recenze Fischer - Stránky 3 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Fischer

Podělte se o svoje zkušenosti a recenze z dovolené s cestovní kanceláří.
Recenze Fisher
Recenze Bluestyle
Recenze České Kormidlo
Recenze Čedok
Recenze Čebus
Recenze CK GO2
Recenze Invia
Recenze Delfín Travel
Recenze Czech Holiday Center
Recenze TUI
Recenze cestovky
Recenze cestovní kanceláře
Recenze Canaria Travel
Recenze Exim Tours
Recenze Nev-Dama
Recenze SEN
Recenze travelendo
Recenze Brenna
Recenze Ancora
Recenze Afrodita
Recenze Go2
Recenze Alexandria
Recenze CK SEN
Recenze CK Jedeme do světa
Recenze CK TUI
Lukáš

Příspěvek od Lukáš » 21 črc 2017 02:21

S Fischerem jsme jeli poprvé do Bulharska. Od začátku do konce super, nejlepší cestovka můžu jen doporučit. Oproti konkurenci Exim tours, která nám …. dovolenou. Prodávají zájezdy, co vůbec nemají a co je nejlepší, tak nám ho prodali hned 2x za sebou v 1 týdnu a podruhé už se ani neobtěžovali zavolat, že zájezd pro nás nemají, ale až 4 dny před odjezdem jsme do cestovky volaly, že nedorazily podklady, tak nám bylo sděleno, že jsou rádi, ze voláme a že zájezd opět nemají a to nemluvím, že jsme si zaplatili 3hvězdu+ a po prvním oznámení, že zájezd nemají, měli drzost po nás chtít další peníze za hotel 3 hvězda. Takže za horší hotel jsme doplatily cca 1000kč, po 2 zrušení už chtěli 2000kč. Na odpověď, že nic doplácet nebudeme a ať nám nabídnou stejnou nebo lepší kategorii nám odpověděli, že to pořeší s centrálou. Druhý den v pondělí ve 2 hodiny nám bylo sděleno, ze nedostali odpověď. Okamžitě jsme vypověděli smlouvu a zašli vedle k Fisherovi (snad nejlepší rozhodnutí, co jsme mohli udělat) u Fishera nám našli 4 hvězdičkový hotel, který měl potvrdit, jestli mají místo ještě ten den (večer) volali z CK, že hotel potvrdil místo, jsme za 2 dny odjely. Na letišti čekala delegátka, nasměrovala nás do auta, které nás odvezlo do hotelu Perla beach v Primorsku v (Bulharsku). Přijeli jsme v 10 hodin podle instrukcí bylo napsáno, že ve 2 hodiny bude ubytování a registrace. Na hotelu nám okamžitě dali pokoj, i když bylo 10 hodin a hotel plný lidí, dále nám okamžitě dali naramek, kde jsme mohli čerpat. all inclusive. Všichni na hotelu příjemní, všechno s úsměvem bez jakékoliv arogance vám cokoli nalijí, jídlo vydají žádný problém.Pokoje krásné přesně jako na internetu. Ne jako v 50% vám nafotí snad hotel vedle, a pak vás ubytuji v toi toice. Delegátka super,všechno řešila,žádná odmlka naprostá spokojenost, můžu jen doporučit, jak super cestovku, tak super hotel, po tom co jsme zažili v eximu ( kde pracují snad PRAČLOVĚCI a katalog aktualizují co 5 let) můžu jen doporučit Fischer.

Roman VUKOV

Příspěvek od Roman VUKOV » 23 čer 2017 17:27

MAXIMÁLNA SPOKOJNOSŤ CK FISCHER…
Ani nevieme či sa našimi slovami dá vyjadriť poďakovanie CK FISCHER a hlavne delegátke p. Lucie ŠAFRÁNKOVEJ.
Leteli sme do Egyptu 7.6.2017 s CK FISCHER prvý krát. Ja, moja priateľka Andrejka, sestra Mima a švagor Mário. Let bol bezproblémový a všetko sa javilo ako by to mala byť najlepšia dovolenka akú sme mohli zažiť. Po príchode na uvedený hotel nás postretla nemalá prekážka. Veľmi radi by sme to podrobne rozpísali, ale na to nám určite táto rubrika stačiť nebude. Touto cestou chceme poďakovať delegátke p. Šafránkovej za jej prístup, ochotu a veľmi si ceníme jej POMOCI. Bez jej pomoci a samozrejme aj kolektívu CK FISCHER by sme určite nezažili tak krásnu dovolenku na ktorú máme ešte stále čerstvé spomienky.

PS:
LUCINKA veľmi sme si Ťa obľúbili a ešte raz Ti z úprimného Srdca Ďakujeme. CK Fischer môže byť hrdá na to akú spoľahlivú a zodpovednú osobu má vo svojom tíme. Ak najbližšie budeme cestovať do Egyptu, tak na Teba sa budeme tešiť najviac. Prajeme Ti veľa zdravia, šťastia a životného elánu do ďalších rokov.

