recenze Fischer - Stránky 4 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Fischer

Podělte se o svoje zkušenosti a recenze z dovolené s cestovní kanceláří.
Recenze Fisher
Recenze Bluestyle
Recenze České Kormidlo
Recenze Čedok
Recenze Čebus
Recenze CK GO2
Recenze Invia
Recenze Delfín Travel
Recenze Czech Holiday Center
Recenze TUI
Recenze cestovky
Recenze cestovní kanceláře
Recenze Canaria Travel
Recenze Exim Tours
Recenze Nev-Dama
Recenze SEN
Recenze travelendo
Recenze Brenna
Recenze Ancora
Recenze Afrodita
Recenze Go2
Recenze Alexandria
Recenze CK SEN
Recenze CK Jedeme do světa
Recenze CK TUI
Radka

Příspěvek od Radka » 06 zář 2016 16:10

Dovolená v Řecku letos jedno velké zklamání. Jiný pokoj – třílůžkový s minipřistýlkou namísto rodinného pokoje, nikdo nic neřešil, paní delegátka od začátku sdělila, že pokoje se ten den nevyměňují. Takže dohadování, že náš pokoj je v pořádku následovalo až druhý den, trvali jsme na pokoji dle smlouvy, výměna až druhý den odpoledne, namísto 8 dní/7 nocí realita 7 dní/7 nocí, z nichž jeden celý den znovubalení a vybalování na novém pokoji, handrkování s personálem na recepci, volání s delegátkou, volání s CK, neustálé tvrzení, že paní delegátka jim nerozuměla, když nám sdělila čas, neustálé doprošování. Mínus poslední půlden odevzdání pokoje a odlet v noci. Chybějící osušky, tři neúspěšné termíny na shower-room (který jsme tedy raději nakonec vzdali) byly už jen třešinkou na dortu. CK ve svém zmateném vyjádření k reklamaci se nevyjádřila vůbec ke klamavě udávané délce dovolené, ta je tedy už zřejmě normou, ani k požadavku kompenzace ztráty radosti z dovolené, ani k nepravdivě udávaným zastaralým informacím o občerstvení na palubě letadla. Na nákup dovolené od CK Fischer už zapomenu, kupovali jsme first moment, abychom měli opravdu jistotu. Byla to naše pátá dovolená s nimi, dříve nebývaly takové problémy, případně byly řešeny obratem. Nikdy více s touto CK. Zlaté časy cestování s p. Fischerem jsou již minulostí.

Jarda

Příspěvek od Jarda » 14 srp 2016 18:14

Vrátili jsme se z Bulharska ze Slunečního pobřeží hotelu Kiparisiten. Vše proběhlo naprosto bez problému, jen na kufry v Burgasu jsme museli dlouho čekat, ale za to CK nemůže. Na letišti na nás čekaly delegátky CK a nasměrovaly nás do autobusu. Delegát v letovisku byl milý a příjemný. Byl nám k dispozici na telefonu 24 h denně. Taktéž zpáteční cesta byla s plnou asistencí CK. Můžu vše jen pochválit. Hotel nádherný a čistý, úklid super, jídlo taktéž. Není co vytknout. Předešlé dvě dovolené u jiných cestovek jsem musel reklamovat a málem to skončilo u soudu. Tentokrát to bude bez reklamace a naopak s pochvalou. Tímto CK Fišer děkuji za krásnou dovolenou.

Mária

Příspěvek od Mária » 25 črc 2016 05:26

Naše dojmy z pobytu na Ibize – v hoteli Grupotel Cala San Vicente : doporučujeme všetkým, ktorí túžia prežiť dovolenku na pokojnom mieste, v malom zálive obklopenom horami a skalami. Pláž je hneď pred hotelom, prejdete len v plavkách, more príjemné, hotel s výbornými službami /ubytovanie, strava, všetky balkóny smerom k moru, príjemné posedenie všade naokolo/. Nie je problém cestovať po ostrove, všade je dobré autobusové spojenie.Neďaleko je veľmi pekné mesto Santa Eulália, hlavné mesto Eivissa je tiež v dosahu. V blízkom San Carlos a v Es Caná sú pravidelné hippies trhy. Príroda na Ibize je podmanivá, najmä pre nás suchozemcov prináša osvieženie iného typu, než máme doma.
Nemáme jedinú negatívnu skúsenosť, CK zabezpečila všetko potrebné a my sme si pobyt naozaj vychutnali.

