recenze Fischer
-
vlasta
chci na dovolenou příští rok.tak hledám informace s předstihem.Asi se kvalita služeb rok od roku zhoršuje než naopak.Byla jsem ještě s pravým FISCHEREM -VYNIKAJÍCÍ-proto zřejmě u nás zkrachoval ale i ti co to převzali a nechali si jméno FISCHER- věděli že to byla ck velmi kvalitní i když to už nebylo to pravé přece jen dobré.Snad příští rok bude ck Fischer mít ještě dobrou uroven‘
-
Pavel
11.07.2013 jsme se vrátili z dovolené na Malorce, konkrétně hotel THB Sa Coma Platja. Po předchozích zkušenostech se zájezdy celkem zklamání. Nadprůměrná cena, podprůměrné služby a strašná zkušenost s all inclusive. All inclisive spočíval ve formě podprůměrného nádražního bufetu v zastrčené vísce. Nápoje a občerstvení podáváno v okýnku, převážně ne zrovna vstřícná obsluha bez úsměvu. Provozní doba 10.00 – 18.00. Ale pozor ! Jídlo jen do 16.00, první den se začalo vydávat až od cca 12.00. Od 18.00 výdej jen pití v hotelovém baru, s omezením max 2 alkoholické nápoje na osobu a den. Když jsme na tyto skutečnosti upozornili delegátku, tak nám řekla, že jsme první kdo si stěžuje, že klienti většinou přibrali a formu služeb si upravuje hotel sám. Při odjezdu jsme vyklidili pokoje do 12.00, byly nám odebrány karty (nemožnost jít k moři – branky fungovaly na karty) a také skončily veškeré služby all inclusive. Příplatek za pokoj do 18.00 činil 25 Eur, ale zaplatili jsme, neboť s námi byly 4 malé děti, z toho jedno onemocnělo. Ale ani na tento posléze společný pokoj se nevztahoval program all inclusive, ( 25 Eur jen za ubytování ) a tak do odjezdu autobusu, tj. 17.50 nutno zakoupit veškeré jidlo a pití hlavně pro děti ve vlastní režii. Celkem špatné zkušenosti. V porovnání s předchozími dovolenými hodně velké zklamání.
-
jan
Tak se přidávám ke kritice této cestovky.Loni jsem byl na dovolené v Turecku hotel Doganay club a byl jsem maximálně spokojen(až na maličkosti,jako je neúčast delegátky při ubytování)tak jsem si dovolenou v tomto hotelu letos zopakoval.Po příjezdu do hotelu : požadován voucher ,který ovšem cestovka v rámci šetření NEVYDÁVÁ, kdybych si ho sám nestahl a nevytiskl tak nevím!
samozřejmě delegátka nikde.Místo pokoje s balkonem pokoj v 7 patře bez balkonu a s mřížemi v okně(asi proti vypadnutí) přistýlka 2 matrace na zemi. Příslib výměny druhý den v 11 hodin.Samozřejmě NIC, další slib ve 13 hodin.Jelikož byla schůzka s delegátkou řešil jsem to sní.Podle ní je to normální postup a prý jsem dostal kompenzaci-poukázku na 2 plážové osušky v ceně 2 euro za kus (vratné ).To že nás vlastně neubytovala přešla mlčením.Musím ovšem poděkovat za její rychlost při zajištění lékařské pomoci pro vnučku které se zanítil sluchovod.Z polikliniky pro nás přijelo auto v nemocnici nás okamžitě(neděle večer) ošetřili a po ošetření zavezli zpět do hotelu.to vše bezplatně v rámci sjednaného pojištění. Jinak vše normální až na odjezd z hotelu při návratu.Odjezd v 5 hodin ráno řidič má v ruce seznam psaný nejmenšími písmeny co na počítači jsou a k tomu neumí přečíst česká jména
samozřejmě delegátka nikde.Místo pokoje s balkonem pokoj v 7 patře bez balkonu a s mřížemi v okně(asi proti vypadnutí) přistýlka 2 matrace na zemi. Příslib výměny druhý den v 11 hodin.Samozřejmě NIC, další slib ve 13 hodin.Jelikož byla schůzka s delegátkou řešil jsem to sní.Podle ní je to normální postup a prý jsem dostal kompenzaci-poukázku na 2 plážové osušky v ceně 2 euro za kus (vratné ).To že nás vlastně neubytovala přešla mlčením.Musím ovšem poděkovat za její rychlost při zajištění lékařské pomoci pro vnučku které se zanítil sluchovod.Z polikliniky pro nás přijelo auto v nemocnici nás okamžitě(neděle večer) ošetřili a po ošetření zavezli zpět do hotelu.to vše bezplatně v rámci sjednaného pojištění. Jinak vše normální až na odjezd z hotelu při návratu.Odjezd v 5 hodin ráno řidič má v ruce seznam psaný nejmenšími písmeny co na počítači jsou a k tomu neumí přečíst česká jména
-
Hanah
Byli jsme v Marsa Alam 24.6.-4.7. zrovna když začali v Egyptě nepokoje nešla celý den na hotelu wifi blesklo mě hlavou jestli se něco zase neděje….a ono jo.rodina se nám nemohla dovolat.podařilo se až večer.kontaktovala jsem delegátku zda nebudeme mít dřívější odjezd ta mi stroze sdělila,že v této oblasti se nic neděje.Připadalo mě to,že mají zájem jen o peníze ne o klienty.Jenže když vidíte hromadný odjezd italské a německé klientely máte pocity smíšené.Odjeli jsme tedy dle termínu.Při vjezdu na letiště kde byli 2 muži v neprůstřelných vestách a samopaly (na Egypt nic neobvyklého) kontrolovali pas delegátce ta nehla ani brvou když zkoumali její pas a nechali ji vystoupit cca 500 m. od letištní haly s tím,že má neplatné vízum!!! Toto nebyla zrovna moc kladná vizitka cestovní kanceláře Fischer!!!!
