recenze Čedok
-
Nikola Nová
S ČEDOKEM jsme měli letos vycestovat prvně. Zaujali nás nové dětské kluby, které na Vás vykukují z každé reklamy. Bohužel po zaplacení zálohy First Minute se nám ozvali (po 2 týdnech od uzavření smlouvy), že nás tam nedopraví, neb tam ČEDOK v tomto termínu nelétá (začátek července, dle katalogu). A také, že by ten klub pro děti, co nabízí v reklamě stejně nebyl k dispozici. Sice fajn, že Vám vrátí zálohu, ale většina First Minute zájezdů už v únoru není k mání. Takže máme zájezd od jiné CK, dražší než by byl v lednu. V ČEDOKU mi vysvětlili, že je to běžné, že se zájezdy ruší a že jsme měla doposud velké štěstí, že se mi to ještě nikdy nestalo. S touto CK ani zadarmo!!!
-
Hana Nekvasilová
Hotel Dominikána Bellevue, jedna velká katastrofa. Plesnivé pokoje, smrad, špína, švábi, rekonstrukce pokojů, hluk ve dne v noci, bez teplé vody po celou dobu pobytu 10 nocí. Stravování All inklusiv, bez pečiva, základních potravin, ovoce. Čedok už nikdy, měli jsme počítat, že hotel má 3* je to rozvojová země, tak co chceme, plíseň, švábi je normál. Čedok se strašně zhoršil.
-
Nikola Tesaříková
PRVNÍ A POSLEDNÍ DOVOLENÁ S ČEDOK
Na začátku října jsme byli s přítelem na první dovolené – Korfu. Vysnili jsme si příjemnou dovolenou, ale ani zdaleka jsme netušili co nás čeká. Problém jsme měli s naprosto neobyvatelnym pokojem, který ani zdaleka nepripominal nafocene pokoje na webových stránkách CK. Když jsem viděla plesnivou koupelnu, sprchový závěs také, vana ve které jsme se museli první den vykoupat v botách, špinavé povlečení….opravdu zlý sen. Rozbrecela jsem se a začali jsme šokováni řešit výměnu. Oba už jsme několik dovolených zažili, nepotrebujeme žádný luxus, ale takto nevypadají ani ty nejhorší VŠ koleje. Jako alternava nám byl nabídnut „lepší“ pokoj, opět celá koupelna s plísní. Nakonec jsme si museli připlatit 160euro za normální zdravý neškodný pokoj, vypsali jsme reklamační formulář, vše nafotili. Žádost o vrácení příplatku nám Cekok samozřejmě zamítl, ale budeme bojovat dál.
Na začátku října jsme byli s přítelem na první dovolené – Korfu. Vysnili jsme si příjemnou dovolenou, ale ani zdaleka jsme netušili co nás čeká. Problém jsme měli s naprosto neobyvatelnym pokojem, který ani zdaleka nepripominal nafocene pokoje na webových stránkách CK. Když jsem viděla plesnivou koupelnu, sprchový závěs také, vana ve které jsme se museli první den vykoupat v botách, špinavé povlečení….opravdu zlý sen. Rozbrecela jsem se a začali jsme šokováni řešit výměnu. Oba už jsme několik dovolených zažili, nepotrebujeme žádný luxus, ale takto nevypadají ani ty nejhorší VŠ koleje. Jako alternava nám byl nabídnut „lepší“ pokoj, opět celá koupelna s plísní. Nakonec jsme si museli připlatit 160euro za normální zdravý neškodný pokoj, vypsali jsme reklamační formulář, vše nafotili. Žádost o vrácení příplatku nám Cekok samozřejmě zamítl, ale budeme bojovat dál.
-
Jindra Mělník
-
Magda
-
Iva a Jarda Beroun
Ve dnech 17.3.-20.3.2016, jsme se s manželem zúčastnili poznávacího zájezdu ,, Římské předjaří “ od CK Čedok.Vše bylo od samého začátku až do konce perfektní,nemáme co vytknout.Velkou zásluhu na tom měla hlavně průvodkyně paní Dagmar Havlíčková,která nás po celou dobu zájezdu doprovázela a velmi podrobně vyprávěla o všech památkách,které jsme navštívili a bylo jich za ty 4dny opravdu hodně.Ještě jednou děkujeme.Na zájezd budeme dlouho a rádi vzpomínat.Řím je opravdu krásný a určitě stojí za to ho navštívit.Vřele tento zájezd doporučujeme.
