recenze TopFly - Recenze cestovních kanceláří

recenze TopFly

Podělte se o svoje zkušenosti a recenze z dovolené s cestovní kanceláří.
Recenze Fisher
Recenze Bluestyle
Recenze České Kormidlo
Recenze Čedok
Recenze Čebus
Recenze CK GO2
Recenze Invia
Recenze Delfín Travel
Recenze Czech Holiday Center
Recenze TUI
Recenze cestovky
Recenze cestovní kanceláře
Recenze Canaria Travel
Recenze Exim Tours
Recenze Nev-Dama
Recenze SEN
Recenze travelendo
Recenze Brenna
Recenze Ancora
Recenze Afrodita
Recenze Go2
Recenze Alexandria
Recenze CK SEN
Recenze CK Jedeme do světa
Recenze CK TUI
Věrka

topfly

Příspěvek od Věrka » 15 led 2022 00:08

Protože jsme nemohli na jaře 2020 odjet na zájezd do Dubaje, nechali jsme si vystavit Lex voucher, který měl být proplacen do 15.9.2021. Částku 50 000 Kč nám vyplácejí po kouskách, ale ne podle splátkového kalendáře, který nám již dvakrát změnili, ale jen když splátku po týdnu zaurguji. Po pátém slibu jsem si myslela, že je konec, k dnešnímu dni je těch slibů už osm. Omlouvají to tím, že převzali pohledávku od zrušené cestovky a že jsou vlastně dobráci, že mi peníze vrací. A poradili mi, že příště si mám vybírat lépe cestovku, u které si zájezd objednávám. Mysleli tím tu zrušenou. Když jsem zmínila, že na padesáti tisících bych měla už za rok nějaké úroky, řekl mi pracovník, že by to tak žhavé nebylo. Teď mi slíbili za útrapy bonus, ale zatím neposlali ani splátku. Myslím, že pokud se člověk neozve, sami se o splácení nezajímají a jsou rádi.

Honza N

Příspěvek od Honza N » 23 srp 2020 01:38

V pátek večer jsme se vrátili s rodinou s touto cestovkou a můžu jen doporučit. Byla to nejlepší dovolená jakou jsme měli. Byli jsme v 4* Aquamarine v Bulharsku. Zaslané informace k odletu byly včas, delegátka Topfly rodilá Bulharka, mluvící česky, takže super, ještě nám poradila kam večer na nákupy. Děti se úžasně zabavili, můžeme jen doporučit :)

Elison

Top fly

Příspěvek od Elison » 11 led 2020 22:20

Velmi nespokojený, rozhodl jsem se napsat komentář, protože přístup pana jednatele společnosti se mi vůbec nelíbil. Zastihnout ho je nemožné a na 10 vzkazů o zavolání zpět nevolal ani jednou. Reklamaci zájezdu jsem nedořešil. Nikdo jiný není údajně toto řešit. Nedoporučuji.

Sklípkan

TopFly

Příspěvek od Sklípkan » 12 pro 2019 03:20

Loni v září a v listopadu jsme byli s vaší cestovní kanceláří na dvou poznávacích zájezdech a to v Maroku a ve Spojených arabských emirátech. Byli jsme nadšeni z obou zájezdů. Jednak se nám líbila volba míst, která jsme mohli vidět, jejich uspořádání v programu zájezdu a hlavně jsme byli spokojeni s delegátkou Eliškou, která se nám maximálně věnovala a informovala nás o obrovském množství zajímavostí, souvisejících s navštěvovanými místy.

Miroslav D.

Příspěvek od Miroslav D. » 22 kvě 2018 02:18

Zájezd Topfly - Kappadokia pro seniory - Turecko

"Dobrý den,

zasíláme Vám shrnutí našich dojmů z Vašeho zájezdu. Jsme znechucení.

Stížnost na Vaši paní delegátku Turecko - asi paní Zuzana?

