recenze Fischer
-
Petra
K panu Davidovi skrz Rhodes. Pokud si koupite vylet a pro malou ucast je zrusen, neni to neschopnosti delegata, ale praxe agentury, ktera vylety porada. Pokud jedete v kvetnu, kdy je malo lidi, da se s tim pocitat. Pro 5 lidi nikdo bus nevypravi.V informacich to mate uvedeno a delegati na tuto skutecnost take poukazuji. Neni v jejich zajmu, vylety rusit.
Psat o neschopnosti delegata je v tomto pripade nemistne. Uvitaci schuzka a 2 informacni v tydnu jsou podle mne dostacujici. delegetku, kterou jste tady napadl znam a vim, ze neprodava jen vylety, ale 45 minut popisuje ostrov, poradi,a prida osobni poznatky. Na klientech ji zalezi a praci ma rada.
Psat o neschopnosti delegata je v tomto pripade nemistne. Uvitaci schuzka a 2 informacni v tydnu jsou podle mne dostacujici. delegetku, kterou jste tady napadl znam a vim, ze neprodava jen vylety, ale 45 minut popisuje ostrov, poradi,a prida osobni poznatky. Na klientech ji zalezi a praci ma rada.
-
Hana
Letos jsme byli s touto CK poprvé a jsme velmi spokojeni. Byli jsme ve Španělsku, v hotelu Best Mojacar. Slečna delegátka Lenka Švajdová se nám opravdu věnovala. Vše podrobně vysvětlila, řekla něco o okolí i o historii. Během pobytu byla několikrát v hotelu k dispozici. Opravdu jsme byli velmi spokojeni.
Máme špatné zkušenosti s jinou větší CK
Máme špatné zkušenosti s jinou větší CK
-
Jiří
CK FISCHER – neseriozní partner který s Vámi jako s klientem jedná pouze když máte zaplatit, neplní své sjednané služby a delagati v místě pobytu jsou arogantní a vysmívají se. využil jsem tuto cestovní kancelář poprvé a procestoval jsem již mnoho zemi – ale to co jsem zažil s jejich službami už opravdu nikdy více.
Pokud chcete cestovat opravdu důrazně nedoporučuji tuto cestovní kanclář ani Hotel El Palacio 4 hvezdičky jelikož služby cestovky jsou pouze na papíře,samé výmluvy a jejich oblíbené JE NÁM LÍTO. HOTEL EL PALACIO VÁS SNÍŽÍ NA ÚROVEN ZVÍŘETE KTERÉ SE MUSI POHYBOVAT A STRAVOVAT V NAPROSTE ŠPÍNĚ A BEZ NÁPRAVY.
EGYPT JE KRASNA ZEME ALE NE S FISCHEREM..DOPORUČUJI HOTEL GRAND RESORT V HURGHADE….. FISCHER NIKDY VÍCE
Pokud chcete cestovat opravdu důrazně nedoporučuji tuto cestovní kanclář ani Hotel El Palacio 4 hvezdičky jelikož služby cestovky jsou pouze na papíře,samé výmluvy a jejich oblíbené JE NÁM LÍTO. HOTEL EL PALACIO VÁS SNÍŽÍ NA ÚROVEN ZVÍŘETE KTERÉ SE MUSI POHYBOVAT A STRAVOVAT V NAPROSTE ŠPÍNĚ A BEZ NÁPRAVY.
EGYPT JE KRASNA ZEME ALE NE S FISCHEREM..DOPORUČUJI HOTEL GRAND RESORT V HURGHADE….. FISCHER NIKDY VÍCE
-
Jiřina a Vlastimil
Dobrý den,
s CK Fischer jsme na dovolené byli několikrát a vždy jsme byli spokojeni. 30.7. 2013 jsme se vrátili z Madeiry a jsme VELMI ZKLAMÁNI. Delegátka Nikol Rebola nám při příletu podala obálku s instrukcemi o výletech které jsme měli vytištěné z PC už z domu. Tím její služba delegáta pro nás skončila a více jsme ji nevidělI. Tak si služby delegáta rozhodně nepředstavuji. Myslíme si, že si na nás mohla aspoň půl hodiny jedno dopoledne najít čas a podat nám informace o lokalitě a jejich možnostech poznávání. Máme štěstí, že s manželem umíme trošku anglicky, jinak bychom byli úplně ztracení. Výlety jsme si plánovali sami, místní lidé byli vstřícní a tak jsme si to pěkně užili. Hotel CALHETA BEACH pěkný, čistý, strava výborná, personál milý.
