recenze Exim Tours - Stránky 17 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Exim Tours

Podělte se o svoje zkušenosti a recenze z dovolené s cestovní kanceláří.
Recenze Fisher
Recenze Bluestyle
Recenze České Kormidlo
Recenze Čedok
Recenze Čebus
Recenze CK GO2
Recenze Invia
Recenze Delfín Travel
Recenze Czech Holiday Center
Recenze TUI
Recenze cestovky
Recenze cestovní kanceláře
Recenze Canaria Travel
Recenze Exim Tours
Recenze Nev-Dama
Recenze SEN
Recenze travelendo
Recenze Brenna
Recenze Ancora
Recenze Afrodita
Recenze Go2
Recenze Alexandria
Recenze CK SEN
Recenze CK Jedeme do světa
Recenze CK TUI
Barbora

Příspěvek od Barbora » 04 lis 2013 22:01

Člověk jede s takovouhle CK, aby si byl jistý, že vše proběhne v pořádku, že v cizí zemi neuvízne, atd. A ejhle, dvě hodiny před odjezdem od hotelu na letiště jsme byli informování delegátkou (ze známosti, nikoho dalšího neinformovala), že se máme na letiště dostat jak chceme, protože jim Exim tours neuhradila fakturu za jejich služby, potažmo i za transfer z hotelu na letiště. Když jsme se vrátili a podali řádnou reklamaci, poslali nám dva vouchery na slevu 1000 Kč z jejich dalšího zájezdu a vinu svedli na druhou stranu, tedy nedorozumění s delegátkou. Opravdu mě velice uráží, že si tato CK myslí, že po takovýchto zkušenostech máme ještě sebemenší chuť s nima jet podruhé. UŽ NIKDY VÍCE. Ale děkuji této CK, že mě naučila se v cizí zemi osamostatnit a již teď vím, že jejich služby už nikdy v životě potřebovat nebudu. Voucherama si následně vytřu, víte co.. podlahu.

Ondřej

Příspěvek od Ondřej » 23 říj 2013 21:58

Na úvod musím říct, že jsem po přečtení předchozích zkušeností zde, měl strach, ale letošní dovolenou jsem již měl u EXIM TOURS zaplacenou. S touto cestovkou jsme na dovolenou letěli poprvé a bylo to absolutně bez sebemenších problémů. Letěli jsme do Tuniska, oblast Mahdia, hotel Nour Palace a nemělo to chybu. Hotel nádherný, pokoj jsme dostali také nádherný a to bez jakéhokoli úplatku, jídla mraky a výborného, pití také, moře čisté, pláž upravená, zkrátka super dovolená. Hned bych se tam vrátil znovu.

Pavel

Příspěvek od Pavel » 23 říj 2013 18:48

Byl jsem s touto cestovkou celkem 2x – Tunisko, Egypt. Žádný problém, delegáti ochotní.

Dana

Příspěvek od Dana » 19 říj 2013 23:04

Letošní dovolená zakoupená u CK Exim do hotelu Safa v Tunisku bude pro mě a mnoho dalších noční můrou. Jedním slovem je tento hotel KATASTROFA !!! Hazard s lidským zdravím, Na podané reklamace – a že jich bylo !!! v průběhu celé sezóny – jsme všichni dostali jednotnou odpověď, že vše je na tomto hotelu OK. Jsem z jednání této CK znechucená a nikdy jejich služeb již nevyužiji, protože neumí přiznat svoji chybu. Nám co jsme si užili za nemálo peněz hodně tragickou dovolenou se vysmáli. Pokud je mi známo, tak kladně vyřídili pouze jedinou stížnost a to pouze proto, že nedodrželi 30ti denní zákonnou lhůtu pro vyřízení reklamace. I když nabízí jistě i dobré hotely s kvalitním servisem, tak z důvodu výše uvedeného (žádný zájem o smírné řešení velkého problému s vyřízením reklamace a výsměchu nám poškozeným) jejich služby již nevyužiji.

David

Příspěvek od David » 19 říj 2013 00:12

Byl jsem poslední týden v září v Tunisu v hotelu Prima Life. Nečekal jsem za ty peníze nějaké zázraky, ale také jsem nečekal, že Exim Tour bude o hotelu a místě lživě informovat. 4* hotel odpovídá našim 2-3* podle toho jaký pokoj na Vás vyjde. Pokoje vypadají jak na pražských kolejích před 10 lety a do vany nebo sprchy si raději berte boty. 4 tenisové kurty? Jsou tam 2, a kvalita sítí je taková, že si míčky můžete bez problémů kutálet, nebo hrát 30cm nad zemí. O trhlinách v betonu raději mluvit nebudu. Fitness? Jedno šlapacé kolo bez šlapky a zaseklý pás. Pláž? Pláž je velice malá a narvaná tak, že po snídani si těžko najdete místo kam si dát ručník. Hotel sousedí se dvěma rozboranýmy squaty a jejich pláže, tedy sousední s hotelem vypadají jako skládky. Strava ? No pokud Vám k životu stačí se denně přežírat hranolkama a všeljakým jiným humusem, tak si přijdete na své. Pokud ale chcete celý den trávit popíjením alkoholu, tak budete spokojeni, tedy až po několika prvních skleničkách. Přemýšlím, že založím web s foto dokumentací tohoto hotelu a názory ostatních kamarádů, kteří byli s námi.

