recenze Blue Style

Odeslat odpověď

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: recenze Blue Style

od Iveta Z. » 30 črc 2025 04:15

S cestovní kanceláří létáme s celou rodinou už přes 20 let, v průměru 5× ročně. Vždy jsme byli spokojeni – až do letošní zkušenosti.

Chtěla jsem spojit dva pobytové zájezdy, protože delší pobyt na 26 dní nebyl v nabídce. Vloni nám v podobné situaci byla odečtena cena za nevyužité letenky, letos ale už ne – přestože by letenky zůstaly nevyužité a mohly být prodány jiným klientům.

Nečekám plnou kompenzaci, ale po tolika letech věrnosti bych ocenila alespoň částečné vstřícné řešení. Místo toho jsme ještě během pobytu dostávali opakované SMS zprávy s dotazy, zda zájezd využijeme nebo ho mají zrušit, když jsme neletěli – i když to bylo cestovní kanceláři předem nahlášeno.

Tato zkušenost mě mrzí a doufám, že se CK do budoucna zamyslí nad přístupem ke stálým klientům.

od Návštěvník » 17 lis 2022 12:26

CK Blus style a.s. je druh šmejdů, využijí vaší neinformovanosti aby vás na storno poplatcích sedřeli z kůže. Pozor na jejich storno podmínky, nijak je nepublikují, zjistíte až bude pozdě. Níkdy nevíte kdy budete muset zájezd stornovat, nikto to nepředpokláda, ale může sa stát a když nemáte pojištění storna, nedoplatíte se.

od Delegatka » 26 říj 2022 19:49

Mozna byste se mohli zkusit vcitit i do delegatu. Delaji na OSVC 14-16 hodin denne za 21.000, z toho odecist soc., zdrav. a dane. Maji 1 den v tydnu volno, ale vetsinou stejne musi na schuzky. Klienti jim volaji 24 hodin denne. Za vse muze delegat - za malo mista v letadle, za pocasi, zpozdeni letu, ... Nikdo s nimi nejedna slusne, vetsinou vsichni rvou. Zkuste delat za tyto penize 6 mesicu v roce s celkem treba 6 dny volna (ale i tak na telefonu), chodit do prace s kanylou v ruce, protoze vas nema kdo zastoupit. Pak mit mesic volno (neplacene) a nanovo.

od Dana Dostálová » 08 úno 2018 16:22

Dobrý den, s cestovkou Blue sttyle jsme cestovali již po několikáté a vždy bylo vše v pořádku. Letos jsme byli v Turecku hotel Monart City. Dostali jsme pooj ve 4. patře s krásným výhledem na moře, ovšem mělo to jednu malou vadu… klimatizace zde fungovala pouze jako větřák, takže téměř nechladila. Měli jsme srovnání, protože v jiném pokoji byli naši známí a ti to měli v pořádku. Protože neumíme anglicky požádali jsme o pomoc delegátku Barboru…. ne že by pomoc odmítla, ale hned její první věta byla ať jí neříkám o co jde že ona tomu nerozumí, pak nám vzápětí sdělila že pokud budeme chtít vyměnit pokoj, tak by jsme si mohli ještě pohoršit (měli jsme zaplacený pokoj s výhledem na moře). Dopadlo to tak že poslali technika, který řekl že je vše v pořádku, výměnu nabídli ze slovy že ten nabízený pokoj je to samé, tudíž klima taky nejde, takže jsme prožili krááásnou teplou dovolenou i na pokoji s foukající klimou celou noc přímo na nás, protože její umístění naproti postele je taky děsné. Ještě jsme přišli o 30E za druhou kartu aby „klimatizace“ jela celý den. Ochota delegátky byla absolutně neprofesionální jen přeložila co jsme řekli, vše řešila po telefonu a to ještě s důrazem že ji obtěžujeme. Asi příště zvolím jinou cestovku, naprosto pokažená dovolená.

od Milada Šimáňová » 27 led 2018 00:42

Služby cestovní kanceláře Blue Style jsme využili poprvé. Letěli jsme do Dubaje. Vše proběhlo v naprostém pořádku.Delegát byl velice příjemný. Byli jsme spokojeni a dovolenou si užili. S Blue Stylem určitě vyrazíme i příště :)

od Jitka vrbková » 08 pro 2017 12:52

Již několikrát jsme jeli s cestovní kanceláří Blue Style.Nikdy jsem neměla žádnou stížnost. Hotel, ubytování,delegátka, toto všechno bylo v pořádku.Zato cesta to bylo utrpení.Začalo to tím, že při doručení ubytovacích voucherů jsem se dozvěděla,že poletíme do Monastiru a pak pojedeme 140 km zpět do Hammametu.Vždy jsme letěli naletiště Enfidhu, která je vzdálená asi 40 km od Hammametu.To byl první šok.Na toto nás nikdo neupozornil.Potom to pokračovalo s odletem. Měli jsme odlétat ve 13,15hod.s leteckou společností Tunis Air.Od té doby se objevovalo na informační ceduli, že odlet bude zpožděn a vždy o hodinu déle,že budeme mít nové informace. V 17,00 hod. jsem to již nevydržela a volala na cestovní kancelář přímo na letišti. Tam o zpožděném letu věděli, ale nikdo nás neinformoval.Slečna na cestovce mi řekla, že si máme dojít pro vouchery na občerstvení a že odlet bude pravděpodobně až kolem 19,00 hodiny.Pokud bych tam nezavolala, tak ani nevíme, že si pro nějaké vouchery máme jít. Do destinace jsme dorazili se 7. hodinovým zpožděním.Po návratu jsem reklamovala u cestovky zpoždění a žádala o kompenzaci. No a teď začalo dopisování.
Cestovní kancelář mi napsala, že musím řešit zpoždění letu u letecké společnosti Tunis Air. Letecká společnost mi odepsala, že musím řešit reklamaci u Blue Style.Přehazují si to, jak horký brambor a nikdo nechce nic řešit.Obrátila jsem se na Českou obchodní inspekci. Pokud neuspěji ani tam, tak se obrátím na soud.Z jednání cestovní kanceláře jsem otrávená. Jitka Vrbková

