recenze Blue Style - Stránky 9 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Blue Style

Podělte se o svoje zkušenosti a recenze z dovolené s cestovní kanceláří.
Recenze Fisher
Recenze Bluestyle
Recenze České Kormidlo
Recenze Čedok
Recenze Čebus
Recenze CK GO2
Recenze Invia
Recenze Delfín Travel
Recenze Czech Holiday Center
Recenze TUI
Recenze cestovky
Recenze cestovní kanceláře
Recenze Canaria Travel
Recenze Exim Tours
Recenze Nev-Dama
Recenze SEN
Recenze travelendo
Recenze Brenna
Recenze Ancora
Recenze Afrodita
Recenze Go2
Recenze Alexandria
Recenze CK SEN
Recenze CK Jedeme do světa
Recenze CK TUI
Pavel

Příspěvek od Pavel » 14 čer 2013 00:11

Dobrý den,

S rodinou jsme strávily pobyt v hotelu Titanic Palace v Hurghadě termín od 3.6 – 13.6 vše proběhlo v pořádku hotel pěkný,čistý.jak už se o tomto hotelu píše nemá moře cc 800 metru pěšky k molu ale vše vynahradí aquapark děti se vyřádí . co všem doporučuji nekupovat parfumérie a i jinak tyto obchody nenavštěvovat z vlastní špatné zkušenosti,služby cestovní kanceláře Blue Style proběhly v pořádku jak při příletu tak při odletu i během pobytu.přeji všem příjemnou dovolenou jakou prožila naše rodina.

Alča

Příspěvek od Alča » 04 čer 2013 22:25

Nedávno jsme se vrátili z dovolené v Tunisku, kterou jsme si velmi užili a rádi se sem někdy vrátíme, ovšem nikdy už né s CK Blue style. Chování jejich delegátek bylo neuvěřitelné a nikdy jsme se s ničím podobným nesetkali. To, že nám měli oznámit, že místo do Prahy letíme do Brna se dá pochopit i když po rozkopané dálnici z Brna do Prahy šílenost a pokud bych na dovolenou chtěla jen autobusem koupím si dovolenou busem ne leteckou, ale způsob jakým to znuděná delegátka s cigaretou v puse udělala nám připadl velmi nevhodný, co je to omluva nebo nějaký slušný způsob, jí asi nikdo neřekl. Chování šéfdelegátky, která od jednoho starého pána vybrala peníze na výlet, který se nekonal a o své peníze zpět se hlásil u delegatky, která řekla, že je nemá, že až v autobusu na letiště, kde pak vůbec nebyla a delegátka, která s námi jela se na něj velmi neslušně rozkřičela, kde má vzít peníze, proč to řeší až teď . Prostě šílené, podotýkám, že pán měl asi 70. roků a domů odletěl bez peněz odkázaný na pobočku CK. Dovolat se nebo se jinak spojit s delegátkami téměř nemožné, telefon nezvedají. Úvodni schůzka na které se nic nedovíte. Delegátku, která se po desetidenním pobytu diví, že i vy patříte k nim. :-(( Poprvé v životě nám dovolenou zkazili „delegátky“ myslím, že CK Blue style si zbytečně kazí jméno. Jinak hotel Le Zenit byl bez jediné chybičky a dovolená byla super:-))

Jana

Příspěvek od Jana » 22 kvě 2013 18:55

S Blue Style jsme byli v červenci 2012 v Egyptě. Vše bylo v naprostém pořádku. Cestuje často a využíváme služeb různých CK. Uvedené nářky na doby odletů a příletů jsou u chartelových letů běžné( nezáleží na CK, ale na letecké společnosti a jsou ovlivněny různými okolnostmi) , takže změny letů, často ze dne na den, můžete zažít s každou CK, která tyto lety využívá, a že je v turistické třídě málo místa na nohy, působí jako výtka CK směšně.Chcete-li cestovat pohodlně, připlaťe si, u některých letů tuto možnost máte. Let po Evropě se dá vydržet. Letíte-li do vzdálené destinace, zvolte pravidelnou linku vyhlášené letecké společnosti.A delegáti při příletu mají za úkol pouze rozřídit cestující do autobusů a poskytnout první informace, tedy formou „papíru“ , který vám“strčí“ do ruky. Vše ostatní se dozvíte na informační schůzce v hotelu. A že vás po příletu v časných hodinách ubytují dříve než ve 14 hodin, berte jako bonus od hotelu. Připravte se na eventualitu čekání na pokoj, zabalte plavky, ručník do příručního zavazadla , kupte si vodu, vyražte na pláž a nenechte si pokazit dovolenou.

Eva

Příspěvek od Eva » 21 kvě 2013 00:07

Právě jsem se vrátila s rodinou z dovolené na Djerbě, hotel Meninx… BS absolutně bez problémů, delegátka Lenka ochotná, milá, vstřícná, usměvavá….hotel čistý, jídlo výborné, velký výběr…pokoje čisté…obsluha usměvavá a milá..moře teplé, pláže každý den čištěné… Jediné co mohu říci je spokojenost … ač přiznávám letadla společnosti Nouvelair nic moc …

lucka

Příspěvek od lucka » 07 kvě 2013 05:39

V lednu jsme si koupili zajezd pro rodinu na Djerbu,odlet tuto nedeli.Minuly tyden nam volali,ze neni zajem o odlet v nedeli a jestli nam nebude vadit zmena na sobotu. Tu jsme jim po dohode v praci potvrdili,ALE kdyz nam v sobotu zaslali mejlem cestovni doklady,tak jsme zjistili,ze mame letet v sobotu ve 23:25…..=presun o 35minut :-o. To je vysmech!!! A ke vsemu si to predstavte s 1,5 a 3,5 letym ditetem.Vyjdeme vstric,souhlasime se zmenou tyden pred dovcou,platime celou sobotu a pak tohle???Krajni dny jsou pro cestu tam a zpet a ne 3dny…..Dnes jsem s nima mejlovala,volala,vztekala se a oni nenabidnou ani jiny termin, ani slevu…reknou Vam at si stornujete zajezd,ale protoze jsme dali mejlem souhlas se zmenou terminu,tak nam nemuzou vratit celou castku….A finale,rekla jsem jim,ze je smlouva psana na pritele a souhlas jsem jim dala ja a tak nam komplet penize musi vratit -nikam neletime,ale kupodivu jsme radi. Mozna to nekomu prijde jako zbytecne reseni,ale me se takove jednani nelibi…zitra jdeme jinam juknou na last minute. Vsem preji krasne a spokojene dovolene. Lucka

