recenze Nev Dama
-
Návštěvník
Na doporučení kolegy jsme jeli s přáteli na lyže poprvé s Nev-dama. Jsme zvyklí objednávat dovolenou včas, takže nabídek jsme obdrželi dostatek. Komunikace a panem Zaňkou z cestovní kanceláře, jeho doporučení, informace i následné instrukce cestovní kanceláře před dovolenou byly výborné. Ubytování super, paní delegátka Kosohorská velmi ochotná. Bohužel, se nám podařilo na ubytování zapomenout poměrně cenné věci a i s tím nám pomohla. Všichni jsme byli s dovolenou maximálně spokojeni a jsme rozhodnuti oslovit Nev-Dama i pro dovolenou příští rok.
-
Irena
Nev Dama
NEV DAMO, ráda bych poděkovala za vaši pobočku v Nové Karolině Ostrava. Ať už se jedná o letní nebo zimní dovolenou, byl zatím jakýkoliv jejich tip na destinaci či konkrétní hotel přesně dle mého zadání a dle mých přání, takže bych ráda vyzdvihla jejich odbornost a zkušenosti. Ale možná ještě více si cením jejich lidského přístupu a smyslu pro humor. Škoda, že tato pobočka nefunguje i jako kavárna, chodila bych tam častěji
Přeji Vám více takhle skvěle fungujících poboček. Irena
-
Martin
Nev-Dama
Špatné. Velké zklamání. Nesolidní jednání.
Byl jsem již vícekrát na dovolené ať už s Nev-damou či s jiným subjektem z této skupiny, ale už znovu nepojedu. Jak se píše několikrát níže - první překvapení je, že skutečně za prověření volné kapacity v inzerovaném hotelu (ano, pravda, mají to v katalogu napsané, že "na vyžádání") se platí 600 Kč - to je snad proboha právě podstata fungování cestovky, ne ? A jinde to udělají zadarmo a ještě vám budou několikrát volat... To, zda má daný hotel volno či ne vidím sám v rezervačním systému hotelu na webu... Dobře. Když jsem se s tímto srovnal a zaplatil 600 Kč, tak mi psali, že ověří dostupnost. Pak mi volala zástupkyně cestovky, že OK, že volno, a že mám poslat data narození všech účastníků zájezdu, což jsem učinil. Pokud vám volá zástupce cestovky, že je volno, že zájezd může být, tak s tím počítáte. Tedy jsem zajistil půjčovnu lyží, zajistil jsem cestovní pojištění, řešil jsem cestu/trasu, dálniční známky, tunely atd. atd. Prostě "X" dalších, na tuto zprávu navázaných, činností a "X" strávených hodin. Ale ouha, k mému překvapení po pár dnech zpět e-mailem informace, že "hotel z kapacitních důvodů zájezd zrušil". Pecka. Když pominu to, že v rezervačním systému hotelu na webu stále svítilo mnoho volných kapacit, a to i konkrétně u daného typu pokoje, tedy tato informace od cestovky je jednoznačný výmysl, tak je to velmi, ale velmi nesolidní jednání. Na můj projev nelibosti nad tímto jejich jednáním mi zástupkyně cestovky (Senior specialista zákaznické zkušenosti) napsala, že se mnou neuzavřeli žádnou písemnou smlouvu, takže - ve zkratce - co si vlastně stěžuju, že z jejich strany nic závazného na stůl položeno nebylo, takže z jejich pohledu vše v pořádku. Bravo, gratuluji, to se mi ulevilo, že je vše v pořádku - mně se totiž zdálo, že je něco špatně. Ale naštěstí to byl jen můj špatný dojem, všechno je naprostém pořádku. Ufff....