S pozdravom Mima, Andrejka, Mário a Roman

Michaela Brzobohatá

Příspěvek od Michaela Brzobohatá » 06 bře 2017 02:31

Já se přidám k negativní zkušenosti k CK Fischer. 28.2. jsem si domluvila s paní Rapčanovou cenovou nabídku, kterou mi zaslala na mailu původně na chatu, pak jsme si i volaly. 1.3. jsem potvrdila, že chceme rezervaci, že se nám jeden hotel moc líbí a překvapilo mě ,že mi přišla úplně jiná cenová nabídka, protože jak mi paní Rapčanová poté oznámila, tak se přeceňovaly od 1.3. ceny – v předchozí nabídce o tom nebyla ani zmínka a ani ona mě neupozornila, tak jsem byla nepříjemně překvapená a přesto si nezávazně nechala resort rezervovat, že si ještě na daný hotel rozešlu e-maily jinde, jestli nebudou cenově přívětivější. Pro jistotu jsem se ještě na 2.3. objednala na pobočku v Ústí nad Labem, jestli by se s tím přece jen nedalo něco udělat s tou cenou. Nedalo. U konkurence jsem získala lepší nabídku, ale tím to neskončilo, to nejhorší terpve přišlo. Když jsem byla na pobočce, tak tam paní měla načtenou tu mou rezervaci a přišla tam paní, která spěchala a ptala se mě, jestli by mi nevadilo, že by si jen zaplatila rezervaci. Řekla jsem, že ne, tak si jí zaplatila, dostlala stvrzenku a šla. Druhý den jsem dostala e-mail, že k té mé rezervaci byla přičtená částka 8900 Kč a že děkují za platbu, byla to přesně ta částka, kterou ta paní platila. Obrátila jsem se tedy na paní Rapčanovou a přeposlala jí e-mail. Dnes mi paní Rapčanová (5.3.) volala, jestli jsem to opravdu neplatila já a že se snažila dohledat, komu ta platba patřila a že to nenašla, tak jsem jí to řekla, že vím, komu patřila a že by paní asi byla překvapená, kdyby zjistila, že částku, kterou platila, tak uhrazenou nemá. Takže můj závěr? Tuto CK opravdu ne a to jsem chtěla jen nabídku, nějakou kompenzaci za to, že jsem paní identifikovala platbu jsem samozřejmě nedostala. Chování teda za mě hrozné a kdyby mi nebylo líto té zákaznice přede mnou, tak bych to nechala být.

Tomas Kraus

Příspěvek od Tomas Kraus » 06 led 2017 22:23

Moje zkusenosti s CK Fischer jsou otresne:
1) Okradli nas o jeden pobytovy den (vstavali jsme ve 4 rano, abychom stihli letadlo)
2) V den odletu nam k casne snidani naservirovali plesnivy chleba
3) U vchodu do hodelu se promenadovali svabi
4) V noci jsem nemohl spat kvuli hluku z klimatizace

Vse jsem nasledne reklamoval (nejen ja, ale i rodina co bydlela vedle nas). CK Fischer reklamace (dle nas opravnene) zamitla a v odpovedi jeste pripsali, ze veci jako http://frankfurtskatabulka.cz/ je babsolutne nezajimaji.

Dagmar Hruzková

Příspěvek od Dagmar Hruzková » 10 říj 2016 17:50

S CK Fischer jezdíme od jejího založení,jen pro příklad 1x se stalo ,že na Mallorce byl hotel špatně zabukován 4+, polopenze,okamžitě kompenzace na all inclusive 4+.Pokud berete kategorii 3,tak taky počítejte ,že to nebude nic moc,pak jsou tyto neg,reakce.I v Cz se pomalu dostáváte na stejné problémy.Za sebe mohu CK Fischer jen doporučit a letošní dovolená Kirman Sidemarin Beach/Spa Turecko,to jen potvrdil,velmi sympatická,věcná delegátka,tak jako 1třídní služby hotelu.Vše je kategorii,nic ve zlém,hezký den.

Dalimil Nejezchleba

Příspěvek od Dalimil Nejezchleba » 04 říj 2016 20:24

Společnost Fischer jsem dlouhá léta považoval za excelentní a má rodina s nimi v uplynulých letech zažila mnoho spokojených dovolených. Nicméně v poslední době se Fischer značně zhoršil a poslední dovolené v Řecku byl opravdový horor! Letos v červenci jsme si na Ostrově Kos zaplatili 3 hvězdičkový pokoj v hotelu Nina. Na prospektech byly nabízeny fotografie a popis standardního hotelu, ubytováni jsme však byli v neobyvatelné zatuchlé sklepní komoře bez oken s postelemi nad sebou! Takový hnus se nevidí ani v hostelu nejnižší kategorie! Ihned po příchodu delegáta jsem pokoj reklamoval, ovšem vyjádření Fischera bylo, že se jedná o standardní 3 hvězdičkový pokoj dle objednávky, a pokud chci lepší, musím si připlatit. V hotelu byly samozřejmě k dispozici i standardní hotelové pokoje tak jsem si připlatil ca 500 Euro a strávil zbytek dovolené v pokoji, který jsem dle prospektu objednal. Zbytek dovolené tím byl za nemalou cenu pro mou rodinu zachráněn. Ihned po příjezdu jsem celou záležitost reklamoval a byl jsem šokován arogantní odpovědí reklamačního oddělení, že je vše v pořádku!!!!!!!!! Neuvěřitelné!! Prodají vám 3 hvězdičkový hotel, ubytují Vás v zatuchlém sklepě bez oken a vše je v pořádku!! Toto jednání nápadně připomíná chování proslulých šmejdů, velmi bych si přál, aby někdo o nekalých praktikách cestovních kancelářích natočil dokument!