Jan

Příspěvek od Jan » 25 dub 2013 04:28

Suveréně jedna z NEJHORŠÍCH zkušeností a to jsme ještě neodletěli. První zádrhel nastal v okamžiku, kdy jsme si nezkontrolovali platnost pasu. ANO, je to naše povinnost, ale do zemí s podmínkou platnosti pasu 6 měs.atd.necestujete každý rok, kdežto zaměstnanci CK Blbci Stupidní tyto zájezdy prodávají KAŽDÝ den !!!! Po návštěvě CK BS, Egyptské ambasády, přepravce (KRACHUJÍCÍ Holiday Czech Airlines) jsem se doprošováním domohli změny termínu tak, abychom si mohli požádat o vystavení standartného pasu.Připlatili jsme si za změnu termínu (1000,- Kč), rovnou i za „dražší“ zájezd (2.500,- Kč) ale měli jsme „klid“. Rozčarování přišlo dva dny před odletem, kdy nám změnili odlet zpět z Egypta na poslední den brzo ráno, resp.ještě v noci. Přílet tam večer-pozdě večer, odlet domů ráno-brzo ráno ! Suma sumárum místo 8 dní budeme na místě pouhých 6 a pár hodin ! Cena za jeden den se ním tímto zvedla o 1000,- Kč !!!!!! Tomu říkám ZLODĚJINA !!!!! Dokud si toto necháme líbit, budou nás okrádat jak se jim zachce… !!!!!

Alan

Příspěvek od Alan » 05 dub 2013 08:42

Pred par dny jsem si vybral poznavaci zajezd u CK Blue Style. Vse probehlo pres dalsi cestovni agenturu a pres internet. Vzhledem k tomu, ze jsem si vybiral zajezd priblizne 8 dnu pred odjezdem, pozadal jsem agenturu o potvrzeni, ze se tento zajezd odjede. Tento pozadavek byl odmitnut a bylo mi receno, ze tuto informaci mi CK Blue Style nikdy neda. Vzal jsem risk, podepsal smlouvu, penize zaslal na konto. Priblizne v patek, dva dny po objednani jsem mel tlf. hovor, kde mi bylo oznameno, ze se muj zajezd rusi, ale ze muzu jit na alternativni poznavaci zajezd. To jsem okamzite odmitl a pozadal o vraceni penez. Jeste ten vecer jsem dostal e-mail, kde me znovu vyzvali o potvrzeni vraceni penez. Po mem potvrzeni jsem celou castku dostal zpet. Dnes jsem si vyhledal informace o teto CK a rekl jsem si, ze bych mel pridat mou zkusenost.

Zdena

Příspěvek od Zdena » 04 dub 2013 17:25

S CK Blue Style jsem byla na dovolené poprvé a to v Egyptě, v Hurghadě v hotelu Elysees****.Vše bylo v naprostém pořádku, přílet, odlet, ubytování, úklid. Tento hotel velice chválím a hlavně dlegáta pana Lukáše Mouku, který nás měl na starost a příkladně se o nás staral. Schůzky pravidelné a mimořádné, pokud někdo něco potřeboval.
CK Blue Style chválím !!!

Tereza

Příspěvek od Tereza » 04 dub 2013 09:10

Dovololená do egypta travala velmi krátce a to jen cestu na letiště. Moje 7 leté dítě vyndali z letadla že ho nepustí z novým rychlopasem platným na 6 měsíců, který jsme si podle rady v cestovce nechali udělat že prý bude vše v pořádku. Takž epas stál 2 tisíce a tím dovča zkončila. Dítě nikam nepustili ani z jeden den novým pasem. A cestovka Bule style se distancuje a prý kompenzace žádná. Tak to je šílený. Umíte si předśtavit brečící dítě,babičku, maminku a celou rodinu ???

Petr

Příspěvek od Petr » 07 úno 2013 22:46

Má zkušenost s CK Blue Style do Egypta (10/2012):
Po příjezdu do hotelu a předložení voucheru se zjistilo, že o nás hotel neví (po cca 6,5 hodinách čekání bydlíme). Co se týká delegátky, ta se s námi sešla druhý den po příjezdu, pak už jsme ji po celou dobu pobytu neviděli, byť slíbila….. Dva dny před odjezdem jsme pod dveřmi pokoje !!!! našli od delegátky vzkaz, že den před odjezdem se dozvíme pokyny k odletu. A opravdu jsme večer před odjezdem “obdrželi“ opět pod dveřmi hotelového pokoje pokyny k odjezdu. Na letišti jsme následně zjistili, že čas odletu byl jiný než uváděla informace. Při závěrečném transferu na letiště jsme se od dalších klientů CK Blue Style (byli ubytováni jinde) dozvěděli, že stejné problémy měli i oni.
Rada tedy zní: budete-li se chtít spolehnout na služby nabízené (a zaplacené) cestovce, pak se CK Blue Style vyhněte velkým obloukem……

Rychlá odpověď

   
cron