Dobrý den,


Zájezd Topfly - Kappadokia pro seniory - Turecko

Jsme nespokojeni. Pro nás je nepříjemné takto se vyjadřovat. I na zájezdu jsme paní delegátce naznačovali a zeptali se, ale její reakce a odpovědi nás hned odehnaly ve stylu už mne neotravujte a všechno je problém. Toto si nezasloužíme. Vaše paní Delegátka, nepříjemná, jméno, těžké říci paní Zuzana?Turecký pan delegát jí oslovil Suzi, takže jsme v polovině zájezdu zjistili, že je to tedy asi paní Zuzana. Nikdy více. Neslušná, hrubá, nevhodné řeči, neprofesionální paní na své dovolené, se svým programem. Jedna mapa a nějaké povídání o Turecku, co si každý sám přečte. Pořád měla svůj program, nevěnovala se, neřekla nám,kdyby jsme něco potřebovali, ať se ozveme, nesdělila nikdy, kde bydlí, kdyby se někomu něco stalo, co dělat, kde ji najít, několikrát jsme ji hledali, vždy marně, nezajímala se nikdy zda naše bydlení a strava je v pořádku, zda v autobuse není někomu špatně, zda se někdo neztratil, ke konci nás nepočítala vůbec, to jsme mohli jet samy. Nezajímala se zda skupinka je na místě, když už nám něco povykládala,pár vět, tam je to a tam toto, sraz v tolik a vše stihnete.Jediné, co této paní šlo velmi dobře a co neustále opakovala, byl prodej zájezdů, balíčků, pití v Eurech a vybírání peněz apod. A také ironické komentáře, že jsme jediní, kdo si nezakoupil balíček Balony. Nezájem o nás seniory. Empatie, bohužel, nebyla. Ani slušnost. Ví, že se neozveme a že ostatní senioři jsou slušní, neotravují, nestěžují si a nechají si všechno vnutit. Hrozné. I pána s berlemi nám bylo líto. Nikdy nepočkala až dojde na sraz, kde nám něco řekla. Vůbec nebyla ohleduplná. Copak senioři znají místní zvyky, jazyk, stravu, zacházení s kartou, například, jak otevřít pokoj nebo jak co funguje?Proč paní delegátka nemohla jít s nimi a pomáhat, dohlédnout pár minut na to, až se ubytujeme?Sdělit, co kde je v okolí, co je výhodné, co je bezpečné, na co si dát pozor apodobně. Za co je placená?Aby prodávala a užívala si svoji dovolenou a večeře a dostávala dárky a provize od prodejců. Stará paní v hotelu dostala vanu do které nemohla vstoupit. Místo,aby staří lidé měli všichni sprchový kout, stačí pár minut práce a ověřit si, zda je všechno v pořádku, stačí se zeptat a jít s nimi, když se jdou ubytovat a pak teprve se starat o sebe a svoje zájmy.Na hotelech byl nepořádek, chuchvalce bordelu, vlasy byly vždy všude.Čekat hodinu v prvním hotelu na úklid pokojů na chodbě?Ano, někdo čekal jen pul hodiny. Jezdit s kufrem nahoru a dolu a stát na chodbě, zda už je nebo není uklizeno?Ani omluva - nic, sprosté jednání. Paní delegátka se nejdříve sama jela ubytovat a nás tam nechala čekat. Nezajímalo jí to, jako vždy.
Hotel v horách,hrůza, vypadal, jak starý penzion, nejhorší bylo, že byl bez výtahu!Museli jsme tahat naše kufry nahoru bez výtahu, ano jen 2 patra. Kdyby aspoň paní delegátka zajistila, že personál hotelu nám pomůže s kufry nahoru nebo pan delegát.
Spoléháte se na to,ze senioři nečtou webové stránky a že se bojí si stěžovat, že se spokojí se vším, protože věří ve Vaši slušnost.
Abychom všechno nekritizovali, strava byla většinou dobrá a velký výběr, nejhorší byl hotel v horách, nedoplňovalo se a bylo zde hodně turistů, když byla formou bufetového výběru byla strava dobrá, přestože většinou jsme nevěděli, co to je a nikdo nám to nevysvětlil a i krajina Turecka byla krásná, hory a skály pěkné, pan řidič byl také dobrý.Jinak je to Hyenismus. Nezlobte se, je to odporné.
Ale také to nucení kupovaní nápojů, drahých za Eura, kupovat si 2 dcl vody nebo kávy za 2 až 4 Eura. Pro nás to bylo pro nás stresující a nepříjemné. Obsluha restaurace pak na nás byla nazlobená a nám z toho nebylo dobře. Stáli u nás a pořád sledovali, to bylo nepříjemné. A vybírat pro lidi,co mají plat opět peníze v Eurech na přilepšenou?Dva delegáti na nic a řidič. Ano ,pro řidiče na drobnost ano, ale říkat si o papírové bankovky a ještě dávat taxy, abychom daly každému za každý den částku? pro tureckoněmeckého placeného delegáta?pro vás placená paní delegátko?Sprosté. Nemáme slov. Vybrala jste si další peníze na Vaši zábavu na úkor seniorů. Je nám z toho špatně.Byly bychom rádi, kdyby jste nám zaslali i jméno a příjmení této paní. A kdyby jste jí to také laskavě sdělili.