-
Tomaš
CHCETE SEM RECENZI DALŠÍ CESTOVKY A DALŠÍ A DALŠÍ ???MYSLÍTE ,ŽE ZÍSKÁME JAKO CESTOVATELÉ NĚKDE NĚCO ECHT JINÉHO,NEMŮŽEME SI POMOCI TÍM,ŽE SE BUDEME SPÍŠ LÉPE INFORMOVAT SAMI NA ÚPLNĚ JINÉ BÁZI NEŽ JE TOTO CO TU JE ??? JEŠTĚ SI MYSLÍTE ,ŽE PRACUJI PRO FISCHER?? OK PŘESTĚHUJI SE NA STRÁNKY ČEDOKU NEB NEVYDÍM JEDINNÝ ALE OPRAVDU JEDINNÝ ROZDÍL.OMLOUVÁM SE POČET KLADNÝCH A ZÁPORNÁCH REFERENCÍ JSEM JIM FAKT NEPOČÍTAL A JE POTŘEBA SI UVĚDOMIT TO ,ŽE DO JEDNOHO HOTELU NABÍZÍ ZÁJEZD TŘEBA 10 CESTOVEK NE JEN FISCHER .TAK TO PROSTĚ V DNEŠNÍ DOBĚ JE.STEJNĚ TAK SE DO TOHO HOTELU MŮŽETE DOSTAT BEZ CESTOVKY A VZNIKNE VÁM STEJNÝ PROBLÉM JEN S TÍM ROZDÍLEM ,ŽE NEBUDETE MOCI NA NIKOHO NIC PLIVAT A POKUD NAPÍŠETE RECENZI ARABŮM DO HOTELU ANI TO NEBUDOU ČÍST
) TAK NEZBÝVÁ VÁM POPŘÁT MNOHO ŠTĚSTÍ S JINOU CESTOVKOU NEŽ JE FISCHER 
-
Květa
V minulých létech absolvovali několik zájezdů z našeho pohledu vcelku zdařilých. V termínu 25 – 28. září t.r. jsme absolvovali zájezd To nejlepší z Bavorska. Autobusovou přepravu zajišťovala fa RADOLTOUR Ostrava s.r.o. autobusem Neoplan, který byl mimo jiné vybaven WC, což je dnes u autobusů této kategorie samozřejmostí. Nejen k našemu nemilému překvapení bylo toto zařízení po celou dobu uzamčeno. V průběhu poznávacích zájezdů jsou obvyklé hygienické přestávky po třech nejpozději po čtyřech hodinách. Cestou na květinový ostrov Mainau řidiči důkladně bloudili, což ostatně nebylo výjimkou v průběhu tohoto zájezdu, mimo jiné se jim podařilo projet část jednosměrné ulice v protisměru a hygienická přestávka se zcela prostě nekonala. Osazenstvo zájezdu tvořila převážně starší generace včetně několika osob se ztíženou pohyblivostí a atmosféra v autobuse proto byla velice napjatá. Tím byla návštěva ostrova, na který nebylo vstupné zrovna nízké, z časových důvodů zkrácena a i další prohlídka města Lindau byla provedena „poklusem“. Náhodně jsme zjistili, že WC používali páni řidiči a když cca 6-7 leté děvčátko, potřebovalo na WC, raději ji zastavili a poslali do příkopu hned vedle autobusu.
Ubytování bylo vcelku příjemné až na majitelku hotýlku, která se zrovna profesionálně nechovala. Nikdy jsme se nesetkali s tím, aby majitel diktoval průvodkyni, v kolik hodin musíme být na večeři a velice arogantně a hlasitě ji vytýkal zpoždění. Domníváme se,že by bylo vhodné z Vaší strany zvážit, zda nezměnit místo ubytování, protože toto by si majitel k zákazníkovi neměl dovolit.
V propozicích, které jsme obdrželi před odjezdem, byla poznámka, že místa v autobuse jsou obsazována dle pořadí rezervace zájezdu a nebude přihlédnuto k případným potřebám jednotlivých účastníků. Výsledkem tohoto opatření bylo, že lidem se ztíženou pohyblivostí pohybující se pomocí berlí, byla přidělena místa v zadní části autobusu, zatím co mladší generace zaujala místa snadno dostupná v přední části.
Přesto, že jsme členy VIP Clubu Čedok, po předchozích převážně kladných zkušenostech již dnes zjišťujeme zkušenosti našich známých s konkurenčními cestovními kancelářemi a budeme do budoucna zvažovat účast na dalších zájezdech s jinou ck.
Ubytování bylo vcelku příjemné až na majitelku hotýlku, která se zrovna profesionálně nechovala. Nikdy jsme se nesetkali s tím, aby majitel diktoval průvodkyni, v kolik hodin musíme být na večeři a velice arogantně a hlasitě ji vytýkal zpoždění. Domníváme se,že by bylo vhodné z Vaší strany zvážit, zda nezměnit místo ubytování, protože toto by si majitel k zákazníkovi neměl dovolit.
