recenze Blue Style - Stránky 4 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Blue Style

Podělte se o svoje zkušenosti a recenze z dovolené s cestovní kanceláří.
Recenze Fisher
Recenze Bluestyle
Recenze České Kormidlo
Recenze Čedok
Recenze Čebus
Recenze CK GO2
Recenze Invia
Recenze Delfín Travel
Recenze Czech Holiday Center
Recenze TUI
Recenze cestovky
Recenze cestovní kanceláře
Recenze Canaria Travel
Recenze Exim Tours
Recenze Nev-Dama
Recenze SEN
Recenze travelendo
Recenze Brenna
Recenze Ancora
Recenze Afrodita
Recenze Go2
Recenze Alexandria
Recenze CK SEN
Recenze CK Jedeme do světa
Recenze CK TUI
Ála

Příspěvek od Ála » 07 srp 2014 03:52

CK Blue Style – nikdy víc. Arogance, delegátka bez zájmu. Po celou dobu pobytu na Kosu na hotelu tekla teplá voda tak šest hodin – prý je to normální (solární ohřev, slunce svítilo od rána do večera). Zpožděný let – lži o zpoždění, místo půlhodiny dle slov delegátky to byly čtyři. Dvakrát odbavení, čekali jsme v noci na miniletišti ve špíně na zemi, děti spali na našich bundách. Delegátka se už raději neukázala. Z CK arogantní odpověď na stížnost, vše zamítnuto. Pominu-li, že mě oslovovali v dopise zkomoleným jménem a uváděli jiný název hotelu, než jsme měli.

Jitka Jelínková

Příspěvek od Jitka Jelínková » 02 srp 2014 01:02

V květnu jsme letěli s BS do Turecka do hotelu Monart City. Zájezd byl za průměrnou cenu okolo 17 tis. za 12 dní. Bohužel mám s cestovní kanceláří jen negativní zkušenosti, ačkoliv hotel a dovolená byli jinak fajn. První problém nastal při placení, kdy jsme museli mít dvě smlouvy jelikož nás letělo 5. Na pobočce mi strhli z karty špatnou částku a pak jsem složitě musela vyjednávat opravu. Další problém nastal, když jsme požadovali pokoje vedle sebe, striktnně nám řekli , že se pokusí , ale nikdo nic neudělal. Do pokoje vedle umístili klienty ze stejného zájezdu, když jsem se ptala na recepci, neměli požadavek ani z cestovky, ani od delegátky, kterou jsme žádali i cestou. Bohužel jsme se na recepci dostali pozdě, abychom si to mohli zařídit sami, přeci jen nás bylo 5. Nad těmito drobnostmi by člověk mávl rukou, i nad tím, že jsme měli být okolo 2 odpolende na hotelu a dorazili jsme v půl 6. Co mě ale opravdu otrávilo , když jsme měli zaplacený pobyt do 25.5.2014 a měli jsme odjíždět od hotelu v 15 hodin, nakonec jsme odjížděli 24.5.2014 v 19 hodin. Po stížnosti na delegátku jen pokrčila rameny, že nás holt posunuli do jiného letu. Obrali nás tak o dva dny dovolené bez jakékoliv omluvy. S CK Blue style již nikdy.

Zouzin

Příspěvek od Zouzin » 24 črc 2014 16:09

Předminulou sezónu jsme byli na Zakynhosu – Tsilivi. Hotel se absolutně nedal srovnat s nabídkou v katalogu. Byla to hrůza. Proto jsme loni i letos zvolili jinou CK, jelikož se popis s realitou rozcházel a chyběly podstatné informace.
Delegát byl ovšem skvělý, přátelský, nic se nedá vytknout. Za nabídku uváděnou v katalogu nemůže….