Dopadlo to tak, že jsem si na webových platformách našel jiné ubytování v hotelu stejné kategorie hned přes ulici vedle, se stejnými nabízenými službami ve stejném termínu a vyšlo mě to ještě levněji. A tím, jak jsem projížděl internet a sháněl jiné ubytování, tak jsem si také díky získaným souvisejícím informacím udělal jasný závěr, proč byl můj již potvrzený zájezd zrušen - bylo zřejmé, že měli špatně (nebo staré údaje) zobrazenou cenu zájezdu na svých stránkách a než by se museli chytnout za nos a když už to (do té doby stálému) zákazníkovi potvrdili, tak by měli svému slibu také dostát, tak to raději hodili na hotel, že to on, ten zlý hotel, zrušil zájezd a nikoliv, že Nev-dama udělala chybu, protože experti v české DER TURISTIK přece žádné chyby nedělají....
Tedy sbohem a šáteček, s Nev-damou a ani s jinými členy "grupy" Der Turistik raději už nic. Buď s někým jiným nebo lépe sám za sebe - na internetu je možností dost a dost.
Byl jsem již vícekrát na dovolené ať už s Nev-damou či s jiným subjektem z této skupiny, ale už znovu nepojedu. Jak se píše několikrát níže - první překvapení je, že skutečně za prověření volné kapacity v inzerovaném hotelu (ano, pravda, mají to v katalogu napsané, že "na vyžádání") se platí 600 Kč - to je snad proboha právě podstata fungování cestovky, ne ? A jinde to udělají zadarmo a ještě vám budou několikrát volat... To, zda má daný hotel volno či ne vidím sám v rezervačním systému hotelu na webu... Dobře. Když jsem se s tímto srovnal a zaplatil 600 Kč, tak mi psali, že ověří dostupnost. Pak mi volala zástupkyně cestovky, že OK, že volno, a že mám poslat data narození všech účastníků zájezdu, což jsem učinil. Pokud vám volá zástupce cestovky, že je volno, že zájezd může být, tak s tím počítáte. Tedy jsem zajistil půjčovnu lyží, zajistil jsem cestovní pojištění, řešil jsem cestu/trasu, dálniční známky, tunely atd. atd. Prostě "X" dalších, na tuto zprávu navázaných, činností a "X" strávených hodin. Ale ouha, k mému překvapení po pár dnech zpět e-mailem informace, že "hotel z kapacitních důvodů zájezd zrušil". Pecka. Když pominu to, že v rezervačním systému hotelu na webu stále svítilo mnoho volných kapacit, a to i konkrétně u daného typu pokoje, tedy tato informace od cestovky je jednoznačný výmysl, tak je to velmi, ale velmi nesolidní jednání. Na můj projev nelibosti nad tímto jejich jednáním mi zástupkyně cestovky (Senior specialista zákaznické zkušenosti) napsala, že se mnou neuzavřeli žádnou písemnou smlouvu, takže - ve zkratce - co si vlastně stěžuju, že z jejich strany nic závazného na stůl položeno nebylo, takže z jejich pohledu vše v pořádku. Bravo, gratuluji, to se mi ulevilo, že je vše v pořádku - mně se totiž zdálo, že je něco špatně. Ale naštěstí to byl jen můj špatný dojem, všechno je naprostém pořádku. Ufff....
Dopadlo to tak, že jsem si na webových platformách našel jiné ubytování v hotelu stejné kategorie hned přes ulici vedle, se stejnými nabízenými službami ve stejném termínu a vyšlo mě to ještě levněji. A tím, jak jsem projížděl internet a sháněl jiné ubytování, tak jsem si také díky získaným souvisejícím informacím udělal jasný závěr, proč byl můj již potvrzený zájezd zrušen - bylo zřejmé, že měli špatně (nebo staré údaje) zobrazenou cenu zájezdu na svých stránkách a než by se museli chytnout za nos a když už to (do té doby stálému) zákazníkovi potvrdili, tak by měli svému slibu také dostát, tak to raději hodili na hotel, že to on, ten zlý hotel, zrušil zájezd a nikoliv, že Nev-dama udělala chybu, protože experti v české DER TURISTIK přece žádné chyby nedělají....
