recenze Ancora
-
danca
Ck Ancora.absolutne nedoporucuji!!!!
Navstivili jsme Bibione(v Italii jsem byla 7x).
Okoli pekne,nic prekvapujiciho,ale presne podle predstav.CK Ancora ovsem predcila ocekavani v negativnim slova smyslu.Jela jsem busem last minut,proto se dalo hovorit o levnejsi cene,ovsem Ti co platili plnou taxu!?!?Bez organizace,posledni den jeste pred predanim apartmanu uz prisli na pokoj novi klienti.V celodennim lijaku nebylo kam se schovat a bus odjizdel zpet az za 9 hodin.Nalozi rano kufry a za 9 hodin sraz na centr.parkovisti,kde do te doby budete-vas problem.Vyborna delegatka p.Lhotska.Kdyz jsem si volala o info,probudila jsem ji (15.15 hod).takze mme odkazala pouze na inform.schuzku,arogance,nezajem.Toto neni clovek na svem miste.Pri poznamce,ze by mohli vykazat 1 mistnost kdekoli aby bylo mozno se schovat pred destem,sluncem pri cekani na autobus,mne odkazala na 6hvezd.hotel.No co,zaplaceno uz bylo….
OBROVSKE ZKLAMANI A NIKDY VICE!!!!!!!
Navstivili jsme Bibione(v Italii jsem byla 7x).
Okoli pekne,nic prekvapujiciho,ale presne podle predstav.CK Ancora ovsem predcila ocekavani v negativnim slova smyslu.Jela jsem busem last minut,proto se dalo hovorit o levnejsi cene,ovsem Ti co platili plnou taxu!?!?Bez organizace,posledni den jeste pred predanim apartmanu uz prisli na pokoj novi klienti.V celodennim lijaku nebylo kam se schovat a bus odjizdel zpet az za 9 hodin.Nalozi rano kufry a za 9 hodin sraz na centr.parkovisti,kde do te doby budete-vas problem.Vyborna delegatka p.Lhotska.Kdyz jsem si volala o info,probudila jsem ji (15.15 hod).takze mme odkazala pouze na inform.schuzku,arogance,nezajem.Toto neni clovek na svem miste.Pri poznamce,ze by mohli vykazat 1 mistnost kdekoli aby bylo mozno se schovat pred destem,sluncem pri cekani na autobus,mne odkazala na 6hvezd.hotel.No co,zaplaceno uz bylo….
OBROVSKE ZKLAMANI A NIKDY VICE!!!!!!!
-
Rene P
Minuly tyden jsme vzali po1 a naposledy last minute s Ck Ankora.
Vzali jsme Turecko – Alanya a hotel Kleopatra Ada Beach.V Ck nam bylo receno,ze je to 4hvezdickovy hotel asi 2 h busem od letiste – coz je pravda,ale 4hvezdickovy hotel to rozhodne neni.
Meli jsme all inclusive a nestacim se divim co to vse zahrnovalo.V restauraci a baru 4 druhu napuju z automatu,kava,caj,pivo,levna hodna,levny rum,levan whisky a to je vse.Navic kdyz si clovek chtel dat nejaky extra coctail a nebo ledovou kavu tak mel smulu,protoze bud neco nemeli,nebo ze to nedelaji.V restauraci a u hlavniho baru se to dalo s pitim,ale v plazovem baru je pouze k dostani nealko piti,kava a caj.I to pitome pivo si clvek musi zaplatit??!!Tak jake all inclusive.
Hotel – 3hvezdy maximalne
Jidlo – kdo ma rad maso,tak si muze byt jist,ze tam najde jen kure a to kazdy den na jiny zpusob a nebo spagety bollognese!!!Diky spatnemu vyberu jsem 2 x nebyl na snidani a 5 x za tyden jsem nebyl na obede!!!
Plaz bar – muzika naplno kdyz prijde clovek k baru a ti dva Turci co tam obsluhuji jsou v plavkach a bali a cumi jen na baby!!!