S pozdravem "

Miroslav

Re:

Příspěvek od Miroslav » 22 kvě 2018 02:16

Hanák píše:
19 čer 2015 08:35
byl jste s nima někdo v Turecku?
bohužel byli, nucené nákupy, honičky, nepořádek,lepší je jet sám.


"Dobrý den,

zasíláme Vám shrnutí našich dojmů z Vašeho zájezdu. Jsme znechucení.

Stížnost na Vaši paní delegátku Turecko - asi paní Zuzana?

Dobrý den,


Zájezd Topfly - Kappadokia pro seniory - Turecko

Jsme nespokojeni. Pro nás je nepříjemné takto se vyjadřovat. I na zájezdu jsme paní delegátce naznačovali a zeptali se, ale její reakce a odpovědi nás hned odehnaly ve stylu už mne neotravujte a všechno je problém. Toto si nezasloužíme. Vaše paní Delegátka, nepříjemná, jméno, těžké říci paní Zuzana?Turecký pan delegát jí oslovil Suzi, takže jsme v polovině zájezdu zjistili, že je to tedy asi paní Zuzana. Nikdy více. Neslušná, hrubá, nevhodné řeči, neprofesionální paní na své dovolené, se svým programem. Jedna mapa a nějaké povídání o Turecku, co si každý sám přečte. Pořád měla svůj program, nevěnovala se, neřekla nám,kdyby jsme něco potřebovali, ať se ozveme, nesdělila nikdy, kde bydlí, kdyby se někomu něco stalo, co dělat, kde ji najít, několikrát jsme ji hledali, vždy marně, nezajímala se nikdy zda naše bydlení a strava je v pořádku, zda v autobuse není někomu špatně, zda se někdo neztratil, ke konci nás nepočítala vůbec, to jsme mohli jet samy. Nezajímala se zda skupinka je na místě, když už nám něco povykládala,pár vět, tam je to a tam toto, sraz v tolik a vše stihnete.Jediné, co této paní šlo velmi dobře a co neustále opakovala, byl prodej zájezdů, balíčků, pití v Eurech a vybírání peněz apod. A také ironické komentáře, že jsme jediní, kdo si nezakoupil balíček Balony. Nezájem o nás seniory. Empatie, bohužel, nebyla. Ani slušnost. Ví, že se neozveme a že ostatní senioři jsou slušní, neotravují, nestěžují si a nechají si všechno vnutit. Hrozné. I pána s berlemi nám bylo líto. Nikdy nepočkala až dojde na sraz, kde nám něco řekla. Vůbec nebyla ohleduplná. Copak senioři znají místní zvyky, jazyk, stravu, zacházení s kartou, například, jak otevřít pokoj nebo jak co funguje?Proč paní delegátka nemohla jít s nimi a pomáhat, dohlédnout pár minut na to, až se ubytujeme?Sdělit, co kde je v okolí, co je výhodné, co je bezpečné, na co si dát pozor apodobně. Za co je placená?Aby prodávala a užívala si svoji dovolenou a večeře a dostávala dárky a provize od prodejců. Stará paní v hotelu dostala vanu do které nemohla vstoupit. Místo,aby staří lidé měli všichni sprchový kout, stačí pár minut práce a ověřit si, zda je všechno v pořádku, stačí se zeptat a jít s nimi, když se jdou ubytovat a pak teprve se starat o sebe a svoje zájmy.Na hotelech byl nepořádek, chuchvalce bordelu, vlasy byly vždy všude.Čekat hodinu v prvním hotelu na úklid pokojů na chodbě?Ano, někdo čekal jen pul hodiny. Jezdit s kufrem nahoru a dolu a stát na chodbě, zda už je nebo není uklizeno?Ani omluva - nic, sprosté jednání. Paní delegátka se nejdříve sama jela ubytovat a nás tam nechala čekat. Nezajímalo jí to, jako vždy.
Hotel v horách,hrůza, vypadal, jak starý penzion, nejhorší bylo, že byl bez výtahu!Museli jsme tahat naše kufry nahoru bez výtahu, ano jen 2 patra. Kdyby aspoň paní delegátka zajistila, že personál hotelu nám pomůže s kufry nahoru nebo pan delegát.
Spoléháte se na to,ze senioři nečtou webové stránky a že se bojí si stěžovat, že se spokojí se vším, protože věří ve Vaši slušnost.
Abychom všechno nekritizovali, strava byla většinou dobrá a velký výběr, nejhorší byl hotel v horách, nedoplňovalo se a bylo zde hodně turistů, když byla formou bufetového výběru byla strava dobrá, přestože většinou jsme nevěděli, co to je a nikdo nám to nevysvětlil a i krajina Turecka byla krásná, hory a skály pěkné, pan řidič byl také dobrý.Jinak je to Hyenismus. Nezlobte se, je to odporné.
Ale také to nucení kupovaní nápojů, drahých za Eura, kupovat si 2 dcl vody nebo kávy za 2 až 4 Eura. Pro nás to bylo pro nás stresující a nepříjemné. Obsluha restaurace pak na nás byla nazlobená a nám z toho nebylo dobře. Stáli u nás a pořád sledovali, to bylo nepříjemné. A vybírat pro lidi,co mají plat opět peníze v Eurech na přilepšenou?Dva delegáti na nic a řidič. Ano ,pro řidiče na drobnost ano, ale říkat si o papírové bankovky a ještě dávat taxy, abychom daly každému za každý den částku? pro tureckoněmeckého placeného delegáta?pro vás placená paní delegátko?Sprosté. Nemáme slov. Vybrala jste si další peníze na Vaši zábavu na úkor seniorů. Je nám z toho špatně.Byly bychom rádi, kdyby jste nám zaslali i jméno a příjmení této paní. A kdyby jste jí to také laskavě sdělili.