Martina

Příspěvek od Martina » 16 říj 2013 21:29

Tuto cestovní kancelář jsem si vybrala na zájezd do Tuniska v září/2013 jako „jistotu“ a s dostatečným předstihem před termínem zájezdu, neboť jsem cestovala s několika osobami s postižením. Zpočátku vypadalo vše bezchybně do doby, kdy jsem potřebovala bohužel vystornovat 2 osoby (vše bylo problém a nejraději by naúčtovali i datum). U CK, které jsem využívala pro naše pobyty v minulých letech, vždy obdržely instrukce všichni účastníci na adresu – tato CK však opravdu šetří a instrukce byly zaslány jen na mejl s tím, že je třeba si je vytisknout, protože slouží zároveň jako letenka, pojištění a poukaz k ubytování…. a to pro všechny účastníky (7 osob). Při tefonických doplňujících dotazech jsem byla odkázána na písemné instrukce. Při odletu většina CK má svého pracovníka na letišti – pro Exim Tours je to zřejmě přepych. Po přistání nastal na letišti v Tunisku teprve chaos – CK Exim Tours měla zřejmě celý let pro své klienty a na tento počet klientů čekaly na letišti dvě delegátky z nichž jedna neustále někde pobíhala a druhá hold musela čelit netrpělivým a v této chvíli značně nespokojeným klientům. Dále jsme měli podmínku ubytování na stejném hotelovém patře (3 pokoje)…..další problém, přestože jsme měli rezervaci půl roku dopředu. Slečna delegátka byla sice trpělivá a ochotná, jen k zájezdům podávala občas neúplné informace. Hotel byl skvělý a jeho kuchyně vítečná. Měli jsem předobjednaný výhled na moře, který byl z 8. patra opravdu krásný. Nešvar uplácení nelze přičítat CK-hold arabové mají nastavenou ruku za každé „podržení dveří“ a když je člověk ochotný zaplatit, arabové jsou ochota sama, čehož využívají především němečtí klienti.
Celkově jsem byla z postupů a jednání cestovní CK Exim Tours zklamaná a doufám, že moje požadavky dokáže pokrýt v budoucnu jiná CK.

Zdenka

Příspěvek od Zdenka » 15 říj 2013 05:31

moje zklamání-vydali jsme se s partou do Turecka, do hotelu Aska Busse Ressort, odpočinout si, zasportovat, no prostě vyblbnout, po příletu do Antalye jsem nedostala svoje zavazadlo a tím začala moje špatná nálada, trvalo to celé 4 dny než jsem ho dostala zpět značně poškozené, delegátka Šárka Václavíková se ani nesnažila na letišti mi pomoci, ani na schůzce nebyla moc ochotná, po předání zavazadla jsem si vynutila potvrzení o převzetí a omluvy jsem se nedočkala, ale na Turecko jsem nezanevřela,protože v hotelu se několikrát denně snažili volat na letiště, jestli zavazadlo našli. Podala jsem reklamaci v cestovní kanceláři a budu čekat, co s tím bude dál,zdravím všechny ahoj Zdenka

Martina

Příspěvek od Martina » 10 říj 2013 22:34

Jen k výše uvedené zkušenosti bych ráda poznamenala, že s odlety a přílety nemá jakákoliv CK naprosto NIC společného!! A obzvláště u charterových letů!!!
A pokud vím,hotelové pokoje,služby na hotelu atd. to si snad zajišťujete přes CK, pokud si takto sjednáváte dovolenou, ne? pokud jedete na vlastní triko, tak potom je to něco jiného.
POKUD JEDU NA DOVOLENOU PŘES CK,VŠE SJEDNÁVÁM PŘES CK,VČETNĚ HOTELOVÝCH SLUŽEB!!
A pokud chci snídani na pokoj tak třeba i to!! Pokud chci výhled na moře, tak i to!
Tak nevím, jak teda vy cestujete a v čem se orientujete, když ani nevíte, že za hodinové zpoždění letadla cestovka neodpovídá!

martina má tuto zkušenost:

laco

Příspěvek od laco » 08 říj 2013 01:51

Nechápu, proč tu spousta lidí popisuje, jaké jsou pokoje, služby hotelu apod. Toto s cestovní kanceláří nemá co dělat. To si přece vybere každý sám.
Každopádně také jsme byli letos s EXIMEM. A ani jsme o tom nevěděli. Zájezd objednán u ITS BILLA. Ale z delegátky nakonec vypadlo, že EXIM skoupil ITS BILLA pobočky. Takže ať jedete s jakoukoliv českou CK, nakonec to může být EXIM :-).

