recenze Blue Style - Stránky 2 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Blue Style

Podělte se o svoje zkušenosti a recenze z dovolené s cestovní kanceláří.
Recenze Fisher
Recenze Bluestyle
Recenze České Kormidlo
Recenze Čedok
Recenze Čebus
Recenze CK GO2
Recenze Invia
Recenze Delfín Travel
Recenze Czech Holiday Center
Recenze TUI
Recenze cestovky
Recenze cestovní kanceláře
Recenze Canaria Travel
Recenze Exim Tours
Recenze Nev-Dama
Recenze SEN
Recenze travelendo
Recenze Brenna
Recenze Ancora
Recenze Afrodita
Recenze Go2
Recenze Alexandria
Recenze CK SEN
Recenze CK Jedeme do světa
Recenze CK TUI
David Cimburek

Příspěvek od David Cimburek » 09 srp 2017 00:08

Dobrý den chtěl bych vsechny varovat od hotelu Houria Palase, Tunisko oblast Port el Kantoui, CK Blue-style ms lzive fotografie hotelu, absolutne nic neodpovida popisu a fotografiim, bordel,spina,hnus, personal neochotny pokud nejste rus tak i arogantni, pri porizeni fotografii a nasledne reklamaci u blue style vam odpovi zamitavou odpověď s tim ze je vlastne vse v poradku a vy jste ten co si realny hnus k zbliti vymyslel byli jsme blue style loni a naprosta spokojenost doporučuji resort magic family skanes Monastir, ale beda jakmile poukazete na jejich klamani klientu drzost jejich vyrizeni reklamace nema obdobi. Lidi ctete recenze na tento hotel kdy v roce 2017 rapidne vzrostla nespokojenost s timto hotelem. Ck se chova jako by nic. Pokud chcete mit dovolenou k ničemu tak blue style a houria palace.

Karel Chlan

Příspěvek od Karel Chlan » 30 čer 2017 17:46

Leteli jsme s Blue stylem podruhe – poprve cca pred deviti lety a byla to dost hruza, zpozdeny let tam i zpatky, ubytovani priserne, absolutne neodpovidalo tomu co nam napovidali, nicmene jsem trval na naprave a nakonec nas prestehovali do jineho hotelu a bylo to super……az na tu cestu. Letos jsme nasli zajezd pres Invii a kdyz z toho vylezl Blue style malem me omylo…NICMENE – tentokrat bylo vsechno SUPER – cesta na cas tam i zpatky, delegtaka vyborna, ubytovani a cena naprosto odpovidala. Akorat pres Invii uz nikdy vic, neznaji ty destinace a namluvi Vam cokoli jen aby pordali zajezd chteli jsme neco u plaze kvuli rodicum 78 let – samozrejme, hotel je 150 metru od plaze….V podani Inviie znamena 150 m ve skutecnosti 750m z a navic cesta od more do docile slusneho stoupani…v kombinaci spocasim fakt super pro rodice…ale ve vedlejsim hotelu jsme domluvil golfouvou buginu tak nam to dost nakonec pomohlo….BLUE STYLE letos fakt SUPER (hotel Macedonian Sun, Chalkidiki, Kalithea-samostatna recenze bude na Trip Advisor)

ladislava safarova

Příspěvek od ladislava safarova » 24 říj 2016 05:22

S ck blue style jsem byla spokojena. Sama pracuji v hotelnictvi na vysoke urovni a vim jak to chodi. Jak uz psali vyse prede mnou,prectete si smluvni podminky. Pokud si objednate docu za 7 tis na osobu, nemuzete cekat nic extra ze se nekde neco zvrtne nebo to nekdo lidove receno „posere“ a vy pak nemate pokoj ktery jste zadali, se bohuzel proste stane. Vy jste nikdy nic v praci nepokazili? Samozrejme by mela byt nabidnuta kompenzace… Ja byla s nimi u more poprve a nemuzu si stezovat… I presto, ze jsem si zaplatila najednou celkovou castku za dovcu v hotelu, ktery byl jiz obsazen ( nevsimla jsem si toho…) me po 5 dnech kontaktovali s tim, ze pokoj pro me vyzadali. Vse probehlo v poradku. Az na odlet, bylo zoozdeni cca 2 hod, tudiz prilet do prahy cca 3 hod rano ale moje 7leta dcera to take prezila delegati byli nonstop na tel. Tak asi tak. Dovolena korfu srpen 2016

