit 1 infuzí. Nám se toto vyhlo.
Byli jsme zde v době egyptských bouří, takže hotel byl poloprázdný, neumím posoudit, jaké to zde je, když je hotel plný.
Letěli jsme přes Exim a s Travel Servicem a navzdory všemu, co se zde píše, bylo všechno naprosto v pořádku. Na letišti v Hurghadě si nás pomocnící Eximu podávali přes odbavení až do správného autubusu, tak plynule, že jsem jen koukal.
Delgát je egypťan, který mluví česky. Moc ho nepotřebujete, ale když je potřeba, tak pomůže. Já byl přes něj na poušti na 4-kolkách a žena se synem na výletě na ostrov Giftun se potápět.
Hotel vřele doporučuji, s dětmi ideální a my se sem určitě ještě vrátíme.