od Žaneta » 19 bře 2025 14:33
S cestovní kanceláří Delfín travel jsme cestovaly na Ischii (Itálie). Zážitek nebyl tak příjemný, jak bychom si s mamkou přály.
Zaprvé, den před odletem nám bylo emailem sděleno, že z důvodu přetížení letiště v Neapoli byl náš let přesměrován na letiště v Salernu a že se cesta do hotelu prodlouží o 40 minut. Letiště bylo tak malé, že trvalo cca 2 hodiny, než jsme si vyzvedli kufry a odjeli s celým zájezdem autobusem. To zřejmě znamenalo, že jsme nestihli daný trajekt, a tudíž jsme na hotel dorazili až v půl desáté večer (přílet byl ve 13:40). Je otázka, zda Delfín travel záměrně zatajuje, že letecká společnost, kterou jsme letěli, vždy přistává v Salernu, protože máme pochybnosti, zda tato informace byla vůbec pravdivá. Zjistili jsme, že to nebylo poprvé, co se něco takového stalo. V tom případě by bylo od cestovky profesionální, kdyby nás na takovou situaci připravila již předem (a ne noc před odjezdem bez jakýchkoli dalších detailnějších informací). Samozřejmě jsme z tohoto letiště odlétali i zpět, protože nám bylo opět řečeno, že letiště Neapol je přetížené . Cesta zpět byla o to náročnější a delší.
Dále mám menší výhradu k fakultativním výletům, protože na internetu nebyly aktuální ceny. Delegátka nám poté na místě řekla, že jsou ceny vyšší.
Měla bych také výhrady k samotné delegátce v hotelu Zaro, která sice byla příjemná a ochotná, ale bohužel byla úplně zmatená a neschopná srozumitelně poradit (od prodeje lístků se špatnou cenou a neschopnost odpovědět na velice jednoduchou otázku, na jakou stranu jet autobusem na určité místo. Dokonce nám paní delegátka napsala špatný čas odjezdu na fakultativní výlet a až po 4 telefonátech jiným delegátkám jsme se dozvěděly, že odjezd byl posunut o 45 minut).
Hotel Zaro má sice 4 hvězdičky, ale pokoje, zejména koupelny, tomu rozhodně neodpovídají. Prostory jsou ale velmi krásné, okolí hotelu také a personál ochotný.
S mamkou jsme se rozhodly, že služby Delfín travel už nikdy nevyužijeme.
S cestovní kanceláří Delfín travel jsme cestovaly na Ischii (Itálie). Zážitek nebyl tak příjemný, jak bychom si s mamkou přály.
Zaprvé, den před odletem nám bylo emailem sděleno, že z důvodu přetížení letiště v Neapoli byl náš let přesměrován na letiště v Salernu a že se cesta do hotelu prodlouží o 40 minut. Letiště bylo tak malé, že trvalo cca 2 hodiny, než jsme si vyzvedli kufry a odjeli s celým zájezdem autobusem. To zřejmě znamenalo, že jsme nestihli daný trajekt, a tudíž jsme na hotel dorazili až v půl desáté večer (přílet byl ve 13:40). Je otázka, zda Delfín travel záměrně zatajuje, že letecká společnost, kterou jsme letěli, vždy přistává v Salernu, protože máme pochybnosti, zda tato informace byla vůbec pravdivá. Zjistili jsme, že to nebylo poprvé, co se něco takového stalo. V tom případě by bylo od cestovky profesionální, kdyby nás na takovou situaci připravila již předem (a ne noc před odjezdem bez jakýchkoli dalších detailnějších informací). Samozřejmě jsme z tohoto letiště odlétali i zpět, protože nám bylo opět řečeno, že letiště Neapol je přetížené . Cesta zpět byla o to náročnější a delší.
Dále mám menší výhradu k fakultativním výletům, protože na internetu nebyly aktuální ceny. Delegátka nám poté na místě řekla, že jsou ceny vyšší.
Měla bych také výhrady k samotné delegátce v hotelu Zaro, která sice byla příjemná a ochotná, ale bohužel byla úplně zmatená a neschopná srozumitelně poradit (od prodeje lístků se špatnou cenou a neschopnost odpovědět na velice jednoduchou otázku, na jakou stranu jet autobusem na určité místo. Dokonce nám paní delegátka napsala špatný čas odjezdu na fakultativní výlet a až po 4 telefonátech jiným delegátkám jsme se dozvěděly, že odjezd byl posunut o 45 minut).
Hotel Zaro má sice 4 hvězdičky, ale pokoje, zejména koupelny, tomu rozhodně neodpovídají. Prostory jsou ale velmi krásné, okolí hotelu také a personál ochotný.
S mamkou jsme se rozhodly, že služby Delfín travel už nikdy nevyužijeme.