Plaz – da se ,ale za vse se plati,lehka 5eur + dalsi 2 eura za sluncenik,tak si zkuste spocitat na kolik Vas to vyjde extra
Mesto – super nakupu a pro parmeny super na diskoteky,ale co se tyce odpornych Turku co prodavaji na Barazu v meste si davejte velky pozor.Ne jen ze Vas fyzicky zatahnou do obchodu a drzi Vas tam az si neco koupite,ale take jsou pekne sprosti a kdyz se jin Vy postavite jako Ja,tak na Vas zacnu volat kamarady a clovek nikdy u nich nevi zda Vas nebodnout treba nozem – odporna zkusenost.
V Turecku jsme byli s Ck Ankora po 1 a naposledy.Pro me to byla diky memu castemu cestovani jen dalsi zkusenost,ale urcite se tomuto misto / mestu a zemi vyhnu.
Vzali jsme Turecko – Alanya a hotel Kleopatra Ada Beach.V Ck nam bylo receno,ze je to 4hvezdickovy hotel asi 2 h busem od letiste – coz je pravda,ale 4hvezdickovy hotel to rozhodne neni.
Meli jsme all inclusive a nestacim se divim co to vse zahrnovalo.V restauraci a baru 4 druhu napuju z automatu,kava,caj,pivo,levna hodna,levny rum,levan whisky a to je vse.Navic kdyz si clovek chtel dat nejaky extra coctail a nebo ledovou kavu tak mel smulu,protoze bud neco nemeli,nebo ze to nedelaji.V restauraci a u hlavniho baru se to dalo s pitim,ale v plazovem baru je pouze k dostani nealko piti,kava a caj.I to pitome pivo si clvek musi zaplatit??!!Tak jake all inclusive.
Hotel – 3hvezdy maximalne
Jidlo – kdo ma rad maso,tak si muze byt jist,ze tam najde jen kure a to kazdy den na jiny zpusob a nebo spagety bollognese!!!Diky spatnemu vyberu jsem 2 x nebyl na snidani a 5 x za tyden jsem nebyl na obede!!!
Plaz bar – muzika naplno kdyz prijde clovek k baru a ti dva Turci co tam obsluhuji jsou v plavkach a bali a cumi jen na baby!!!
Plaz – da se ,ale za vse se plati,lehka 5eur + dalsi 2 eura za sluncenik,tak si zkuste spocitat na kolik Vas to vyjde extra
Mesto – super nakupu a pro parmeny super na diskoteky,ale co se tyce odpornych Turku co prodavaji na Barazu v meste si davejte velky pozor.Ne jen ze Vas fyzicky zatahnou do obchodu a drzi Vas tam az si neco koupite,ale take jsou pekne sprosti a kdyz se jin Vy postavite jako Ja,tak na Vas zacnu volat kamarady a clovek nikdy u nich nevi zda Vas nebodnout treba nozem – odporna zkusenost.
V Turecku jsme byli s Ck Ankora po 1 a naposledy.Pro me to byla diky memu castemu cestovani jen dalsi zkusenost,ale urcite se tomuto misto / mestu a zemi vyhnu.
-
Ria
CK Ancora… Takže, dovolenka do Bulharska bola objednaná pre 4 osoby už v apríli. V deň odletu sme prišli na letisko a slečna na informáciách na nás pozerá, že čo tam robíme keď naše lietadlo už pred 2 hodinami odletelo (a vraj im bolo čudné, že 21 ludí sa nedostavilo). Samozrejme sme hneď komunikovali telefonicky s touto naozaj „spoľahlivou“ CK, kde nikto o ničom nevedel! Asi dve hodiny sme čakali aj s ostatnými cestujúcimi, ktorým takisto dali nesprávny čas letu, až kým nám milá Ancora oznámila, že oni pre nás nič nemôžu urobiť a len nám vrátiť peniaze, ktoré sme si zaplatili. Takže sme sa xy kilometrov trepali s kuframi na letisko, celí natešení, aby sme sa tam dozvedeli, že vďaka neschopnosti tejto akože CK nikam nejdeme. Za tri mesiace odkedy sme mali objednanú dovolenku nikto nebol schopný zistiť, že urobili jednu obrovskú chybu a napraviť ju. Pre mňa a moju rodinu to bol určite zážitok, ktorý si nechceme opakovať a tým je asi každému jasné, že týchto neschopákov z Ancory neodporúčame!!!!!!!
-
Iva
-
Jirka
-
veronika M.
CK ANCORA Šumperk – POZOR, NENALEŤTE!!!!!!