Jiří Matějček

Příspěvek od Jiří Matějček » 05 črc 2016 03:51

Právě píši a rozjíždím informační kampaň na situaci v hotelích na území Egypta , zde dokládám můj mail na Blue style, záveěr si udělejte sami …. Za mě Egypt už nikdy.
Dobrý den,
nevím zda jste zcela přesně seznámeni se situaci v hotelu Sunrise Royal Makadi, ovšem jsem si na 100% jistý, že brzy obdržíte spousty stížností a žádostí o kompenzaci ceny.
Včera odlétal jeden turnus a měli prý velmi bouřlivou debatu se zdejší delegátkou a zástupci hotelu.
Tedy k meritu věci : Předem upozorňuji, že nechci aby tato stížnost vyzněla rasisticky, ale čeho je moc ……..
Hotel je řádově z jedné třetiny obsazen Araby, zřejmě Egypťané, kteří nerespektuji absolutně žádná pravidla a personál hotelu s tím není schopen cokoliv udělat. Jako příklad udávám vynášení jídla z restaurace k bazénu, tím pádem je po nich neskutečný nepořádek. Zároveň jsou nesmírně neukáznění a hlasití, mohu říci, že horší jak Rusové, kteří mají zákaz od Putina a já doufal, že zde bude oáza klidu. Naopak hotel se pomalu mění v arabský bazar s bordelem k tomu souvisejícím. Arabové v podstatě opanovali bazén s tobogány a skluzavkami, nyní tam už nechce chodit ani moje desetiletá dcera !!
Problém jsou i hygienické návyky , tedy toaletám v hotelu na recepci se vyhýbáme a pochybuji o kvalitě vody v bazénech, kde si arabské děti zřejmě z vesela ulevují. Dnes jsme s dcerou našli v bazénu dětskou plenu , shodou okolností v bazénu, kde jich jsou mraky.
Vážení předem upozorňuji na to, že jsem začal celou situaci dokumentovat a hodlám vše zasílat na recenze hotelu, ať případní další zájemci o dovolenou vědí do čeho jdou a na co se mají připravit. Je to opravdu nemilé a k dovolené v klidu se to nedá ani přirovnat.
Dnes jsem byl nucen s dcerou opustit i místo u dolního bazénu neb se vedle nás nastěhovala skupina cca 15 ti místních rádoby rekreantů a ten řev a bordel si nedovedete představit !

Rei

Příspěvek od Rei » 25 čer 2016 09:30

Cestovka je možná spolehlivá, ale s Egyptem ted není něco v pořádku a CK by měla upozornit klienty, aby si dali pozor na letišti při odletu z Egypta. Moje kamarádka s manželem odlétali v květnu z Hurghady a na letišti jim prohrabali kufry, vzali jim onyxové náramky a kamarádka, když dávala do misky na kontrole brýle slun., hodinky, 2 zlaté prstýnky, tak se 1 prstýnek ztratil, když to vyjelo z rentgenu. Kdo na to není připravený, může na letišti přijít o dost cenných věcí.

Aleš

Příspěvek od Aleš » 27 dub 2016 00:06

Zatím jen objednáno a tedy bez zkušenosti (když to tady ale čtu, tak mám dost nahnáno), pozor na nemožnost přenechání zájezdu svému známému a na neochotné zaměstnance, kteří odmítají sdělit i své příjmení ;-) Jinak to lidi s těma recenzema nepřehánějte, jsou věci, které cestovka neovlivní (zpozdění letů a podobně).

