recenze Exim Tours - Stránky 2 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Exim Tours

Podělte se o svoje zkušenosti a recenze z dovolené s cestovní kanceláří.
Recenze Fisher
Recenze Bluestyle
Recenze České Kormidlo
Recenze Čedok
Recenze Čebus
Recenze CK GO2
Recenze Invia
Recenze Delfín Travel
Recenze Czech Holiday Center
Recenze TUI
Recenze cestovky
Recenze cestovní kanceláře
Recenze Canaria Travel
Recenze Exim Tours
Recenze Nev-Dama
Recenze SEN
Recenze travelendo
Recenze Brenna
Recenze Ancora
Recenze Afrodita
Recenze Go2
Recenze Alexandria
Recenze CK SEN
Recenze CK Jedeme do světa
Recenze CK TUI
jana jodasová

Příspěvek od jana jodasová » 04 zář 2017 04:48

Dovolena na turecke riviere zacala jiz na letisti opravdu zajimave,kdy delegatka nas chtela dopravit a ubytovat v jinem hotelu nez jsme meli na smlouve. Kdyz nas ridic autobusu dovezl do hotelu Maxima Bay tak nas ubytovali v pokoji ,ktery opustili hoste pred nami a nebyl uklizen, vsechno jsem nejak uklidila sama ,ale postel jsem nemela jak takze hnus hned od zacatku a ani delegatka nic nezmohla recepcni rekl ze je ramadan a to trvalo dva dny.Takze pozor tohle asi nebyl all inclusiv ,ale penize si vzali,reklamaci neuznali a chovani jak kdyz si vymyslime. Exim Tours pro me skoncil a uz nikdy zadna dovolena !!!

Petr J.

Příspěvek od Petr J. » 25 srp 2017 15:22

Exim tours – pobytový zájezd na Sicílii . Absolutní absence služeb delegáta způsobila řadě spolurekreantů velké problémy, nulová nabídka výletů , problematická místní orientace. I přes opakované žádosti z místa pobytu EXIM stále mlžil . Katastrofální jednání
Navíc deklarované služby a podmínky v místě byly mírně řečeno zkreslené .
Následné řešení reklamace, kterou většina udělala již na místě, je negativní pokračování služeb EXIM.
S EXIM jistě již nikdy nepojedu.

Petr C.

Příspěvek od Petr C. » 26 črc 2017 06:58

Včera jsme se vrátili s Egypta z tydeního pobytu v hotelu Hilton Waterfalls z letoviska Sharm El Sheikh. Přestože jsme už navštívili během deseti let 40x Egypt a máme různé především pozitivní skušenosti z této země, to co jsme zažili s cestovní kanceláří a především s jejíma dvěma delegáty je pro nás obrovskou noční můrou. Přestože Exim vydává tento hotel jako Exim quality s takovou hrůzou co do stravování, špíny a chování místních hostů jsme se ještě nesetkali. Rozhodli jsme se pět párů hned po prvním dnu tento hotel vyměnit za jiný. To co následovalo ze strany delegátů této cestovní kanceláře, zejména nějaké Míši,asi ukrajinského původu a jejího zřejmě manžela, Ahmeda arabského původu při žádosti o jakoukoliv nápravu nelze vůbec ani popsat. Naprosté odmítání cokoliv řešit, různé výmluvy, utíkání ze schůzek. Neschopnost a neochota těchto delegátů gradovali do nadávek, že jsme darebáci, zbohatlici i dalšími urážky na naši adresu. Vše vyvrcholilo, kdy nám delegátem Ahmedem byli roztrhány reklamační protokoli s řevem, že na stížnosti nemáme nárok a své problémy si můžeme řešit v České republice. Od této doby s námi přestali komuníkovat a i přes volání na nouzovou linku do České republiky se nic nezměnilo. Po neustálem volání a doslova doprošování se nám povedlo teprve čtvrtý den změnit hotel s doplatky. Tohle se nám povedlo jenom díky našim známým, kteří komunikovali s tímto pracovníkem v anglickém jazyku, česky neuměl. Ten vybral peníze a ani nechtěl vystavit potvrzení o vybrání doplatku, přestože jsme potvrzení požadovali.. Bohužel jsme na tyto a další vydírání ze strany těchto delegátů jsme museli přistoupit, protože jinak bychom zřejmě trčeli na tomto hotelu ještě dnes. Celou záležitost budeme řešit nyni v České republice a zřejmě máme velké štěstí, že část tohoto chování i trhání reklamačních protokolů zaznamenali hosté na mobil. To, co nám předvedli tito delegáti cestovní kanceláře Exim, kdy nás doslova uráželi, nebojím se napsat vydírali a následně nechali napospas při problémech v cizí zemi je velkou ostudou. Nerad si někomu stěžuji, ale opravdu varuji před tímto hotelem světoznáme značky a hlavně před těmito delegáty, kteří vůbec nepochopili, že jejich úloha je pomáhat lidem na hotelu, ale dělají ostudu cestovní kanceláři EXIM..Samozřejmě i s velkýma problémama jsme pořídili i fota.