Andrej Dobrota

Příspěvek od Andrej Dobrota » 28 čer 2016 03:31

Otrasná CK, dva mesiace uhradený zájazd a tri dni pred odletom volajú, že je zrušený a nevedia zabezpečiť letenky, neodporúčam, odpad medzi CK

Michal

Příspěvek od Michal » 22 čer 2016 23:19

Ahoj,

tak jsem se právě v neděli vrátil z dovolené a můžu říct už nikdy nepoletím nikam na dovolenou s cestovkou fischer. Začalo to přistáním na letišti Palma de Mallorca , cestovka měla strašný bordel v rozdávání obálek , půl hodiny jsme čekali všichni na obálku kterou plno lidí nedostalo a pak nám teprve řekne , že rozdávala obálky pro ty co přiletěli z Ostravy a že Praha je jinde. Tak jsme tam všichni šli bylo nás tam asi 20. Paní co rozdávala obálky začne říkat , že nemá brýle , že na to nevidí. To si je nemohla vzít když věděla , že jde do práce? Po hodině jsem musel za jinou delegátkou která mi dala už poslední obálku k mému hotelu. Došel jsem k autobusu kam opět přišla delegátka která neměla brýle. Ta nám řekla že budeme na hotelu asi tak ve 2 ráno a že nám v hotelu připraví pití a jídlo. Dojeli jsme do hotelu a žádné pití ani jídlo jsme nedostali , musel jsem jít koupit malou flašku ani ne půl litrovou skoro za 2 eura . Ve stejný den jsme měli setkání s delegátkou opět s tou bez brýlí. Všechno co jsme chtěli vědět tak nám neřekla , ptali jsme se například na bankomat poslala nás někam k jinému hotelu kde bylo plno krámů že prý tam bankomat někde určitě je. Samozřejmě jsem pak našel bankomat přímo u našeho hotelu schovaný za auty. Zaplatili jsme si výlet do akvária , řekla nám že máme stát na zastávce u jiného hotelu , že tam přijede autobus , samozřejmě autobusy na výlety jezdili přímo před hotel a nevěděli jsme který to je. Ještě nám řekla , že když něco nebudeme vědět tak jí máme napsat sms a že nám zavolá . Psal jsem jí , že jsme v autobuse a jestli nám zjistí zpáteční čas a jak je to se vstupenkou. Už jsem tři dny doma z dovolený a do teď jsem nedostal odpověď :-D . Jinak při zpáteční cestě byla na letišti opět ta stejná delegátka a když nás viděla otočila se k nám zády a odešla pryč. Při té první schůzce si všichni stěžovali že jsem nedostali při příjezdu ani pití ani jídlo, delegátka nám slíbila že nám teda zajistí ať to dostaneme při odjezdu domu , protože nestihneme večeři , nezařídila opět nic. Na výletě jsme měli španělského průvodce proto nám slíbila kdyby jsme něčemu nerozuměli máme jí napsat což jsme udělali ale odpověď nedostali. Dovolená která byla na 8 dní 7 nocí se o dost zkrátila a to pozdní příjezd na hotel a brzo opuštění pokoje a odjezd na letiště sebralo nám to dva dny plus 4h čekání na letišti . K tomu na nástěnku v hotelu nevylepovala žádné nové informace takže jsme nevěděli kdy odlétáme apod. Celý týden tam byli staré informace. Až když den před odjezdem přišla jiná delegátka která byla přímo úžasná vše vysvětlila byla milá věděla vše , řekl jsem jí že nástěnka je stará ihned šla vše pozměnit a když jste se podívali na jiné cestovky tak to tam měli krásně vše popsaný a vysvětlený . Možná že tahle cestovka je skvělá ale jak dostanete delegátku která stojí za …… tak celou dovču máte ve stresu a nevíte nic jako kdyby jste tam byli na vlastní pěst hlavně že se platí služby delegáta mít tu mladou slečnu která přišla den před odjezdem tak si myslím že dovolená by byla skvělá bez potíží ale takhle jste byli jen naštvání .