Dáša

Příspěvek od Dáša » 12 črc 2014 20:23

Opravdu nechápu a zdravím všechny,co si komplikují život tím,že pomlouvají.Byla jsem letos s BS již podruhé na dovče a nyní konkrétně na Krétě a žádný problém….Prostě pěkná dovolená v pěkném hotelu.To,že mi něco nechutná je můj problém,nikoliv CK,to že je vítr a občas vlny také není problém cestovky.Že nebydlím jako doma ,to je snad jasné.Prostě jsou to hotely,některé pokoje jsou lepší,jiné horší,ale to je na každém,jaký si zaplatí.Proto opět mohu jen doporučit tuto cestovku.A je mi líto lidí,co mění jednu CK za druhou a ruší a zase neruší a věří rýpalům.Já cestovala i s čedokem a musím podotknout,že jsem taky neměla problém,ale taky záleží na okolnostech.Každá CK chce jenom prodat a vydělat,tak jako obchodník.Přeji krásné léto věčně nespokojeným čechům.Vy si doma převlékáte povlečení každý den a měníte ručníky každý den?A máte každý den něco jiného k jídlu a neleze vám doma občas mravenec?A taky se vám doma nic neporouchá?Mě tedy ano,tak zavolám opraváře a ten to opraví.

Pavel

Příspěvek od Pavel » 10 črc 2014 03:32

Jezdil jsem celkem dost často s BlueStyle, až do letošního května (2014), kdy jsem s nimi byl v Egyptě v Safaga v hotelu Lotus Bay. na hotel se stěžovat nedá, tam vše v pohodě, tedy až na moře, což bylo spíše jedna skládka odpadu ( a to i přes urgence na manažery hotelu, zástupce CK). Jednak tedy že tento hotel nedoporučuji nikomu, leda tomu, kdo se chce koupat v opravdu humusu, ale co mě opravdu odradilo od dalších zájezdů z BlueStyle, byl styl a způsob vyřízení reklamace. Zkráceně mi bylo sděleno, že egyptská hygiena je jiná než na kterou jsme v Evropě zvyklí, a že nevidí problém se špínou v moři (doložil jsem foto i video) a ve finále mi nabídli slevu na další zájezd a to v celé neuvěřitelné výši 800Kč!!!!na osobu, ovšem nejvýše na tři osoby. No, děkuji, o takovéto vyřízení reklamace, když už tedy uznali, že mám pravdu (jinak by nenabízeli slevu), opravdu nestojím. Nikdo od nich nechtěl 100% náhradu, ale 800Kč????. Takže CK BlueStyle pro mě již definitivně skončila po této zkušenosti a všem svým známým ukazuji tento postup.

Luděk

Příspěvek od Luděk » 16 čer 2014 22:19

Před týdnem jsem se s rodinou a kamarády vrátil ze zájezdu s CK Blue Style na Rhodos, hotel Kolymbia Sun. Cesta i ubytování naprosto perfektní, všude ochotní lidé, dovolená OK. Přesto mi to nedá, abych nenapsal jednu maličkost.
Po příjezdu hluboko po půlnoci nás čekala jednoduchá večeře (!!), poté spánek a kolem 13hod. schůzka s delegátem CK. Informace a ochota v přijatelném rozsahu. Chtěli jsme si půjčit auto, abychom si ostrov trochu projeli. Byla nám nabídnuta autopůjčovna Budget a tady vidím kámen úrazu. Cena na 3 dny 124 Eur, pojištěno vše pouze na srážku s protijedoucím vozidlem, pojištění se údajně nevztahuje na skla a poloosy (teprve posléze jsme zjistili, že také na pneumatiky a zrcátka). Delegátem CK nám bylo tvrzeno, že lepší pojištění na ostrově nelze získat. Po rozkoukání v místě jsme zjistili, že ostatní autopůjčovny (např. Rhodos Car) nabízejí vozidlo stejné kategorie na 3 dny za 85 Eur s kompletním pojištěním.
Nevím, jaký komplot uzavřela CK s autopůjčovnou Budget, ale považuji předražení o 40 Eur pro normálního českého turistu za nemravné.