-
ladislav
od 26.6. do 6.7.2013 sme boli v Egypte v hoteli Magic Beach – chcem upozorniť na nekalé praktiky zamestnancov hotela ako pri obsahu tovaru v minibare na izbe vždy si skontrolujte obsah pred odchodom zamestnanca ktorý vás ubytuje a okamžite hláste nedostatky lebo to uhradíte z vlastného ako sa to stalo nám!
-
Michala Růžičková
Celá naše rodina cestuje s CK Fischer již několik let, dokonce od doby p. Fischera osobně. Cíl naší cesty byl vždy Mallorca, letos přibyla Ibiza. S touto cestovní kanceláři jsme nikdy neměli sebemenší problém, delegáti fungovali, pokoje vždy perfektní. Je vidět, že v této destinaci má Fischer opravdu dobré jméno. Letos poprvé bohužel rodiče odcestovali do Turecka s EXIM TOURS a musím říct, že chování delegátů bylo otřesné. Stejně tak jako přístup celé CK EXIM. Takže s EXIMEM už nikdy, vracíme se nadobro k CK Fischer.
-
Petr
Před týdnem jsem se vrátil z Egypta ( Marsa Alam ), zpoždění na odletu dělalo 11 hodin. Jediný kontakt s cestovkou byl jeden ranní telefonát, kde paní suše konstatovala, že je zpoždění a že stejně první a poslední den je jen na dopravu. Na letišti v Brně žádný delegát nic, nebýt pracovníka společnosti EXIMTOURS, tak ani nemáme záznam o zpoždění letu. Tuto věc jsem reklamoval, jak píšou v podmínkách a kde se holedbají, že dodržují kodex. Podle kodexu nárok na odškodnění za 2 hodiny zpoždění, realita úplně jiná. Cestoval jsem mnohokrát s panem Fischerem a vždy byla kancelář puncem kvality. Opravdu nedoporučuji létat s touto cestovní kanceláří
-
pavlína
-
Kateřina
-
Milan
Letos jsme cestovali poprvé s Fischerem (nyní začátkem června) na Kypr a nijak zvlášť se to nelišilo od ostatních cestovek. Naopak, na hotelu ubytování bez čekání a před večerním odletem i možnost sprchy, jídla, pití.
Zúčastnili jsem se 2 zájezdů (zde bych se rád zmínil o průvodkyni Eleně Bernátové, ale i té druhé, která se jmenovala Zdena, Serafína), ale kromě toho jsme se sami přepravovali za 1 EURO místní dopravou. Popř.
lodí (o tom jsme však získali nejvíce informací od pracovníků baru). To nás přišlo na 10 EURO (a s cestovkou by to bylo 35).
Závěr je ten (pokud se jedná u pobyty), delegáti se snaží hlavně prodat zájezdy (to je stejné u všech
destinací), důvod ke stěžování žádný.
Pokud by to bylo však na poznávačce, tak tam to už
je dost blbý a tam by chtělo jmenovitou stižnost.
Zúčastnili jsem se 2 zájezdů (zde bych se rád zmínil o průvodkyni Eleně Bernátové, ale i té druhé, která se jmenovala Zdena, Serafína), ale kromě toho jsme se sami přepravovali za 1 EURO místní dopravou. Popř.
lodí (o tom jsme však získali nejvíce informací od pracovníků baru). To nás přišlo na 10 EURO (a s cestovkou by to bylo 35).
Závěr je ten (pokud se jedná u pobyty), delegáti se snaží hlavně prodat zájezdy (to je stejné u všech
destinací), důvod ke stěžování žádný.
Pokud by to bylo však na poznávačce, tak tam to už
je dost blbý a tam by chtělo jmenovitou stižnost.