Martina Pudilová

Příspěvek od Martina Pudilová » 16 čer 2016 01:36

V neděli jsme se vrátili z Kréty, zájezd byl od Fischera a vše bylo super. Delegátka velmi příjemná a ochotná, nebyl v ničem sebemenší problém. Byla to naše 3. zkušenost s Fischerem a zatím vždy bez problémů, kupujeme si zájezdy ve first minute. Takže my rozhodně doporučujeme.

Eva

Příspěvek od Eva » 15 čer 2016 07:10

Letošní dovolena-Řecko-Zakynthos byla velice vydařená,vše do puntíku klapalo…;)
Velká chvála na delegátku Zuzku,za tydenní pobyt se o nás starala velice dobře,informační schůzky každý druhý den,jak kdo potřeboval.
Výlet s touto delegatkou byl taktéž skvělý.

Nebylo si na nic stěžovat.

Ješte jednou velký dík za skvěle strávenou dovolenou CK + delegatce Zuzce!!!

Vždy jsme cestovali s Eximem,kde jsme byli také vždy nadmóru spokojení.

Dle mé zkušenosti fisher anebo exim.

Jana Mlčková

Příspěvek od Jana Mlčková » 08 kvě 2016 23:17

Vrátila jsem se z Egypta před 4 dny. Zakoupila jsem přes Invia zájezd do Hurghady do hotelu Aladin Beach, kde jsem již jednou byla. Byla jsem však ubytována do hotelu Ali baba palace. Jak jsem až na místě zjistila, tak hotel Jasmine a Aladin jsou zavřené, takže všichni jsou směrováni do hotelu Ali baba. Ta neupřímnost ck mě dost mrzí. Byla jsem však velmi spokojena, ba přímo nadšena. Žádní Rusi, jen Němci, Polácí a Egypťané-lepší vrstvy. Hotel byl obsazen dle mého názoru jen tak ze čtvrtiny. Jinak bylo vše výborné, ubytování v nádherné zahradě, jídlo, poloprázdné pláže, nádherná průhledná voda v moři, prostě pohádka. Je tam naprostá čistota a všechen personál se chová velmi uctivě. Příště pojedu opět sem. Doporučuji vřele.

Rei

Příspěvek od Rei » 01 dub 2016 09:04

Já tedy považuje Fishera za nejlepší CK v česku. Mám jen ty nejlepší zkušenosti. Ale přijde mi hodně divné, jak někdo zná jména delegátů několiv měsíců po návratu. Z mé zkušenosti vím, že tady něco nehraje. Nikdo jsme si nikdy jméno delegátky nepamatovali ani při pobytu. Delegátky jsou vždycky u Fishera perfektně upravené, ochotné, no prostě super. U žádné jiné CK jsem se s tak perfektním chováním delegátů nestkala. Ale, když jsem třeba se chtěla delegátky něco zeptat sms, tak jsem se musela jít podívat na papír, abych ji mohla oslovit. Tak na tom jsou všichni stejně. Takže já recenze, kde jsou jména delegátů považuji za účelové, smyšlené.

Jiri

Příspěvek od Jiri » 30 led 2016 18:56

Hodne lidi ma tuto cestovku zafixovanou od doby vedeni Pana Vaclava Fischera jako cestovku seriozni, s vlastnimi letadly, profes. zamesťnanci a v neposledni rade s kvalitnim produktem. Bohuzel od r 2003., tato cestovka ma spolecne s Vaclavem Fischerem pouze jeho jmeno a vede to byvaly prodavac televizi Jelinek se svym spol. a nic z toho dobreho neni pravda. Je t o uplne stejna cestovka jako vsechny ostatni. Tak se prosim nicemu nedivte.Maji koupene hotely na garanci, tzn zaplaceny predem, pokud se neobsadi, tak logicky tam supnou lidi z jinych hotelu, a proto ta zmena hotelu na posledni chvili.

Rychlá odpověď

   
cron