Chtěla bych touto cestou upozornit na nekalé praktiky CK ANCORA a důsledně varovat všechny zájemce, kteří se rozhodují, zda s touto CK cestovat. Při svých zájezdech nedodržuje smluvní podmínky, uvádí klamavou reklamu – propastný rozdíl mezi tím, co slibuje v prospektech, na webu a tím, co klient ve skutečnosti za své peníze obdrží. U této CK jsem objednala pobyt v Bulharsku, 4*hotelu Strandja s all inclusive. Ve skutečnosti se ale nejednalo o hotel s prvotřídními službami, nýbrž o ubikaci plnou plísně a to jak na pokojích, tak i v areálu, špínou, odpadky kam se člověk podíval, stravou ani ne pro zvířata. Nefungovala klimatizace, nebyl prováděn úklid, po celém areálu hotelu se válely odpadky, zbytky jídel, kelímků..V pokojích plíseň, vlhko, vytékaly fekálie z WC, rozbitý nábytek, odpadávající omítka, mapy od vylitých nápojů na kobercích, vše nefunkční (fén, lednice..). Postele bez pér, polité, cizopasníci. Většina klientů se musela vzhledem k pokousáním stříkat repelenty proti blechám, místo postelí pro děti 1 rozkládací křeslo. Jídelna – ptáci nad hlavami hostů, následně sbírající drobky, exkrementy od nich v jídelně a celém areálu hotelu, otřesné podmínky stolování – stoly polité, se zbytky jídel, neodklizené nádobí, musel si odklidit klient, aby se mohl najíst, v lepším případě číšník vrstvil X talířů se zbytky na sebe, vše pak vyléval cestou, chybějící nádobí, příbory. Potraviny nahnilé, plesnivé, podáváno prošlé, zapáchající maso, žádná hygiena – zmrzlina se lžící, kterou hosté olizovali a vraceli zpět, máslo v míse pod zářivkou, stejně tak marmelády, med. Místo džusů šťáva – dolévána během provozu vodou ze špinavého kýble. Jídlo celých 11 dní neobměněno, co se nesnědlo k obědu, bylo k večeři..All inclusive snack a lehký oběd u bazénu – suché špagety s kečupem, pár ks slaného pečiva pro celý hotel.
Schůzka všech klientů s delegátem – požadována náprava – delegát Grozev neskutečně arogantní, vulgární, odmítl cokoli řešit, potvrdit reklamační protokol, z hotelu utekl. Vše řešeno i na recepci hotelu – bezvýsledně. Po dobu několika dní telefonicky kontaktována non stop hot line v ČR s žádostí o pomoc, bezvýsledně. Klienti donuceni vše fotograficky zdokumentovat, aby měli důkazní materiál. Reklamace všech zamítnuta stejným nacyklostylovaným dopisem s odkazem, že fotodokumentace či jiný důkazní materiál chybí!! Psán protest, právní zástupce CK se zavázal, že pokud znovu předložím fotodokumentaci, vše vyřeší plně k mé spokojenosti. Požadované zasláno, v zákonné lhůtě 30dní nereagoval. Po uplynutí lhůty kontaktován telefonicky,bylo mi sděleno, že jsem splnila všechny podmínky reklamace, že došlo z jejich strany k porušení sml. podmínek, ale žádá snížení nároku. Vyhověno, peníze nedorazily. Telefonicky nabídnuta CK kompenzace ve výši 5.000,- Kč (zájezd stál bezmála 50tisíc), nebo 15% slevy z ceny jakéhokoli zájezdu CK.
