recenze Brenna
-
Pavel Ondráček
Byl jsem s Brennou na dovolené pošesté a musím říct – stačilo!! Takový přístup ke stálým klientům, aby člověk pohledal. No, budeme to nazývat pravým jménem – okrádání. Zákazník si zaplatí za služby, které nedostane a když podá reklamaci, odkážou ho na „Informace k zájezdu“. Tam se samozřejmě dozví, že mu jako klientovi, nevzniká nárok na náhradu neposkytnuté služby, kterou samozřejmě zaplatil!! WTF?! Pokud někdo nevěří, rád mu poskytnu k nahlédnutí komunikaci s p. jednatelkou T. Ledererovou.
-
Jura
Side Turecko Altinkum Park hotel.Delegát David vynikající,personál senzační,strava dle očekávání dobrá,vše OK ALE neberte si pokoje číslo 1až 7.Na první pohled dobré,ale po příchodu na WC/sprchu vás přejde jakékoliv nadšení a smích ve vás zamrzne.Rozměr 125x11Ocm,v této“místnosti“WCmísa s pohyblivým prkénkem(úraz téměř zajištěn/,výlevka 30×40,kohoutek musel být šikmo jinak voda tekla mimo,jako opatření proti zatopení pokoje GUMOVA STĚRKA!Bez bot neradno vstupovat,stále mokrá podlahaSprchový kout-PWC folie,která bránila normální poloze u mytí o holení nemluvé,zavěšená u stropu.Po 2 dnech se objevili spolubydlící ŠV’ABY!! Jako kompenzace“vůně“z tohoto zařízení-osvěžovač vzduchu.To nás dorazilo a požádali jsme o výměnu pokoje.Recepční po shlédnutí té parády chvíli lapal po dechu,potom pokoj vyměnil.Co dělali nákupčí CK Brenna když podepisovali smlouvu?Poslat klienty do takových zařízení je snad možné jen pro slepé nebo…….Pobyt 21.6.-2.7.2014
-
Jarda