Je škoda, že si CK Fischer neohlídá práci svých delegátů a možná jim platí za práci, která v konečné fázi CK poškodí.
s CK Fischer jsme na dovolené byli několikrát a vždy jsme byli spokojeni. 30.7. 2013 jsme se vrátili z Madeiry a jsme VELMI ZKLAMÁNI. Delegátka Nikol Rebola nám při příletu podala obálku s instrukcemi o výletech které jsme měli vytištěné z PC už z domu. Tím její služba delegáta pro nás skončila a více jsme ji nevidělI. Tak si služby delegáta rozhodně nepředstavuji. Myslíme si, že si na nás mohla aspoň půl hodiny jedno dopoledne najít čas a podat nám informace o lokalitě a jejich možnostech poznávání. Máme štěstí, že s manželem umíme trošku anglicky, jinak bychom byli úplně ztracení. Výlety jsme si plánovali sami, místní lidé byli vstřícní a tak jsme si to pěkně užili. Hotel CALHETA BEACH pěkný, čistý, strava výborná, personál milý.
Je škoda, že si CK Fischer neohlídá práci svých delegátů a možná jim platí za práci, která v konečné fázi CK poškodí.
-
Hajnalka a Petr
Nemáme žiadne námietky na služby CK Fisher. Boli sme na Tenerife a o čom sa chceme zmieniť je delegatka na ostrove Vlasta Martínková. Vysoká profesionalita a ústretovosť tejto milej osôbky je obdivuhodná. Boli sme v situácii ktorá bola aj pre ňu prvou skúsenosťou. Zachovala sa pohotovo a hlavne tým najľudskejším spôsobom. Ja osobne poznám málo nezištných ľudí, ona je bezkonkurenčná. V tej ťažkej chvili bola mi anjelom ….Touto cestou jej z celeho srdca ešte raz ďakujem. Navštívte Tenerife cez CK Fisher a sami sa presvečíte.
-
Jitka
S cestovní kanceláří FISCHER jsme letos cestovali poprvé na ostrov KOS. To, že z letiště s námi nejel žádný delegát, který by asistoval u ubytování jistě nebylo v pořádku, ale že jsme ve čtyř hvězdičkovém hotelu dostali pokoj odpovídající sotva hvězdičkám dvěma bylo opravdu nepříjemné. Pomoci od delegátky při výměně pokoje jsme se nedočkali. Do hotelu pouze zavolala a v podstatě zjistila totéž, to, co řekli nám na recepci, že jiný pokoj nemají, že mají plno. Přestěhování do jiného pokoje v jiném hotelu jsme si museli následující den vyřídit sami. Slečna delegátka nám sdělila, že CK n e z o d p o v í d á za pokoj, který v hotelu dostanete, to, že si musíte vyřídit s hotelem sami. Rozdíl v ceně původního a následujícího hotelu CK odmítla uhradit, nakonec to uhradil původní hotel. Půl dne naší dovolené jsme strávili dohadováním a stěhováním. V případě, že by dcera neuměla plynule anglicky a vše nezařídila bychom měli smůlu, delegátka nepomohla. Při odletu na nás slečna delegátka zapomněla a nenapsala nám na tabuli kdy odlétáme a kdy odjíždíme z hotelu, museli jsme ji kontaktovat, při odjezdu na letiště na nás bylo opět zapomenuto po půlhodinovém čekání jsme ji opět museli kontaktovat a připomenout se. Pomineme-li několik odeslaných sms a provolaných minut stála nás dovolená s CK FISCHER mimo jiné i pár stresových situací navíc. Jen zůstala ve vzduchu viset otázka, bylo to způsobeno organizací CK nebo flegmatismem delegátky, nebo, jak nám bylo několikrát řečeno, vše bylo způsobeno laxním přístupem Řeků??? Takže příště, raději už ne s CK FISCHER.
-
M.Velikaničová
Keď čítam vyjadrenia klientov, resp. hodnotenie ich dovoleniek s CK Fischer, mám zmiešané pocity. My chodíme s touto CK už niekoľko rokov, väčšinou na letné i zimné pobyty pri mori, a nikdy sme neboli sklamaní.
Keď si vyberáme pobyt, je pre nás rozhodujúce, aby na tom mieste bolo to, čo nás zaujíma a obohatí. Preštudujeme si nielen katalóg destinácií, ale aj ďalšie informácie o krajine, či už sa to týka prírody, pamiatok, možnosti cestovania alebo turistiky. Takže vieme kam ideme a ako asi využijeme pobyt. S tým zladíme naše finančné dispozície bežných ľudí.