Vzhledem k tomu, že se celá záležitost vlekla ¾ roku, souhlasila jsem s finanční kompenzací pouhých 5tisíc. Po pár dnech mi bylo oznámeno, že čirou náhodou zjistil, že nás je víc, kteří reklamujeme tento zájezd a tudíž mi nepošle nic, protože by musel odškodnit všechny. Nabídl mi místo peněz poukázky v hodnotě 7tisíc. Ovšem se závazkem, že nebudu nikomu z ostatních reklamujících klientů poskytovat informace o tom, že jsem byla odškodněna, v případě kontaktu z jejich strany budu tvrdit, že jsem nic nedostala. Pokud budu vyzvána ke svědecké výpovědi u soudu, mám tvrdit, že si nic nepamatuji, že je to dávno a že záleží jen na mně. Že mohu vzít šeky, zájezd, který nechá spadnout kvůli mně do last minute a uvést křivou výpověď, nebo nedostanu nic. Toto jsem razantně odmítla. Po týdnu mi přišel dopis z CK, že se má reklamace na kompenzaci ve výši 5.000,- Kč zamítá s odůvodněním, že postrádá fotodokumentaci či jiné důkazní prostředky…….Vše bylo zasláno na ČOI s podnětem k prošetření. Ta zjistila porušení zák. stanovených podmínek a shledala důvod k zahájení řízení z moci úřední. Co se týče mého nároku na odškodnění, jedinou šancí je soudní řízení (zástupce CK mi ovšem při našich četných telefonických rozhovorech říkal, že tam má známého,kapacitu, proč asi??) Opravdu byste i vy ostatní chtěli mít tuto zkušenost a své poctivě vydělané peníze investovat do této CK, která vám místo luxusně strávené dovolené zajistí pobyt v plísni a exkrementech a vezme vám i ty poslední ideály, že ještě na světě existuje spravedlnost a úcta k zákazníkovi???? A pane doktore vzkaz pro Vás, já to nevzdám a věřte, že recenze na všech dostupných portálech již nebudete moci „uklidit“ jako se to dělo přímo u Vaší CK jak zjistila po prošetření ČOI a lidé se stejně dozví pravdu. Klidně se pyšněte na svých stránkách diplomy, že nemáte reklamující klienty. My, kteří jsme měli „tu čest“ víme své a je na čase předat zkušenosti i ostatním, aby dali přednost jiné CK.
Chtěla bych touto cestou upozornit na nekalé praktiky CK ANCORA a důsledně varovat všechny zájemce, kteří se rozhodují, zda s touto CK cestovat. Při svých zájezdech nedodržuje smluvní podmínky, uvádí klamavou reklamu – propastný rozdíl mezi tím, co slibuje v prospektech, na webu a tím, co klient ve skutečnosti za své peníze obdrží. U této CK jsem objednala pobyt v Bulharsku, 4*hotelu Strandja s all inclusive. Ve skutečnosti se ale nejednalo o hotel s prvotřídními službami, nýbrž o ubikaci plnou plísně a to jak na pokojích, tak i v areálu, špínou, odpadky kam se člověk podíval, stravou ani ne pro zvířata. Nefungovala klimatizace, nebyl prováděn úklid, po celém areálu hotelu se válely odpadky, zbytky jídel, kelímků..V pokojích plíseň, vlhko, vytékaly fekálie z WC, rozbitý nábytek, odpadávající omítka, mapy od vylitých nápojů na kobercích, vše nefunkční (fén, lednice..). Postele bez pér, polité, cizopasníci. Většina klientů se musela vzhledem k pokousáním stříkat repelenty proti blechám, místo postelí pro děti 1 rozkládací křeslo. Jídelna – ptáci nad hlavami hostů, následně sbírající drobky, exkrementy od nich v jídelně a celém areálu hotelu, otřesné podmínky stolování – stoly polité, se zbytky jídel, neodklizené nádobí, musel si odklidit klient, aby se mohl najíst, v lepším případě číšník vrstvil X talířů se zbytky na sebe, vše pak vyléval cestou, chybějící nádobí, příbory. Potraviny nahnilé, plesnivé, podáváno prošlé, zapáchající maso, žádná hygiena – zmrzlina se lžící, kterou hosté olizovali a vraceli zpět, máslo v míse pod zářivkou, stejně tak marmelády, med. Místo džusů šťáva – dolévána během provozu vodou ze špinavého kýble. Jídlo celých 11 dní neobměněno, co se nesnědlo k obědu, bylo k večeři..All inclusive snack a lehký oběd u bazénu – suché špagety s kečupem, pár ks slaného pečiva pro celý hotel.
