recenze Exim Tours
-
Miroslav
Byly jsme v srpnu 2013 na Krétě s Exim Tours Vše bylo naprosto super Velice příjemné vystupování a vysvětlení jak na prodejně v Písku tak delegátů na Krétě hlavně Veroniky R. která se celou dobu o nás perfektně starala vše nám vysvětlila popsala a poradila. Mockrát ji děkujeme Příště jedině EXIM TOURS
-
Karel
-
Poledníková
Dobrý den,
letos jsem poprvé s rodinou jela na dovolenou s cestovní kanceláří EXIM TOURS – lokalita Djerba termín 16.-23.8.213, Přijeli jsme na Djerbu a přímo na letišti jsme od pracovnice Eximu doslali vouchery na ubytování. Přijeli jsme do hotelu Sun Club v 16:00 hod. , vyplnili jejich kartičky, ukázali vouchery a recepční nám řekl, že nemá pro nás volné pokoje, kdy budou – zatím neví. Čekalo nás tam 7 rodin s dětmi. Volali jsme proto delegátovi postupně všichni co čekali na ubytování v rozmezí několika hodin bohužel bezúspěšně. Delegát p. M. Kukla se na to ….
Volali jsme večer několikrát i na nonstop linku do CŘ, kde jsme to nahlásili, přesto se nic nedělo . 10 dětí, které byly unavené usnuly na recepci, kde bylo velmi rušno. Náhradní ubytování nám nikdo nezajistil!!! Ubytovali čtyři rodiny až 1:13 hod. v noci a zbylé rodiny až 4:30 hod. Následující den delegát p. Kukla nám sdělil, že o ničem neví a že žádné telefonáty ani sms zprávy mu nepřišli!!! Je zajímavé, že ani z ČR ho cestovka o tomto problému neinformovala. Takový delegát je k ničemu. (Měl přijet a řešit na místě. Zajistit pokoj aspoň pro děti, aby měli kde spát nebo na jednu noc zajistit někde ubytování). Pak mi odmítl převzít reklamační protokol, že s ním nesouhlasí, neboť jsem v něm psala přesné časy a telefon na který jsme mu volali. To si přece nemůže dovolit!!! Takže toto jdu řešit dneska osobně na pobočku cestovky. Jsme nenároční klienti, nikdy jsme si nestěžovali, ale co je moc to je moc!
letos jsem poprvé s rodinou jela na dovolenou s cestovní kanceláří EXIM TOURS – lokalita Djerba termín 16.-23.8.213, Přijeli jsme na Djerbu a přímo na letišti jsme od pracovnice Eximu doslali vouchery na ubytování. Přijeli jsme do hotelu Sun Club v 16:00 hod. , vyplnili jejich kartičky, ukázali vouchery a recepční nám řekl, že nemá pro nás volné pokoje, kdy budou – zatím neví. Čekalo nás tam 7 rodin s dětmi. Volali jsme proto delegátovi postupně všichni co čekali na ubytování v rozmezí několika hodin bohužel bezúspěšně. Delegát p. M. Kukla se na to ….
Volali jsme večer několikrát i na nonstop linku do CŘ, kde jsme to nahlásili, přesto se nic nedělo . 10 dětí, které byly unavené usnuly na recepci, kde bylo velmi rušno. Náhradní ubytování nám nikdo nezajistil!!! Ubytovali čtyři rodiny až 1:13 hod. v noci a zbylé rodiny až 4:30 hod. Následující den delegát p. Kukla nám sdělil, že o ničem neví a že žádné telefonáty ani sms zprávy mu nepřišli!!! Je zajímavé, že ani z ČR ho cestovka o tomto problému neinformovala. Takový delegát je k ničemu. (Měl přijet a řešit na místě. Zajistit pokoj aspoň pro děti, aby měli kde spát nebo na jednu noc zajistit někde ubytování). Pak mi odmítl převzít reklamační protokol, že s ním nesouhlasí, neboť jsem v něm psala přesné časy a telefon na který jsme mu volali. To si přece nemůže dovolit!!! Takže toto jdu řešit dneska osobně na pobočku cestovky. Jsme nenároční klienti, nikdy jsme si nestěžovali, ale co je moc to je moc!
-
Martina Bartáková
S Eximem jsem byla letos poprvé a v Egyptě.Hotel super vše čisté a upravené ale delegát na facku……Byl to hotel Festival resort le jardin vřele doporučuju ale od jiné CK.S Eximem už nikdy nikam…..Delegát co řekl tak to neudělal.po příletu nás posadil na recepci a že nás do 2hodin ubytují a odjel(nakonec z toho bylo 6hodin prosezených s kufrem na recepci,pak jsem se šla zeptat a se slovy že nevěděli že čekáme na pokoj nás teda konečně ubytovali-sbalili 20dolarů z pasu a efekt žádný).Pokyny k výletům posílal SMSkou hodinu před odjezdem na výlet.Další šok byl když jsme po výletu zůstali v autobuse sami jen s kamarádkou a nějaký egypťan nám vysvětloval že si musíme přesednout do menšího auta že autobusem by se nevyplatilo nás vézt do hotelu.takže někde uprostřed Hurghady s domluvou rukama a nohama nás posadili nějakýmu ušmudlanci do taxíku ať nás odveze,musím říct že dobrý pocit to opravdu nebyl.bylo toho více ale nevešlo by se to ani na deset stránek….hrůza děs už nikdy víc!!!!!!!!!
