recenze Neckermann ČR
-
Vladimír
Dobrý den.
Dne 21. 12. 2013 jsme se vrátili z krásného pobytu na ostrově Cozumel v Mexiku, který byl pořádán CK NECKERMANN Reisen – Thomas Cook Touristik a nám byl zprostředkován cestovní kanceláří RUDOLF REISEN, které bychom tímto chtěli poděkovat za přípravu, zajištění potřebných náležitostí a pomoc v nouzi, které se nám ze strany této CK dostalo.
Toto ovšem neplatí o zajištění služeb pořadatelskou CK NECKERMANN Reisen – Thomas Cook Touristik. Konkrétně se jednalo o zabezpečení delegátských služeb touto renomovanou společností. Po příletu do Cancunu jsme současně s ostatními rekreanty byli očekáváni delegátem této CK, převzali od něho zalepené obálky s (jak se později ukázalo) cestovními poukazy pouze k přepravě trajektem z přístavu vzdáleného cca 90 km od letiště na ostrov Cozumel a dále k přepravě taxi do hotelu Iberostar Cozumel. Totéž na cestu zpět. Přeprava z letiště do přístavu a zpět při návratu, měla být zabezpečena garantovaným delegátem pořadatelské CK. Po převzetí uvedených dokumentů jsme byli nasměrováni do přistavených taxi, ale s cílem sesterského hotelu Iberostar v Cancunu. Na dotaz proč do Cancunu a ne na trajekt a přejezd na ostrov Cozumel jsme dostali odpověď, že transfer bude realizován až následujícího dne. S tímto jsme byli do uvedeného sesterského hotelu převezeni. Proč a z jakého důvodu nám sděleno nebylo. To bylo naposled, co jsme se s jakýmkoliv delegátem této pořadatelské cestovní kanceláře vůbec setkali.
Následujícího dne po informaci od pracovníků hotelové služby, že se doposud žádný delegát CK NECKERMANN Reisen nedostavil, obrátili jsme se o pomoc na místní průvodkyni českého původu, která s touto CK nemá nic společného, paní Martinu Brychovou, která nám po telefonickém kontaktu se zástupci CK dojednala příjezd delegáta, který nám měl přepravu do cílové destinace zajistit. Garantovaného delegáta jsme se však nedočkali a byli donuceni využít profesionálního přístupu zaměstnanců hotelu, kteří nám vyšli v maximální míře vstříc a zajistili nám přepravu z Cancunu do přístavu ve své režii a na náklady hotelu místní taxislužbou (asi cca 80 – 90 km) a dále pokračovat po „vlastní ose“ až do cílové destinace.
Už toto jednání svědčí o zodpovědnosti, kvalitě přístupu a charakteru zaměstnanců pořadatelské CK.
S garantovaným delegátem jsme se však nesetkali jak po celou dobu pobytu, tak ani při přípravě na odjezd a ani při vlastním odjezdu. Před odjezdem nebyly na recepci hotelu dodány žádné pokyny s uvedením časů v návaznosti na přepravu trajektem, ani informace jak postupovat po příjezdu do přístavu a ani způsob přepravy na letiště. Vše jsme tedy řešili samostatně a doufali, že delegát bude alespoň v přístavu. Nebyl. Z tohoto důvodu jsme na základě telefonického dohovoru se zástupcem CK RUDOLF REISEN byly nuceni využít k přepravě z přístavu na letiště místní taxislužby a to na vlastní náklady.
Vzhledem ke skutečnosti, že cestujeme poměrně často s využitím služeb různých pořadatelských cestovních kanceláří můžeme konstatovat, že s podobným bezohledným a neprofesionálním přístupem akreditované cestovní společnosti vůči zákazníkovi, jaký nám prezentovali zástupci CK NECKERMANN Reisen, jsme se doposud nesetkali. Na základě těchto osobních zkušeností se zdá, že nám doporučená, byť neověřená a nerealizovaná informace o nutnosti předat ihned při prvním setkání delegátu zastupujícímu CK NECKERMANN Reisen – Thomas Cook „všimné“ ve výši 5 – 10 US dolarů vám pak zajistí jeho aktivitu, se zakládá na pravdě.
Že u této pořadatelské CK není zřejmě něco v pořádku mi potvrzuje též podobná zkušenost z loňského roku, kdy nás při cestě na Maledivy ponechal (zapomněl??) delegát téže CK v přístavu na letišti v Male a přepravu do místa pobytu jsme si museli zajistit sami, byť tato služba měla být součástí zájezdu. Tehdy jsme to však neřešili, neboť to považovali pouze za mimořádné pochybení.
leden 2014, Vladimír a Lenka, Stará Boleslav
Dne 21. 12. 2013 jsme se vrátili z krásného pobytu na ostrově Cozumel v Mexiku, který byl pořádán CK NECKERMANN Reisen – Thomas Cook Touristik a nám byl zprostředkován cestovní kanceláří RUDOLF REISEN, které bychom tímto chtěli poděkovat za přípravu, zajištění potřebných náležitostí a pomoc v nouzi, které se nám ze strany této CK dostalo.