Lucie Hamouzová

Příspěvek od Lucie Hamouzová » 14 zář 2016 19:21

Již zkraje roku jsem si zaplatila zájezd s CK Fischer na Mallorku do hotelu America. CK prezentovala tento zájezd jako 8 dní/7 nocí. Nepříjemným překvapení bylo když došly pokyny k odjezdu – odlet 3.9. ve večerních hodinách a návrat 10.09. v brzkých ranních hodinách. Konkrétně jsme do hotelu dorazili 4.9. po druhé hodině ranní a zpět odjezd z hotelu 10.09 ve 4:30. Pobyt tedy 6 dní, i když jsem z nástěnky v hotelu zjistila, že v den odletu byl odjezd ještě kolem 19 hodiny. Považuji toto od zaměstnanců CK Fischer jako špatně zvolenou kombinaci letů, kterou mně připravili o den pobytu a prezentovanou dovolenou 8 dní zkrátili na 6 dní. Na Mallorce se mi velice líbilo a určitě bych se sem ráda vrátila, jen CK již budu volit jinou než Fischer.

Magda Michalová

Příspěvek od Magda Michalová » 13 zář 2016 06:00

Zaplatili jsme si již v zimě zájezd s all in na Mallorku v termínu od 3. 9. do 10. 9. 2016 (od soboty do soboty). CK zájezd prezentovala jako osmidenní (8 dní a 7 nocí). V reálu se jednalo o zájezd šestidenní. Asi týden před odletem nám CK zaslala časy odletů a to dne 3. 9. odlet v 19, 15 hod z Prahy do Palmy, přičemž jsme v cílové destinaci měli být krátce před půlnocí. Díky zpožděnému letu jsme na hotel dorazili asi v 02, 30 hod. následujícího dne, tedy v druhý den naší dovolené. Odlet byl plánován další sobotu na velmi časné ranní hodiny. Hotel jsme opouštěli v 04, 30 hod. CK nás tedy díky špatně zvoleným odletům obrala o dva dny dovolené. Podotýkám, že v den našeho odletu odlétalo letadlo i večer. Neumím posoudit, zda se jedná o neschopnost nebo nezájem CK,že neumí zkombinovat lety tak, aby neokrádala své klienty o draze zaplacené dny dovolené, ale vím, že s CK Fischer již pouze z tohoto důvodu nepojedu, což je škoda, protože samotný pobyt (i když velmi krátký) byl k naprosté spokojenosti.

Ivana Němcová

Příspěvek od Ivana Němcová » 12 zář 2016 19:55

CK Fischer nás nevhodně zkombinovanými časy letů obrala o jeden den dovolené. Tím nemyslím den, resp. hodiny určené na cestu. Odlet z Prahy posledním spojem, který každý den na Mallorku létá, přílet do Prahy prvním, což je při rozvržení letů téměř den, v součtu za celou dovolenou pak de facto dva dny. Odlétali jsme z Prahy v 19.15 (díky zpoždění nakonec v cca 21.00), do Palmy jsme přilétli pár minut před půlnocí a na hotelu jsme byli ve 2.30 ráno již druhého dne dovolené. Pokud by let neměl zpoždění, byli bychom na hotelu okolo půlnoci, což už není žádný rozdíl. Za týden odlet ráno, odjezd z hotelu ve 4.30. Tímto nám CK Fischer zkrátila 8denní dovolenou o 2 dny. „Ztráta“ jednoho dne (v součtu) určeného na cesty je samozřejmost, ale o další nás už CK nevhodně zkombinovanými časy letů obrala.
Zvlášť když jsou denně vypravovány 4 nebo 5 letů, takže by jistě bylo při trošce snahy či dobré vůle ze strany CK možné poslat klienty domů stejným, tedy v tomto případě večerním letem. Jiné CK to umí a hlavně dělají.

petr

Příspěvek od petr » 09 zář 2016 17:07

U mne s Fischerem spokojenost pojedu zas .Stát se může ,ale není důvod zanevřít a není důvod s Fischerem neletět znovu, destinací maj miliardu lidí taky ne vždy je posvícení .Byl jsem s nimi 3x jednou nic moc ,ale žádná tragedie, ale dvakrát super dovolená na jedničku

Rychlá odpověď

   
cron