Možno máme šťastie, ale ak sa aj vyskytol malý nedostatok, delegátka nám ho vždy pomohla vyriešiť, keďže v ovládaní cudzích jazykov nie sme tak disponovaní. Navštevujeme najmä Španielsko a jeho ostrovy, a tam sú len výborné delegátky.
Od 4. do 18. júla sme boli na Costa de la Luz, na juhu Španielska, v hoteli Garden Playanatural a opäť super pobyt. A na tomto mieste chceme poďakovať našej delegátke, pani Štěpánke Pařízkovej, ktorá svojími ľudskými i odbornými kvalitami náš pobyt ešte viac spríjemnila.
Takže nabudúce, ak to bude možné už v zime, opäť s CK Fischer.
Keď si vyberáme pobyt, je pre nás rozhodujúce, aby na tom mieste bolo to, čo nás zaujíma a obohatí. Preštudujeme si nielen katalóg destinácií, ale aj ďalšie informácie o krajine, či už sa to týka prírody, pamiatok, možnosti cestovania alebo turistiky. Takže vieme kam ideme a ako asi využijeme pobyt. S tým zladíme naše finančné dispozície bežných ľudí.
Možno máme šťastie, ale ak sa aj vyskytol malý nedostatok, delegátka nám ho vždy pomohla vyriešiť, keďže v ovládaní cudzích jazykov nie sme tak disponovaní. Navštevujeme najmä Španielsko a jeho ostrovy, a tam sú len výborné delegátky.
Od 4. do 18. júla sme boli na Costa de la Luz, na juhu Španielska, v hoteli Garden Playanatural a opäť super pobyt. A na tomto mieste chceme poďakovať našej delegátke, pani Štěpánke Pařízkovej, ktorá svojími ľudskými i odbornými kvalitami náš pobyt ešte viac spríjemnila.
Takže nabudúce, ak to bude možné už v zime, opäť s CK Fischer.
-
Rosta
Před 3 týdny jsme se vrátili z dovolené z Kréty hotel Creta Garden, kde se jednalo o rodinný hotel . Co se týká ubytování , tak bylo docela dobré.Jídlo jsme měli zaplacené all inclusive, ale bylo skoro každý den stejné a někdy jen na příděl paní domácí. Poslední den jsme museli odevzdat pokoj do 12 hod. a byly nám ustřižené náramky (all inclusive) , že nám skončil . Nakonec nám jídlo dali, ale pití už ne , že nemáme nárok.Byly jsme nucení jít jsi koupit pití do marketu , ale pít jsme ho mohli jen mimo hotel. Přístup do moře byl skalnatý, takže nic moc. Při odletu z Heraklionu do Brna se nám vůbec delegátka CK Fischer nevěnovala ( věnovala se pouze odletu do Ostravy).
-
Eva
Nevím, jak funguje ck nyní, ale asi před třemi léty jsme byli na ostrově Zakynthos, v hotelu Lesante and Spa. Nejdražší a nejnovější hotel na ostrově. Den před odletem nám volali z CK, že hotel není přímo na pláži, jak uváděl katalog, ale kousek od pláže. Bylo to asi 10 min chůze, pláž malá a celkem špinavá. Již při příletu se nás taxikář, který nás vezl z letiště ptal, zda jsme lékaři nebo právníci, vzhledem k pověsti nového hotelu. Hotel byl nedostavěný a nebyl ani blízko centra. Do centra městečka, tuším Tsilivi, jsme museli buď po neosvětlené pláži asi 30 min, nebo mezi zahradami a opuštěnými zahradami. Večer v hotelu bylo jedno piáno, které zapli do zásuvky a vyluzovalo nějakou hudbu. Jinak nic.Protože jsme chtěli auto, auto nebylo, neboť byl nějaký místní svátek a všechna auta vypůjčená. Od té doby s ck Fischer ani na krok, a to jsme za Václava Fischera jezdili každý rok po celé Evropě jen s touto CK.
-
Monika1984
Vcera sme sa vratili z dovolenky z CK FISCHER, s CK FISCHER sme boli 1x a boli sme velmi spokojny. Naozaj dodrzali vsetko co slubili, udaje ktore mali uvedene v popise hotela boli parvidive(aj napr.vzdialenost od mora, co pri iynch CK takmer vzdy nebola pravda!), boli sme spokojny s delegatom s letom s ubytovanim sluzbami, cenou jednoducho vsetkym, odcestovane mame dost s roznymi cetsovkami tak celkom vieme porovnat.
Urcite odporucime dalej. Boli sme na Mallorce-El Arenal, hotel Bahamas
Urcite odporucime dalej. Boli sme na Mallorce-El Arenal, hotel Bahamas