-
Marek
-
Slečna
S Eximem jsem byla už na třech dovolených – 2x v Turecku, jedenkrát v Maroku. Nikdy jsem neměla žádný problém. Hotel odpovídal popisu, v jednom případě byl dokonce mnohokrát menší, delegáti mi vždy byli nápomocní, transfery na místě byly v pořádku. Vždy se účastním i fakultativních výletů a i ty byly vždycky dobré a vždy jsem si bez problému vybrala. Osobně jim věřím a za rok, pokud bude na dovolenou čas a penízky, pojedu zase s nima.
-
Pedro
Pane DINO; toto je server na recenze CESTOVEK (ne hotelů) a pokud je někdo nespokojený, je dobře, že o tom napíše. Já měl super lokalitu, super hotel i personál vč. jídla, ale delegátka byla „na ránu“, vyskytly se i jiné podstatné a velké problémy a Exim nechtěl a ani nic neřešil. Zde je to o přístupu a zajíštění služeb cestovek. Pokud jsem viděl, píšou tu i lidé, kteří spokojeni byli. Je dobře, že patříte mezi ně, protože pokud dám přes 100tis za dovolenou, očekávám za to adekvátní a slíbené služby.
-
Dinno
Pro Pedra & ostatní :
už víc psát nebudu, jen toto :
Mám s Eximem, i když to nechcete slyšet, dobrou zkušenost.
Blbý je, že ten kdo je spokojený, ten většinou nikam nic nenapíše. Píši hlavně nespokojenci.
Neříkám, že někteří nemají opravdu důvod, mám však obavu, že hodně z nich jsou fňukny za každých okolností.
Jak jsem zde již zmínil podívejte se na recenze hotelů. U toho samého hotelu na zahraničním serveru najdete spokojeného němce, spokojeného holanďana, spokojeného poláka, pak si otevřete U TOHO SAMÉHO HOTELU české recenze a máte chuť se jít zabít, protože se dozvíte, že to „byla nejhorší dovolená“ a “ nejhorší hotel“ , protože měl okna doprava a ne doleva ….. A pak tam přijedete a říkáte si, co to bylo za lidi – stěžovatele, dyť je to tu v pohodě.
Předesílám, že jsem poměrně dlouho dělal Food&Beverage Managera ve 4- hvězdičkových hotelech v K.Varech a má tedy poměrně jasnou představu, co je dobrá služba a co dobrá služba není.
To samý u cestovek : byl jsem s Blue Stylem a přes strašné recenze vše OK, byl jsem s inkriminovaným EXIMEM a vše OK, byl jsem přes německou cestovku a oproti EXIMU vůbec žádný rozdíl …… Jen to, že jsme letěli s TRAVELEM a to bylo jen dobře, protože jsme dostali noviny ( hlavně na cestě zpět velká paráda ), chutné jídlo.
Díky a mějte se.
už víc psát nebudu, jen toto :
Mám s Eximem, i když to nechcete slyšet, dobrou zkušenost.
Blbý je, že ten kdo je spokojený, ten většinou nikam nic nenapíše. Píši hlavně nespokojenci.
Neříkám, že někteří nemají opravdu důvod, mám však obavu, že hodně z nich jsou fňukny za každých okolností.
Jak jsem zde již zmínil podívejte se na recenze hotelů. U toho samého hotelu na zahraničním serveru najdete spokojeného němce, spokojeného holanďana, spokojeného poláka, pak si otevřete U TOHO SAMÉHO HOTELU české recenze a máte chuť se jít zabít, protože se dozvíte, že to „byla nejhorší dovolená“ a “ nejhorší hotel“ , protože měl okna doprava a ne doleva ….. A pak tam přijedete a říkáte si, co to bylo za lidi – stěžovatele, dyť je to tu v pohodě.
Předesílám, že jsem poměrně dlouho dělal Food&Beverage Managera ve 4- hvězdičkových hotelech v K.Varech a má tedy poměrně jasnou představu, co je dobrá služba a co dobrá služba není.
To samý u cestovek : byl jsem s Blue Stylem a přes strašné recenze vše OK, byl jsem s inkriminovaným EXIMEM a vše OK, byl jsem přes německou cestovku a oproti EXIMU vůbec žádný rozdíl …… Jen to, že jsme letěli s TRAVELEM a to bylo jen dobře, protože jsme dostali noviny ( hlavně na cestě zpět velká paráda ), chutné jídlo.
Díky a mějte se.
-
Pedro
Pro DINA: určitě máte právo na vyjádření svého názoru a já to respektuji, zrovna tak ale musíte respektovat i Vy ty lidi tady, co podle Vás neumí nic jiného, než fňukat. Od toho ten server skymnadovolenou.cz je.
Rovněž jsem CK Exim vrátil slevové vouchery a také klientskou kartu, protože už s nimi opravdu nemám v úmyslu někam jet.
Vám ale přeji, pokud budete cestovat nejen s Eximem, abyste byl ušetřen všem potížím, co tu popisují jiní.
Rovněž jsem CK Exim vrátil slevové vouchery a také klientskou kartu, protože už s nimi opravdu nemám v úmyslu někam jet.
Vám ale přeji, pokud budete cestovat nejen s Eximem, abyste byl ušetřen všem potížím, co tu popisují jiní.
-
Petr