Tedy sbohem a šáteček, s Nev-damou a ani s jinými členy "grupy" Der Turistik raději už nic. Buď s někým jiným nebo lépe sám za sebe - na internetu je možností dost a dost.
-
Franta Ruzička
CK Nev-dama
Jezdíme s Nev Damou každý rok na lyže do Itálie a nemůžeme si vynachválit vaše služby. Velmi se nám líbí, a našim dětem zvláště, možnost zapsat děti do Fantazie clubu. Dětem se celý týden intenzivně věnují lyžařští instruktoři, učí je nejen lyžovat dobře a zábavně, ale mají k nim kamarádský přístup. Co se týká ubytování, vždy krásné, čisté a velmi milý personál. Delegáti vždy nápomocní a připraveni cokoliv vyřešit. Tuto CK můžeme jen doporučit. Děkujeme za vaše služby.
-
Radek Hornich
S nev-damou (FISCHER) uz nikdy nikam velká nespokojenst!! . Zakoupili jsme si 11ti denni pobyt v Egypte v cene necelych 50,000,- .. Pri prodeji jsme vybirali s třech resortů 3*, 4* ,5* .cenove vsechny stejné, ale 4a5 ti hvezda NEnabizeli all-in napoje 24hodin denne ale 3* ANO , tak jsme si rekly ze pujdem do 3* protoze jsme mladi a chteli jsme se trohu pobavit a ne jit v 22:00 spat . Po prijezdu prvotni sok spinavy pokoj ten ale nam ihned vymenili, dalsi zklamani nastalo pri prichodu na plaz zdechly nafoukly pes hned jsme to resili s mistnim radoby clovekem co se stara o plaz ten nas slusne poslal do zadnice ze co je za hranici hotelove plaze byt jen 1metr ho nezajima !! Hnusny pohled , posleze 4dny hladu protoze byl ramadan tudiz jsme na celem hotelu ktery mel 300luzek uplne SAMI my a jeste jedna rodina 6Čechů jinak byl hotel (moonresort) prazdny ! servirovane jidlo bylo kazdy den stejny a fakt ne moc dobre a jeste
hodne malo
. no ted k tomu hlavnimu HOTEL JSME VYBRALY Z DUVODU KTERY JSEM UZ UVEDL mohly jsme mit 4*-5* ale radeji jsme vybraly 3* a cekali jsme all-in napoje 24h/D . hned prvni den nam ve 22:00zavreli bary a prej nic nedostaneme. Ihned pro prijezdu jsme to vse reklamovali, ze zakoupeny zajezd nesplnoval to za co jsme si zaplatili ! Bylo nam sdeleno ze bohuzel se reklamace zamita z duvodu ze Ck fischer za pokoj ani za zdechlinu psa nemuze, asi jsme si vse vymyslel ze jsme to nerekly delegatce atd ! Hned po me prvni reklamaci zmenili nabidku na webu ! Po druhe me reklmaci uznali ze mozna maji malou chybu na cele veci a dali nam 1500,- ale stim ze si u nich zase zakoupime zajezd COZ SE ASI UPLNE ZBLAZNILI !!
takze za nas ck FISCHER neboli nev dama uz nikdy vice!