V propozicích, které jsme obdrželi před odjezdem, byla poznámka, že místa v autobuse jsou obsazována dle pořadí rezervace zájezdu a nebude přihlédnuto k případným potřebám jednotlivých účastníků. Výsledkem tohoto opatření bylo, že lidem se ztíženou pohyblivostí pohybující se pomocí berlí, byla přidělena místa v zadní části autobusu, zatím co mladší generace zaujala místa snadno dostupná v přední části.
Přesto, že jsme členy VIP Clubu Čedok, po předchozích převážně kladných zkušenostech již dnes zjišťujeme zkušenosti našich známých s konkurenčními cestovními kancelářemi a budeme do budoucna zvažovat účast na dalších zájezdech s jinou ck.
-
Petr
P.Z.Moje poslední zkušenosti.Jezdíme s touto cestovkou již hodně let na poznávací zájezdy.Ale ten letošní byl skutečně výíjmečný.Bylo to „Španělské království“, v termínu 5.6 až 13.6.2015.Zájezd byl ze všech nejdražší, ale pro nás byl největším zklamáním.Naše průvodkyně Zdeňka Kerlická, měla maximální snahu dodržet navržený program dle smlouvy, ale bylo to celkem nemožné splnit.Bylo znát, že manažéři Čedoku vůbec neprověřili možnost návštěvy všech památek, které do smlouvy uvedli.Největší problém byl z památkami v Madridu a jeho okolí.Na to bylo jedno odpoledne a druhý den dopoledne.Předposlední den jsme skončili v Barceloně, Zde jsme neměli možnost využít čtyřhodinové volno, i když by stačilo aspoň zajistit okružní jízdu otevřeným vyhlídkovým autobusem.O všem nejhorší byl poslední den, který jsme byli nuceni celý prožít na Costa Bravo.Moře bylo velmi studené, věci jsme měli v kufru v místnost za recepcí (bez dohledu), převlečení na koupání nemožné, a tak jsme ztratili celý den, posedáváním na lavičkách v okolí přímořských hotelů.Bylo nám nabízeno, prodloužení pobytu v hoteu, ale za dalších 1000,- Kč (naprosto nestoudné).Až ve 21 hodin jsme se dočkali odjezdu na letište Gerona.A v noci odlet domů do Prahy.
Tak mohu konstatovat, že s Čedokem na poznávací zájezd už nikdy.Není se co divit, když taková renomovaná organizace, už není v českých rukou, ale zahraničních vlastníků.Ty zajímá jen zisk.Tak všem šťastnou cestu, ale s lepší cestovkou.
Tak mohu konstatovat, že s Čedokem na poznávací zájezd už nikdy.Není se co divit, když taková renomovaná organizace, už není v českých rukou, ale zahraničních vlastníků.Ty zajímá jen zisk.Tak všem šťastnou cestu, ale s lepší cestovkou.
-
Lucie
S Čedokem poprvé a naposledy!
Od 14.7 do 19.7 jsme absolvovali 6ti denní zájezd do Paříže. Byl to dárek k narozeninám. Akorát Čedok ho poněkud znepříjemnil. Autobus – 15 let stará karosa, na tak dlouhou cestu opravdu „ideální“. Nepohodlné sedačky, klimatizace fungovala jen když se jí chtělo, při zpáteční cestě dokonce silně tekla, takže jak sedačky, tak my úplně mokří. Ubytování ok. Dalo se určitě sehnat i lepší, ale na přespání to stačilo. Průvodkyně – snažila se abychom toho viděli co nejvíce, avšak na náročnost tohoto výletu by mělo být předem upozorněno. Z hotelu se odjíždělo v 8 ráno a vracelo se v 10 večer. Navíc 10 km denně po svých je opravdu dost. Za mě pro Čedok 0 bodů.
Od 14.7 do 19.7 jsme absolvovali 6ti denní zájezd do Paříže. Byl to dárek k narozeninám. Akorát Čedok ho poněkud znepříjemnil. Autobus – 15 let stará karosa, na tak dlouhou cestu opravdu „ideální“. Nepohodlné sedačky, klimatizace fungovala jen když se jí chtělo, při zpáteční cestě dokonce silně tekla, takže jak sedačky, tak my úplně mokří. Ubytování ok. Dalo se určitě sehnat i lepší, ale na přespání to stačilo. Průvodkyně – snažila se abychom toho viděli co nejvíce, avšak na náročnost tohoto výletu by mělo být předem upozorněno. Z hotelu se odjíždělo v 8 ráno a vracelo se v 10 večer. Navíc 10 km denně po svých je opravdu dost. Za mě pro Čedok 0 bodů.