od Zbyněk Roth » 03 říj 2017 06:41

Soucítím s klienty CK Bluestyle, co tvrdí, že už nikdy. Ze svých dalších cest jsem po letošní dovolené vyloučil všechny CK navždy.
Vyhněte se hotelu Tsamis Zante na Zakynthosu (tedy ubytování, co tam má BlueStyle – ostaní turisté z jiných zemí to měli lepší, ale CK BS má zamluvené pouze standartní pokoje – my měli výhled do popelnic a na parkoviště u kuchyně a nad prádelnou hotelu,….
Výlety prý nebudou, že není zájem, ….. ale on byl, jen už se asi ke konci září nechtělo (ale s Anglicky mluvícími turisty se jet dalo. )
Po přestěhování (až 2.den), kdy jsme si to vynutili už celkem fajn. Personál, jídlo, moře super. Jo -a nechoďte mimo hotel (v Chánově je to zlatý).

od Ivana Brůhová » 04 zář 2017 21:17

V srpnu jsme s našimi vnoučaty navštívili Rhodos hotel Aldemar Amilia. Hotel sice neodpovídá 5*, ale kdo byl již v Řecku ví, že to tak je. Pokoje uklizené, každý den výměna ručníků a lahve s vodou na pokoji. Jídlo vynikající, vybere si každý. Personál velmi ochotný a usměvavý. Využívali jsme pro děti Croco klub a slečny byly milé a děti se již na druhý den velmi těšily.
Jediné negativní bylo, že cca 92% klientů bylo z Ruska. Jsou velice hluční a jídla si naberou tolik, že stoly po jejich odchodu museli odklízet 2 lidé. S CK Blue style jsme byli na dovolené již 2x a byli jsme s jejich ochotou maximálně spokojeni.

od Dana Turzáková » 01 zář 2017 00:53

S touto cestovní kanceláří jsem byla na dovolené letos poprvé a naposledy. Blue style při sjednání smlouvy přes internet tvrdě vyžaduje pojištění cestovní, zavazadel atd. od nich. Nedává možnost volby, že pojištění přes ně nechcete. V praxi to vypadá tak, že pokud chcete zájezd, tak pojištění taky, ale potom můsíte fyzicky na pobočku, kde pojištění rušíte a musíte podepsat místo přísežné prohlášení, že to pojištění nechcete. Tím se vystavujete tomu, že v případě potřeby zavolání asistenční služby, delegátka nebude umět správně postupovat, neboť je proškolena pouze na jednání s asistenční službou jejich pojištění. Nemám ráda, když mi někdo takhle direktivně něco vnucuje, ale mělo to pro mne být varováním a jak se později ukázalo, měla jsem volit jinou cestovku. To, že jsme letěli s dvouhodinovým zpožděním bez pěti minut, je vina přepravce. Po příletu dostanete od delegátky obálku s informacemi, ale autobus , kterým máte odjet k hotelu už Vám nikdo neukáže,proč taky? 10minutová Informační schůzka se sestává hlavně z informací o výletech. Měla jsem možnost poslouchat informační schůzku jiné cestovky, která měla v hotelu také klienty, to bylo úplně jiné “ kafe „, ale bohužel na konci mého pobytu. Na doporučení naší delegátky jsme s dcerou jely autobusem a lodí ná nádhernou pláž, delegátka jenom opomněla,žetam byla na začátku a konci sezony, kdy ta krása byla vidět, protože tam nebyla hlava na hlavě. Také hotel Mix Colombo na Mallorce není můj šálek kávy. Spát 14 dní na proleželé pružinové matraci se prostě nedá. V hotelu údajně mají všechny matrace stejné, bohužel. Pokud na recepci sdělíte nějaký požadavek, trvá tři dny, po urgencíh a ještě jsou i schopni říct, že jste tam ani nebyli. Dále už psát nebudu, zavařila bych si notebook.

od Nicola Hermanová » 14 srp 2017 17:52

Jsem opravdu znechucená naší letošní dovolenou. S CK Blue style jsme byli POPRVÉ a rozhodně naposledy! Odlet do Tunisu s velkým zpožděním (za což CK nemůže), ale hoteloví zaměstnanci, hlavně na recepci byli neochotní, pokoje špinavé, úklid žádný (pouze při tučném bakšiši), opakovaná výměna pokojů. Bazén po 3 dnech značně páchl, všude se během dne váleli opilí Rusové. Na pokojích pouze větráky bez klimatizace. Následovalo odcizení fotoaparátu…Personál byl ochotný pouze k občanům z Ruska. Kompenzací pro nás bylo moře, které je tam pěkné a čisté. Kdyby nebylo toho, tak nemáme z dovolené nic. CK rozhodně nikomu NEDOPORUČÍM! (místo pobytu TUNIS, hotel Caribbean world Mahdia, odlet 2.8.2017)

Nahoru