hodne malo
-
Jozef Beťár
Dnes jsme se vrátili z pobytu z Itálie od společnosti nev-dama. Po příjezdu a ubytování do apartmánu jsme byli zdrcení.Měli jsme mít 2 ložnice a 1 přistýlku. Ložnice 1 přistýlka nikde-2 ložnice byla pokoj=chodba o šíři 1,5m a 2 palandy za sebou. Bratr musel celý týden s přítelkyní a synovcem (2 roky) spát na posteli o šíři 150 cm-prima odpočinek. Do druhé ložnice jsme si vezli cestovní postýlku pro dcerku (1,4 měsíce) kterou jsme neměli kam dát. Jinak apartmán měl být pro 7 osob a parkovací místo 1= nepochopitelné!!! V celém týdnu byl v apartmánu neskutečný zápach kanalizace…..Po volání delegátce-naprostá arogance-žádné řešení-pouze výmluvy na katalog. S 2 malými dětmi super dovolená. Nejezděte a vyhněte se této společnosti………..S pozdravem Beťár
-
Petr
Právě jsme se vrátili ze zájezdu s NEV-DAMA do Chorvatska – Kaštela – Rekr. areál Resnik. Místo bylo pěkné, strava v pořádku. Co byl ale průšvih byla doprava. Cestovka nás vůbec neupozornila, že se jedná o svozovou dopravu. Jsme z Českých Budějovic, tak jsme předpokládali, že to nasměrujeme přes Rakousko a za 12-13 hodin budeme na místě. Čekáme na luxusní autobus a ono prd. K naší hrůze na nás čekal malý kostitřas, kterým jsme začali brázdit Čechy a Moravu. Nabírali jsme další a další zmatené spolucestující, kteří taky nechápali, čím to jedeme. Řidič běhal po nádraží a scháněl další cestující. Prostě totální zmatek. Po 5-ti hodinách nás předal na Moravě (už si nepamatuji kde přesně) dopravci Vega Tour. Konečně pořádný autobus, ale bez delegátky, takže zmatky pokračovali. Do Rakouska jsme dorazili s 6-ti hodinovým skluzem. Jeden z řidičů nebyl moc vyjetý. Poprvé málem srazil chodce. Zabrzdil tak, že jedna ze spolucestujících přišla o půlku zubu (asi se bude soudit). Podruhé málem narazil do odstaveného bagru (noční jízda). Tento manévr probudil jeho spícího kolegu, tak raději vstal. Cesta trvala 20 hodin – šílenost. Po této zkušenosti jsme právem očekávali problémy i při cestě na zpět. Psali, že odjezd bude mezi 16-20-tou hodinou. Nakonec byl odjezd 21:15 i s delegátkou. Řidiči nám oznámili, že jedeme do Prahy. Když viděla delátka mojí reakci, tak začala to mírnit slovy, že se najde nějaké řešení a že se domluví s ostaními autobusy. Prostě nic nebylo dané – totální chaos. Slíbila, že nás vyloží v Hradci. Mezitím jsme vyzvedávali další nešťastníky zájezdu. Ty poslední ve 24:00. Když si uvědomíte, že vás z ubytování vykopnou do 10-té hodiny ranní, tak vám dojde, jaký to byl opruz. Během cesty jsem tlačil na delágátku, abychom nemuseli jet do Prahy. Nakonec jsem dosáhl toho, že nás z ČB vysadili v Humpolci, kde na nás 2 hodiny minibus s dalšími spolucestujícími tohoto dopravce jedoucí do Tábora a Č.B. Cesta trvala 17 hodin.
Kdybych se nechal odbýt, tak by trvala 20-21 hodin.
Rozhodně se vyhněte svozové dopravě.
Je to podvodné jednání, že na to cestovka neupozorňuje.
Kdybych se nechal odbýt, tak by trvala 20-21 hodin.
Rozhodně se vyhněte svozové dopravě.
Je to podvodné jednání, že na to cestovka neupozorňuje.
-
Betka
Nev Dama
Operátorky mají cíl hlavně prodat, aniž by daly jasné informace.Jakmile se dozví, že jste již hovořili s někým jiným např. den předem, odmítnou se Vám více věnovat, protože by již provize nebyla přičtena jim. Přitom k žádné smlouvě ani k rezervaci ještě nedošlo, měli jsme čekat na paní , která nám jako první poslala nabídku na email. Na druhý den ale zájezd byl již zdražen o 700 Kč a nabídka , co mi byla poslána na email už neplatila.Dále agentura neuvádí přesné informace o ceně za dopravu busem, dozvíte se až ve smlouvě, že na osobu připlácíte např. o 300 Kč více na osobu, když jedete z Ostravy, což u početné rodiny je třeba 1500 Kč více než uvádějí. Při reklamaci, nám stejně nakonec sdělili, že musíme přijet do Brna, že jsme jediní z Ostravy. Pro nás nová informace, chtěli jsme par hodin na přemýšlení, jak to uděláme, zda nakonec nepojedeme autem, které bychom si zajistili v půjčovně nebo pojedeme vlastním ale jen do Brna. Neochota, dali nám na rozmyšlenou pul hodiny, že zájezd nám rezervovat nebudou, přičemž už jsme měli sepsané smlouvy a byli jsme ochotni zaplatit zájezd s tím, že dopravu pořešíme na druhý den. Neuspěli jsme, takže za nás NE.