Odlet do destinace opožděn o hodinu. Přílet domů o 2 hodiny. Po příletu do destinace jsme se dozvěděli, že hotel je plný – to znamenalo cestu do dalšího hotelu. A po dvou dnech zase zpět.
Poprvé jsme letěli s cestou CK a také naposledy. Rakouské nebo německé CK se chovají k turistům mnohem lépe ( z vlastní zkušenosti ) = tzn. dostanete to, co si zaplatíte.

Zdenka

Příspěvek od Zdenka » 05 říj 2013 22:13

Egypt- Hurghada, 14-28/9 2012- Bella Vista

V Egyptě jsem byla již 6x a z toho podruhé s Eximem. Ráda kupuji zájezdy na last moment, takže to s jakou pojedu cestovní kanceláří moc neřeším a spíše se soustředím na výběr rozumného hotelu z těch, co jsou právě k dispozici. Vodítkem jsou pro mě recenze+fotky (pokud možno z více nezávislých zdrojů tzn. mimo stránky CK), poloha na mapě ověřená přes google a také zkušenosti mé případně dobrých známých. Vzhledem k tomu, že jsem nejela poprvé, už jsem tak nějak věděla, co můžu nebo nemůžu očekávat, nepřekvapí mě pokud po příletu v časně ráno bez dokoupení dřívějšího nastěhování do pokoje můžu dostat pokoj třeba až ve 2 hodiny odpoledne, nabídka nápojů v rámci all inc nebo jídlo….. Tentokrát jsem byla mile překvapena, pokoj byl k dipozici už 10.30, hnedka , na egypské poměry standardně zařízený (lednice-minibar, televize, fen, nastavitelná klimatizace-byla slyšet) poloha horním patře hotelu s balkonkem a výhledem na moře. Co vím od ostatních českých turistů, tak pokoje s výhledem mimo areál hotelu měnili nejpozději do druhého dne. Náš hotel měl přidělen arabského delegáta mluvícího trošku hůř česky, ale nevadilo to, domluva byla dobrá, byl milý. Byli jsme se jen tak pro legraci kouknout i na první popříletové schůzce a informace i rady byly vyčerpávající a nebylo to jen o prodeji zájezdu a výletů.-). Do hotelu docházel delegát celkem 3x týdně, mimo tuto dobu komunikoval přes mobil, my sami to nezkoušeli respektive od něj nic nepotřebovali, ale prý se opravdu snažil. Náš hotýlek byl celkově menší něco přes 200 pokojů, takže tomu odpovídala i menší jídelna, když se nahrnulo víc lidí naráz tak byla fronta, ale za 10 minut už bylo zas prozměnu úplně volno, šlo si to vyčíhnout, jídlo doplńovali průběžně po celou dobu, takže ani při pozdějším příchodu se mi nestalo, že by něco nebylo, možná menší výběr moučníků. Nabídka nápojů klasika, jediné, co bych vytkla je dost pozdní otevírání plážových barů, byli otevřené až od 11 a hlavně pro ty, co byli na pláži od rána to bylo dost dlouho, takže jsme na pláž brali vody , které jsme dostávali každý den na pokoj případně si lahev šli ještě před uzavření snídaní před 10 do jídelny doplnit. K dispozici 3 bary v recepci, u bazénu a na pláži. Animační programy byly zaměřené hlavně na ruské (+běloruské, ukrajinské, estonské…) klienty, mluvilo se souběžně rusky a anglicky pro ostatní a skládal se z ranní rozcvičky, volejbalu, šipek, cvičení ve vodě, vodního póla a břišních tanců. Pro malé děti byl v hotelu dětský ohrazený koutek se skluzavkou a houpačkama, program pro děti nebyl (CK ho ani neuváděla, takže to neberte jako chybu jen konstatování). Pláž u hotelu byla menší (ona většina hotelu i větších než tento tam v centru moc velký pláže nemá), ale dostačující, vstup do moře písčitý pozvolný cca 20 metru ve vzdálenosti cca od 10 metru od břehu pár zbytků korálu co Když to celkově sečtu, dovolená se mi moc líbila, navíc mě více jak mile překvapil hotel a celkem chápu proč se sem turisti i z Čech rádi vracejí, během našeho pobytu jsme potkali hnedka 2 takové rodiny a pokud bude tento hotel zas příští rok v nabídce ráda pojedu.

Rychlá odpověď

   
cron