Schůzka všech klientů s delegátem – požadována náprava – delegát Grozev neskutečně arogantní, vulgární, odmítl cokoli řešit, potvrdit reklamační protokol, z hotelu utekl. Vše řešeno i na recepci hotelu – bezvýsledně. Po dobu několika dní telefonicky kontaktována non stop hot line v ČR s žádostí o pomoc, bezvýsledně. Klienti donuceni vše fotograficky zdokumentovat, aby měli důkazní materiál. Reklamace všech zamítnuta stejným nacyklostylovaným dopisem s odkazem, že fotodokumentace či jiný důkazní materiál chybí!! Psán protest, právní zástupce CK se zavázal, že pokud znovu předložím fotodokumentaci, vše vyřeší plně k mé spokojenosti. Požadované zasláno, v zákonné lhůtě 30dní nereagoval. Po uplynutí lhůty kontaktován telefonicky,bylo mi sděleno, že jsem splnila všechny podmínky reklamace, že došlo z jejich strany k porušení sml. podmínek, ale žádá snížení nároku. Vyhověno, peníze nedorazily. Telefonicky nabídnuta CK kompenzace ve výši 5.000,- Kč (zájezd stál bezmála 50tisíc), nebo 15% slevy z ceny jakéhokoli zájezdu CK.
Vzhledem k tomu, že se celá záležitost vlekla ¾ roku, souhlasila jsem s finanční kompenzací pouhých 5tisíc. Po pár dnech mi bylo oznámeno, že čirou náhodou zjistil, že nás je víc, kteří reklamujeme tento zájezd a tudíž mi nepošle nic, protože by musel odškodnit všechny. Nabídl mi místo peněz poukázky v hodnotě 7tisíc. Ovšem se závazkem, že nebudu nikomu z ostatních reklamujících klientů poskytovat informace o tom, že jsem byla odškodněna, v případě kontaktu z jejich strany budu tvrdit, že jsem nic nedostala. Pokud budu vyzvána ke svědecké výpovědi u soudu, mám tvrdit, že si nic nepamatuji, že je to dávno a že záleží jen na mně. Že mohu vzít šeky, zájezd, který nechá spadnout kvůli mně do last minute a uvést křivou výpověď, nebo nedostanu nic. Toto jsem razantně odmítla. Po týdnu mi přišel dopis z CK, že se má reklamace na kompenzaci ve výši 5.000,- Kč zamítá s odůvodněním, že postrádá fotodokumentaci či jiné důkazní prostředky…….Vše bylo zasláno na ČOI s podnětem k prošetření. Ta zjistila porušení zák. stanovených podmínek a shledala důvod k zahájení řízení z moci úřední. Co se týče mého nároku na odškodnění, jedinou šancí je soudní řízení (zástupce CK mi ovšem při našich četných telefonických rozhovorech říkal, že tam má známého,kapacitu, proč asi??) Opravdu byste i vy ostatní chtěli mít tuto zkušenost a své poctivě vydělané peníze investovat do této CK, která vám místo luxusně strávené dovolené zajistí pobyt v plísni a exkrementech a vezme vám i ty poslední ideály, že ještě na světě existuje spravedlnost a úcta k zákazníkovi???? A pane doktore vzkaz pro Vás, já to nevzdám a věřte, že recenze na všech dostupných portálech již nebudete moci „uklidit“ jako se to dělo přímo u Vaší CK jak zjistila po prošetření ČOI a lidé se stejně dozví pravdu. Klidně se pyšněte na svých stránkách diplomy, že nemáte reklamující klienty. My, kteří jsme měli „tu čest“ víme své a je na čase předat zkušenosti i ostatním, aby dali přednost jiné CK.
-
Karel
CK ANCORA Šumperk – již nikdy více.
Chtěl bych touto cestou varovat všechny zájemce o cestování do Bulharska s CK Ancora Šumperk a zvláště na bulharský tzv. čtyřhvězdičkový hotel Strandja na Slunečném pobřeží tak, jak ho nabízí zmíněná CK Ancora.
V roce 2012 jsme si s manželkou dopřáli dovolenou s CK Ancora Šumperk do Bulharska na Slunečné pobřeží, čtyřhvězdičkový hotel Strandja – all inclusive. Mimo cesty s ČSA mohu říci fiasko a podvod. Čtyřhvězdičkový hotel zoufalství – špína, ptačí hnízda v prostorách hotelu, plíseň, vybydlený, personál katastrofa, jídlo špatné.