Ladislava Trčková

Příspěvek od Ladislava Trčková » 15 črc 2017 20:20

Na dovolené jsme byli s CK Kartago.SK na Mallorce v S Illot. S CK jako takovou jsme problém neměli, ovšem společná delegátka CK Exim a Kartago paní Bachrlatá je „odborník“ na svém místě. Klienti ji zajímají pouze v případě, že chtějí něco zakoupit, jinak mají smůlu. Je velmi rázná a ochota či úsměv jsou pro ni zcela neznámé pojmy. Slovní spojení – NEJDE TO! JEŠTĚ NĚCO? CO CHCETE OD DVOJHVĚZDY! si předávají klienti na jednotlivých turnusech jako její poznávací znamení. Také jsme se setkali se spoustou klientů, kteří až na místě zjistili, že sice měli objednanou hlavní budovu hotelu, přesto byli přesunuti do annexu – opět neochota ze strany delegátky něco řešit. Pokud neznáte jazyk a na recepci si vše nedomluvíte sami, máte smůlu.Závěr – cestujeme už spoustu let a jednou se asi muselo stát, že potkáme i takovou „vstřícnou“ osobu.

Alena Petruželová

Příspěvek od Alena Petruželová » 12 črc 2017 23:25

Exim tours RÁDA DOPORUČUJI!! a hlavně delegátku v Řecku na ostrově Zakynthos paní Jitku Bláhovou, je to ToP! Moc nám pomohla, když nám syn onemocněl, vše vyřídili, komunikovala, přišla ochotně za námi na pokoj do Hotelu, doprovodila nás na Letišti, byla prostě úžasná. Exim tours se opravdu věnuje klientům na 100%, pozná se to až se něco přihodí, děkuji.

Irena

Příspěvek od Irena » 08 črc 2017 00:53

Nejhorší CK.!!!!!!.
Zákazník je zákazník pouze do doby, než zaplatí za zájezd. Pak už je bezpředmětný a pak i otravný, s CK EXIM Tours už opravdu nikdy!!!!Na prvním místě pro ni jsou peníze nic vic ji nezajímá.