Lenka

Příspěvek od Lenka » 05 čer 2014 20:36

S CK Blue Style jsem cestovala podruhé.Loni super dovolená,letos úplná katastrofa.Služby hotelu Penseé Azur na Marsa Alam špatné,All s minimem jídla,pití,hygiena špatná.Sepsali jsme na místě reklamaci,ale delegát nám ji potvzenou nevrátil zpět,sliby,že donese na letiště před odletem byly klamné.Tato zkažená dovolená mě odradila od dalších.Jezdím pravidelně již mnoho let,ale toto se mi ještě nestalo.To nebyla dovolená,ale jen stres.Nikdy více.

zdenka

Příspěvek od zdenka » 27 kvě 2014 21:17

Jsem čerstvě po návratu z dovolené v Tunisku – hotel Caribbien Worl Venus Beach , hote, zahrada, bazény, pláž hezké, bohužel v nesprávných rukách. Na pláži exkrementy od velbloudů a koní, úklidová četa je po občasném shrabání brala jen tak do rukou a předtím nám dávali na plážovém baru pití. Podobné to bylo všude, bez exkrementů,Třešničkou na do dortu byl návrat domů. Odložení odletu z 10 hod se protáhl do odpoledních hodin a byl v 16.15 nevadí, to se dá akceptovat, ale místo do Prahy jsme letěli do Brna a pak do Prahy autobusem. Po velmi strastiplném putování autobusem a několika zastávkách jsme se v Buštěhradu dozvěděli, že řidič nemá v příkaze vůbec letiště. No, dovezl nás tam,na letišti více jak dvě hodiny naše čekající rodiny. Delegátka byla velmi ochotná, po každé schůzce ochotně šla řešit problémy ovšem bezvýsledně.K odjezdu na vývěsku napsala stanice autobusu letiště, Hlavní nádraží a ještě nějaké další zastávky.I u nás v autobuse byly malé děti a myslím, že rodičům se vařila krev, stejně tak jako mě. CK Blue Style a Tunis již nikdy více
sempo Praze

Pavla

Příspěvek od Pavla » 21 kvě 2014 16:14

Radím opravdu nečíst negativní recenze, sama jsem je dříve čítávala a bála se, ale vše je tak, že každý člověk je jiný a od dovolené očekává různé věci. Může se stát, že vše neodpovídá popisům v katalogu, ale zamyslete se nad cenou a nad vším, co s dovolenou souvisí a pak suďte. Já jsem byla s touto cestovkou loni v Maroku v Agadiru a byla to opravdu krásná dovolená. Delegátky byly úžasné, o všechno se řádně staraly. Leteccká doprava naprosto přesná. Myslím, že zpoždění letadla opravdu CK neovlivní. Kdybych byla rýpal, jako někteří zde, tak bych určitě také našla chybičky, ale proč je hledat? Dovolená byla krásná a proběhla tak, jak jsem si ji představovala. A pokud jedu do ciziny, musím se i trochu řídit heslem: Jiný kraj, jiný mrav

Irena

Příspěvek od Irena » 23 dub 2014 01:14

8x jsem navštívila Egypt nejhorší hotel Elisses,Hurghada.
ubytování spatné,jídlo stále stejné nedalo se ani rozkousat maso,zelenina nebyla čerstvá,ale smíchaná co zbylo od snídaně,oběda a večeře. Pláž veřejná která se otvírala ráno v 8ha zavírala v 6h.Není možná promenáda po pláži.Na pokoji klimatizace nefungovala,byly jsme s kamarádkou pokousaní od štěnic a fleky jsme si přivezli až domů.Delegátka vše s máma sepsala a po předložení na CK Blue S jsme se dočkaly slevy pro každou 500,-Kč na další zájezd First min.S čím jsme nesouhlasily a tak jako odškodné jsme dostaly každá 1000,-Kč.Za dovolenou jsme zaplatily kažká kolem 20000tisíc je toto slabá útěcha za pokaženou dovolenou. Jinak si najděte tento hotel na internetu a je tam odemne popsaná kompletní recenze.

Rychlá odpověď

   
cron