Ale co je nejhorší, je přístup a stanovisko zaměstanců a majitele CK Ancora Šumperk. Nebyl jsem v této situaci sám, ale i další účastníci zájezdu, což mohu zdokumentovat. Po mé telefonické reklamaci přímo z Bulharska a upozornění na tuto situaci na ústředí CK mně zaměstnankyní bylo řečeno, abych vše nafotil a zdokumentoval a po návratu bude vše vyřešeno, neboť delegát CK Ancora pan Grozev v Bulharsku odmítal situaci řešit a ještě byl sprostý na účastníky zájezdu.
Telefonní Non Stop Help linku CK Ancora nikdo v ČR nezvedá. Jaké bylo moje překvapení, když po návratu a okamžitém zaslání reklamace, včetně dokumentace na CK Ancora začal nepochopitelný kolotoč a CK Ancora se k ničemu nehlásila, včetně pracovnice, která přijala můj telefon z Bulharska, právního zástupce – podotýkám stejné jméno jako majitel CK Ancora. Slova majitele CK telefonicky jinému účastníku zájezdu „stejně nic nedostanete“.
Po prověření situace ČOI ČR navíc zjištěno omezování v právech občana. Bohužel doporučeno soudní vyřízení občansko-právní. Toto ještě stále zvažuji.
Jednání a přístup zaměstnanců CK Ancora Šumperk je vskutku zarážející a hlavně k přihlédnutí k jejich honosné a velkorysé reklamě.
Sám jsem pracoval 37 let ve službách, ale toto bych si v životě k zákazníkovi nedovolil.
Chtěl jsem touto cestou varovat jenom další slušné a poctivé lidi, aby si na postup a jednání CK Ancora a hlavně na jejich reklamu dali pozor.
V případě zájmu jsem ochoten každému sdělit další podrobnosti a detaily této do dnešní doby nevyřízené situace.
Chtěl bych touto cestou varovat všechny zájemce o cestování do Bulharska s CK Ancora Šumperk a zvláště na bulharský tzv. čtyřhvězdičkový hotel Strandja na Slunečném pobřeží tak, jak ho nabízí zmíněná CK Ancora.
V roce 2012 jsme si s manželkou dopřáli dovolenou s CK Ancora Šumperk do Bulharska na Slunečné pobřeží, čtyřhvězdičkový hotel Strandja – all inclusive. Mimo cesty s ČSA mohu říci fiasko a podvod. Čtyřhvězdičkový hotel zoufalství – špína, ptačí hnízda v prostorách hotelu, plíseň, vybydlený, personál katastrofa, jídlo špatné.
Ale co je nejhorší, je přístup a stanovisko zaměstanců a majitele CK Ancora Šumperk. Nebyl jsem v této situaci sám, ale i další účastníci zájezdu, což mohu zdokumentovat. Po mé telefonické reklamaci přímo z Bulharska a upozornění na tuto situaci na ústředí CK mně zaměstnankyní bylo řečeno, abych vše nafotil a zdokumentoval a po návratu bude vše vyřešeno, neboť delegát CK Ancora pan Grozev v Bulharsku odmítal situaci řešit a ještě byl sprostý na účastníky zájezdu.
Telefonní Non Stop Help linku CK Ancora nikdo v ČR nezvedá. Jaké bylo moje překvapení, když po návratu a okamžitém zaslání reklamace, včetně dokumentace na CK Ancora začal nepochopitelný kolotoč a CK Ancora se k ničemu nehlásila, včetně pracovnice, která přijala můj telefon z Bulharska, právního zástupce – podotýkám stejné jméno jako majitel CK Ancora. Slova majitele CK telefonicky jinému účastníku zájezdu „stejně nic nedostanete“.
Po prověření situace ČOI ČR navíc zjištěno omezování v právech občana. Bohužel doporučeno soudní vyřízení občansko-právní. Toto ještě stále zvažuji.
Jednání a přístup zaměstnanců CK Ancora Šumperk je vskutku zarážející a hlavně k přihlédnutí k jejich honosné a velkorysé reklamě.
Sám jsem pracoval 37 let ve službách, ale toto bych si v životě k zákazníkovi nedovolil.
Chtěl jsem touto cestou varovat jenom další slušné a poctivé lidi, aby si na postup a jednání CK Ancora a hlavně na jejich reklamu dali pozor.
V případě zájmu jsem ochoten každému sdělit další podrobnosti a detaily této do dnešní doby nevyřízené situace.
-
Milan
-
Šilberský