Jana Čapková

Příspěvek od Jana Čapková » 20 bře 2017 06:35

S Eximem jsem byla spolu s manželem v červnu 2015 na Kapverdách, ostrov Sal, hotel Oasis salinas. Byla to moje první letecká dovolená a můžu bez diskuzí říct, že jsme měli štěstí. Nijak jsem nečetla recenze, jako naivní jeliman jsem si nechala v místní agentuře doporučit kam asi jet. Bylo mi to fuk, hlavně exotika , ne moc peněz. Cena celkem ušla, zakoupeno v únoru se slevou. Dovolená skvělá , bez jediného problému. Hotel čistý, delegátka Petra a její kolega na výletě do pouště výborný. Nikam nespěchal, o všem vyprávěl. Závada na pokoji do pár hodin opravena. Opravdu jsme měli štěstí, jiní češi, kteří tam byli na 14 dní, měli problémy s obsazeností v letadle, chudáci nám to vyprávěli u bazénu , no nechtěla jsem tomu věřit. Byla to chyba Eximu, díky těm zmatkům měli šílené zpoždění… Jiní zase, co přiletěli s námi, koupili zájezd na last, ale museli připlácet za pokj s výhledem do zahrady, kde ale byl hluk z večerních tanečků, takže nakonec my se měli líp s výhledem do ulice, ale zase klid. Oni už obyčejné pokoje neměli. Stejně jsme tam jen spali. No a úsměvný byl český pár, který se na delegátku zlobil, že je tam zima a nepraží slunce jako v Turecku. No Atlantik je v tuto dobu chladnější, ale to si měli zjistit. No, po pár skvělých drincích je to přešlo a bavili se jako my. Shrnutí na závěr, myslím, že je to z velké části o štěstí a souhře náhod, někdy se to opravdu sejde. Takže spolehlivá rada s kým a kam asi neexistuje. Vybírám Egypt a jsem rozhodnutá to risknout s cestovkou, která to dá nejlevněji. Děj se vůle boží.

Lenka Bednářová

Příspěvek od Lenka Bednářová » 05 led 2017 20:07

Jistě, výběr CK je individuální, stejně jako tak nároky každého klienta ….. za nás však – s CK EXIM Tours už opravdu nikdy!

Před čtyřmi lety jsme s CK EXIM Tours byli na Zakynthosu. Od ledna (zájezd v červenci) objednaný hotel s rodinným pokojem – máme dvě děti a ač své děti milujeme, chceme si také dopřát jisté soukromí, a proto vždy vyhledáváme pokoje se dvěma ložnicemi. OK – objednáno, zaplaceno. Týden před odletem jsme byli CK urgováni k podpisu nové cestovní smlouvy s tím, že rodinný pokoj pro nás není (sděleno pouze ústně !!!!). Odmítli jsme. Po obrovském váhání – neboť jsme neměli v rukou důvod pro odstoupení od smlouvy – tedy bez možnosti jakéhokoliv nároku, jsme odletěli. Po příjezdu se stalo očekávané – rodinný pokoj nebyl nejen pro nás, ale NEEXISTOVAL ani v celém hotelu !!!! CK tedy vesele nabízí a prodává pokoje, jimiž hotel nedisponuje! Nakonec jsme dovolenou strávili v malinkém pokoji 4×4 metry, bez skříně a děti na poschoďové posteli. Řešení CK – žádné! Žádná kompenzace, žádná omluva!

Po čtyřech letech jsem se nechala přesvědčit, že opět využijeme služeb CK EXIM Tours……. jeli jsme dvě rodiny a byla jsem přesvědčena – změnila se vlastnická struktura CK, přístup, po druhé se to přece nestane …. blablabla …. Tedy …. v lednu jsme objednali zájezd na Lefkadu – a – opět samozřejmě zaplacen rodinný pokoj – „dvě ložnice oddělené dveřmi“. Po neblahých zkušenostech jsme si asi měsíc před odletem nechali potvrdit písemně z CK, že je vše v pořádku a zaplacený pokoj je pro nás zajištěn. Po příjezdu na Lefkadu – světe div se! Samozřejmě žádný rodinný pokoj pro nás zajištěn nebyl, hotel o ničem nevěděl a žádný pokyn z CK ohledně našeho ubytování nebyl dán. V hotelu byl jeden jediný rodinný pokoj, který byl obsazen. Delegátka s námi odmítla záležitost projednávat, kontaktovaná CK se vymlouvala na hotel, hotel se vymlouval na CK…. Dle sdělení hotelu ovšem naprosto standardní situace – v hotelu je jen jeden rodinný pokoj, který je CK schopna prodat na jeden turnus i 5krát!!!! Čtyři rodiny tedy budou hned po příjezdu na zaslouženou dovolenou hodně, ale hodně zklamané ……. No A????!!!! Pátý den pobytu (byli jsme na 12 dní) nám hotel po odjezdu předcházejících klientů, nabídl možnost přestěhovat se do rodinného pokoje. Od pátého dne jsme měli objednané auto a chtěli jsme hned ráno vyjíždět poznávat Lefkádu, a protože pokoj měl být volný až mezi 13-14 hod. – odmítli jsme. Chtěli jsme už dovolenou trávit podle svého.
Hned na místě a následně po skončení zájezdu jsme celou situaci řešili reklamací. CK EXIM Tours se ani neobtěžovala na naši reklamaci odpovědět v zákonné 30-ti denní lhůtě! Po urgencích – samozřejmě reklamaci neuznala, nicméně, mj. i s tím, že nám zaplacený pokoj byl od poloviny pobytu zajištěn (!!!!), a jako vstřícný krok nám nabídli kompenzaci 1.000,- Kč na každou platící dospělou osobu (tedy ne děti) na další zájezd s EXIM Tours!!!!