Šárka

Příspěvek od Šárka » 21 zář 2015 21:50

V sobotu brzy ráno jsme se vrátili z dovolené na Korfu (Řecko) hotel CYPROTEL ALMYROS NATURA BEACH . Většinou cestujeme samostatně bez asistence cestovních kanceláří. Tentokrát jsme udělali vyjímku a zakoupili last minute od BS. Let tam měl zpoždění cca 40 min. a zpět cca 1 hod., ale to se dá přežít. Doletěli jsme na místo a delegátka Hanka nám předala základní info a jela s námi autobusem, ve kterém nám oznámila, že termín schůzky s ní na hotelu máme napsaný v předaných propozicích. U druhého hotelu vystoupila a nechala ostatní klienty, kteří pokračovali do dalších hotelů svému osudu. Pokud byl scénář stejný jako v našem hotelu, tak potěš. My nemáme s angličtinou problem, ale někteří klienti, kteří anglicky nemluví s tím měli „pěknou fušku“ a museli jsme jim s ostatními pomáhat s překladem, co se vlastně po nich na recepci chce a co by o ubytování měli vědět. Osobně si myslím, že to je věc delegáta, a to je jeden z důvodů proč lidé využívají služeb CK. Celkově delegátka nefungovala – předala nám jízdní řády autobusů, které mají odjíždět od hotelu do okolí. Jezdil tam pouze 1 autobus 1 směrem. Další tam nejezdil a dozvěděli jsme se to náhodou, když jsme na něj čekali a jel ten jediný autobus, co tam zastavoval. Nedalo mně to, abych se nezeptala řidiče toho autobusu, kde je ten, na který čekáme. Říkal mi, že zastávka je u hlavní silnice cca 2 km od místa, kde jsme čekali. Byl natolik shovívavý, že když viděl, že čekáme s kočárkem s dítětem, že nám nabídl svezení. Když jsem to delegátce říkala, tak na mě koukala jako na zjevení a strašně se divila. Pochybuji, že ji to už nějaký klient z našeho hotelu neřekl, vždyť je konec sezóny. Následně jsme se ji ptali na blízký aquapark. Sdělila nám, že je otevřený pro veřejnost pouze v pondělí a ve čtvrtek (byl součástí jiného hotelového komplexu) za 24 Euro/osoba, ale dostaneme tam i oběd. Když jsme ve čtvrtek přišli do aquaparku, tak jsme zjistili, že je otevřený pro veřejnost každý den za 15 Euro/osoba, pouze v pondělí a ve čtvrtek je tzv.“all inclusive day“ tedy s obědem a nápoji za 24 Euro. Často jsme se bavili s 1 starším párem z našeho zájezdu, paní byla hrozně zklamaná, že z nabídky zájezdů, které nám delegátka předložila se nekonal téměř žádný. Ještě byla tak troufalá, že dala paní telefonní číslo na jinou agenturu, aby si požadovaný zájezd sama zařídila:-(. Napadlo mě jak by BS ušetřila za delegata, kdyby veškeré pokyny týkající se fungování na hotelu nechala v češtině na recepci. Věci týkající se transferu by mohli zaslat s cestovními pokyny. Bylo by to efektivnější než samotná delegátka Hanka, která se s námi projela pouze autobusem částečně z letiště a na letiště. Pokud by chtěl někdo jet na zmiňovaný hotel, tak je sice hodnocený jako 4*, ale úroveň je určitě o * nižší. Pokoje jsou sice mezonetové, ale vybavení pokoje je velice strohé, televize nepoužitelná, kvůli své velikosti. Sprcha a toaleta jsou zašlé. Klimatizace funguje dobře. Okolí hotelu je pěkné zelená zahrada, pláž je hned před hotelem a bazén je ok. Jen poslední den voda v bazénu byla zelenější:-(Jídlo se dost opakuje, ale výběr salátů I ovoce je velký. Je to velice klidná destinace a animace tam byly moc hezké. Ještě upozornění, kdo využije nabídku BS parkování u airparking Buštěhrad, bohužel zrovna řešíme, že naše auto si v době naší dovolené“ vzal do parády“ nějaký vandal. Chtěl z přední kapoty sejmout znak Skoda a použil nějaký šroubovák. Manipuloval s ním tak neodborně, že poškodil kapotu a ještě znak přelomil, takže z toho stejně nic nezískal, jen nám způsobil problem.

Martina

Příspěvek od Martina » 09 srp 2015 00:07

Naše rodina byla na dovolené s BS tento rok již čtvrtým rokem ( Egypt 2krát, Turecko a letos Tunis ). Všechny dovolené jsme kupovali ve first minute a pokaždé spokojenost. Nikdy nám nezměnili hotel, vždy výborný delegát a to i v Turecku, kde jsme bohužel museli řešit nemalé zdravotní potíže syna a hospitalizaci. Takže za nás spokojenost a určitě s BS budeme dovolenkovat dál :-)

Jarda

Příspěvek od Jarda » 16 črc 2015 15:55

Makadi Bay je krásně. Pláž a snorchlovani doporučuji spíš fort Arabesque. Ale není problém jít z sunrise select royal makadi na vedlejší pláž. Hotely jsou hned vedle sebe. Já nikdy nezažil že bych si zaplatil hotel a byl v jiném. To jsou třeba situace že někdo si v Egypte koupi dovolenou za 7.tisic a očekávají zlaté kliky. V hotelu fort Arabesque nebo sunrise select royal makadi se ti tohle nestanene. JSou To luxusní resorty jako celé makadi.

Jarmila

Příspěvek od Jarmila » 07 čer 2015 04:10

S cestovní kanceláří Blue Style jsme letěli po 4 na ostrov Djerba, ale poslední dovolená byla zkažená díky neoznámení, že hotel není v provozu , který jsme měli objednaný půl roku předem. Po příjezdu k hotelu nám bylo oznámeno, že nás ubytují na jiném hotelu, který byl hnus! Neodpovídal zaplacené ceně a ani kategorii hvězd. Čekali jsme než nás ubytují 4 hodiny na recepci. Po příchodu na hotel jsme podali reklamaci, která však nebyla uznána, protože nás ubytovali na jiný hotel. Teď musíme psát další stížnost na Blue Style. Tímhle jsme přišli o 8000 Kč.

Rychlá odpověď

   
cron