Operátorky mají cíl hlavně prodat, aniž by daly jasné informace.Jakmile se dozví, že jste již hovořili s někým jiným např. den předem, odmítnou se Vám více věnovat, protože by již provize nebyla přičtena jim. Přitom k žádné smlouvě ani k rezervaci ještě nedošlo, měli jsme čekat na paní , která nám jako první poslala nabídku na email. Na druhý den ale zájezd byl již zdražen o 700 Kč a nabídka , co mi byla poslána na email už neplatila.Dále agentura neuvádí přesné informace o ceně za dopravu busem, dozvíte se až ve smlouvě, že na osobu připlácíte např. o 300 Kč více na osobu, když jedete z Ostravy, což u početné rodiny je třeba 1500 Kč více než uvádějí. Při reklamaci, nám stejně nakonec sdělili, že musíme přijet do Brna, že jsme jediní z Ostravy. Pro nás nová informace, chtěli jsme par hodin na přemýšlení, jak to uděláme, zda nakonec nepojedeme autem, které bychom si zajistili v půjčovně nebo pojedeme vlastním ale jen do Brna. Neochota, dali nám na rozmyšlenou pul hodiny, že zájezd nám rezervovat nebudou, přičemž už jsme měli sepsané smlouvy a byli jsme ochotni zaplatit zájezd s tím, že dopravu pořešíme na druhý den. Neuspěli jsme, takže za nás NE.
-
Ladislav Bouda
Dovolená v Chorvatsku zakoupená u společnosti Nev-Dama byla už od příjezdu na místo naprostým hororem. Jeli jsme dvěma auty – 4 dospělí a 2 děti ve věku 4 a 2 roky. Bydlet jsme měli 2 týdny v bungalovu pro 6 osob. Na místě jsme zjistili, že budeme ubytovaní v jedné malé maringotce, kam se nevešla ani naše zavazadla! Delegát cestovní kanceláře na místě nebyl a my měli na výběr buď se vrátit do ČR, nebo si koupit pobyt ve vedlejší maringotce za nehoráznou sumu. A do toho plačící děti! Nakonec nám babička dovolila požadovanou sumu 950 EUR čerpat z jejího účtu. Po návratu jsem zájezd reklamoval u Nev-Dama. Odpověď zněla, že ubytování odpovídalo informacím před odjezdem, což byl nesmysl. Po urgenci mi došla další zamítavá odpověď z CK Fischer! Nev-Dama jsou prostě podvodníci a nás dovolená přišla 3x dráž.
-
Běla
Vrátila jsem se z Rakouska, lyže, Rauris. Středisko není vůbec špatné, areál s apartmány také ne, ale NEV DAMA neuvádí správné informace v katalogu. Má neaktuální fotografie a vybavenost asi nikdy nekontroluje s majiteli areálů. Např. pro rodiny s dětmi skvělý Schoenblick Appartementanlage: má dětský koutek, vířivku, venku skluzavku… Ne, NEMÁ!!! To je, panečku, zklamání, když přijedete…. Příště snad zkontroluji vybavenost přímo s recepcí areálu….vybrala bych něco jiného, kdybych to věděla. Ale peníze si cestovka vezme, to ano… pak už se nikdo nestará… jsem ZNECHUCENA!!