S celým případem se obracíme na Českou obchodní inspekci, mj. i proto, že CK EXIM Tours porušila zákon na ochranu spotřebitele a nevyřídila reklamaci v zákonem stanovené lhůtě, za což ji může být uložena sankce až 3 mil. Kč. Po pravdě – nemyslím si, že dosáhneme nějakého úspěchu ….. Bohužel….. Nicméně – třeba se nás najde víc s negativní zkušeností a můžeme své síly spojit.

Věřte, že nejsme jediní a nemáme první špatnou zkušenost s CK EXIM Tours. To, co se stalo nám jasně vypovídá o tom, že této cestovní kanceláři nejde o spokojené zákazníky, protože mají klientů a zákazníků pořád hodně. A proto, pro nás bude alespoň satisfakcí, pokud na základě této recenze se alespoň některý potencionální klient rozhodne, že využije raději služeb někoho jiného – bude to dobře a bude to svědčit o tom, že v dnešním konkurenčním prostředí by každý podnikatel měl přemýšlet proklientsky…….. prostě KARMA……

A mimochodem ….. nenechme se vždy zmást obchodními podmínkami, kterými se CK brání a ohání ……CK je ze zákona povinna zajistit služby, jenž garantuje jako poskytoval zájezdu na vlastní odpovědnost a nezáleží na tom, zda je chyba na straně hotelu či někoho jiného. V možnostech CK je zajistit smluvně takové hotely, o nichž ví, že sjednané smluvní podmínky dodržují. Klienti tuto možnost nemají. A pokud CK EXIM Tours „prodává“ kapacitu, kterou hotel nedisponuje, pak se jedná o podvod a ne o vyšší moc!

Veronika Ree

Příspěvek od Veronika Ree » 06 pro 2016 16:15

S CK Exim Tours jsme letěli již 2x. Jednou do Egypta, podruhé na Kapverdské ostrovy a nemůžeme říct jediné špatné slovo. Práce delegátů funguje ne na 100%, ale na 200% :-). Co se týče přípravy na dovolenou a organizaci, také vše naprosto super. Každý dotaz zodpovězen, veškeré problémy vyřešeny a každému požadavku vyhověno. Nejlepší CK pro nás!!

Petr C.

Příspěvek od Petr C. » 25 říj 2016 16:49

Chci se podělit se svojí zkušeností a příběhem s Exim. Rozhodli jsme se pro Mauritius, všude reklamy na ostrov, když zavoláte do Eximu, tak na každý termín mají poslední 2 letenky. Tři týdny předem objednáváme pobyt na 14 dní od 4.11.2016, zaplatíme plnou cenu a za dva dny přišla informace, letecká společnost nepotvrdila letenky, Exim ruší zájezd. Tak 21.10. objednáváme to samé od 13.11.2016, za dva dny opět informace, že letecká společnost nepotvrdila letenky a Exim ruší zájezd. Neváhám, jdu na stránky Emirates a na uvedené termíny bez problémů mohu objednat lety. Informaci předávám Eximu a přichází info, že od 20.10. mají stop stav na hotel. Takže shrnutí, 21.10. prodávají zájezd na hotel, který nemají…. Trochu to připomíná Hrad a vysvětlení místního klauna…

Rychlá odpověď

   
cron