S pozdravem

..."

Martin Matějka

Příspěvek od Martin Matějka » 30 bře 2018 10:31

Dobrý den, 21.3.2018 jsme se vrátili ze zájezdu do SAE s CK Top Fly. Zájezd byl dobře zorganizovaný na čemž má svůj velký podíl i průvodkyně p. Daniela.Ubytovaní v obou hotelech bylo velmi dobré, fakultativní výlety splnily naše očekávání. Děkujeme za krásných osm dní strávených v Emirátech.
Ivana a Martin Matějkovi

Jana Spejchlíková

Příspěvek od Jana Spejchlíková » 17 bře 2018 15:39

Dobrý den, 15.3.2018 jsme se vrátily z poznávacího zájezdu CK Top Fly do SAE a chtěly bychom touto cestou poděkovat za výborně zorganizovaný zájezd a perfektní službyprůvodkyně p.Daniely. Ubytování i jídlo bylo na jedničku, žádné nedostatky jsme neshledaly, všechny zastávky včetně návštěvy tržišť apod byly v dostačujícím časovém prostoru, nikdo nás nenutil nic kupovat, nikdo nám nic nevnucoval, bylo na uvážení každého z nás co si chceme koupit a co ne. Ještě jednou děkujeme za krásnou dovolenou Jana Spejchlíková a Alena Novotná

Libuše Špinková

Příspěvek od Libuše Špinková » 09 bře 2018 22:59

S Top Fly Pammukale a super zájezd. Delegátka Petra Kloučková je úžasná. Radí si zájezd zopakujeme.

Jitka Cutychová

Příspěvek od Jitka Cutychová » 08 bře 2018 18:05

Dobrý den,včera jsme se vrátili ze zájezdu v SAE,plno krásných zážitků,úžasné průvodkyně Věra a Daniela.Jen nám celý pobyt pokazilo ubytování v hotelu ROYAL GRAND v Sharjah.Nefungovali zásuvky,světlo na stropě jen mžouralo a když vše přišli opravit tak řekli nefunguje,když jme chtěli lampičku lamp no,všichni na pokoji je měli,my jsme v noci chodili s baterkou jak na táboře,ta byla na pokoji k dispozici.Jídlo v tomto hotelu nestálo za nic .Druhý hotel velký luxus a jídlo o mnoho lepší.Zájezd doporučuji,ale jednou stačí luxus a bohatství nenahradí klid a pohodu.

Rychlá odpověď