Toto ovšem neplatí o zajištění služeb pořadatelskou CK NECKERMANN Reisen – Thomas Cook Touristik. Konkrétně se jednalo o zabezpečení delegátských služeb touto renomovanou společností. Po příletu do Cancunu jsme současně s ostatními rekreanty byli očekáváni delegátem této CK, převzali od něho zalepené obálky s (jak se později ukázalo) cestovními poukazy pouze k přepravě trajektem z přístavu vzdáleného cca 90 km od letiště na ostrov Cozumel a dále k přepravě taxi do hotelu Iberostar Cozumel. Totéž na cestu zpět. Přeprava z letiště do přístavu a zpět při návratu, měla být zabezpečena garantovaným delegátem pořadatelské CK. Po převzetí uvedených dokumentů jsme byli nasměrováni do přistavených taxi, ale s cílem sesterského hotelu Iberostar v Cancunu. Na dotaz proč do Cancunu a ne na trajekt a přejezd na ostrov Cozumel jsme dostali odpověď, že transfer bude realizován až následujícího dne. S tímto jsme byli do uvedeného sesterského hotelu převezeni. Proč a z jakého důvodu nám sděleno nebylo. To bylo naposled, co jsme se s jakýmkoliv delegátem této pořadatelské cestovní kanceláře vůbec setkali.
Následujícího dne po informaci od pracovníků hotelové služby, že se doposud žádný delegát CK NECKERMANN Reisen nedostavil, obrátili jsme se o pomoc na místní průvodkyni českého původu, která s touto CK nemá nic společného, paní Martinu Brychovou, která nám po telefonickém kontaktu se zástupci CK dojednala příjezd delegáta, který nám měl přepravu do cílové destinace zajistit. Garantovaného delegáta jsme se však nedočkali a byli donuceni využít profesionálního přístupu zaměstnanců hotelu, kteří nám vyšli v maximální míře vstříc a zajistili nám přepravu z Cancunu do přístavu ve své režii a na náklady hotelu místní taxislužbou (asi cca 80 – 90 km) a dále pokračovat po „vlastní ose“ až do cílové destinace.
Už toto jednání svědčí o zodpovědnosti, kvalitě přístupu a charakteru zaměstnanců pořadatelské CK.
S garantovaným delegátem jsme se však nesetkali jak po celou dobu pobytu, tak ani při přípravě na odjezd a ani při vlastním odjezdu. Před odjezdem nebyly na recepci hotelu dodány žádné pokyny s uvedením časů v návaznosti na přepravu trajektem, ani informace jak postupovat po příjezdu do přístavu a ani způsob přepravy na letiště. Vše jsme tedy řešili samostatně a doufali, že delegát bude alespoň v přístavu. Nebyl. Z tohoto důvodu jsme na základě telefonického dohovoru se zástupcem CK RUDOLF REISEN byly nuceni využít k přepravě z přístavu na letiště místní taxislužby a to na vlastní náklady.
Vzhledem ke skutečnosti, že cestujeme poměrně často s využitím služeb různých pořadatelských cestovních kanceláří můžeme konstatovat, že s podobným bezohledným a neprofesionálním přístupem akreditované cestovní společnosti vůči zákazníkovi, jaký nám prezentovali zástupci CK NECKERMANN Reisen, jsme se doposud nesetkali. Na základě těchto osobních zkušeností se zdá, že nám doporučená, byť neověřená a nerealizovaná informace o nutnosti předat ihned při prvním setkání delegátu zastupujícímu CK NECKERMANN Reisen – Thomas Cook „všimné“ ve výši 5 – 10 US dolarů vám pak zajistí jeho aktivitu, se zakládá na pravdě.
Že u této pořadatelské CK není zřejmě něco v pořádku mi potvrzuje též podobná zkušenost z loňského roku, kdy nás při cestě na Maledivy ponechal (zapomněl??) delegát téže CK v přístavu na letišti v Male a přepravu do místa pobytu jsme si museli zajistit sami, byť tato služba měla být součástí zájezdu. Tehdy jsme to však neřešili, neboť to považovali pouze za mimořádné pochybení.
leden 2014, Vladimír a Lenka, Stará Boleslav
-
Martina
-
Dagmar
Dobrý den, tuto cestovní kancelář nedoporučuji v žádném případě. Byli jsme už na spoustě dovolených s jinými ck. Nevím co nás napadlo letos letět s CK Neckerman, ale vím jistě, že to bylo naposledy. Pokud skočíte na to co mají ve svém katalogu a dokonce Vám to potvrdí mailem budete velice zklamaní. Měli jsme sebou dvě děti tudíž jsme chtěli hlavně hotel u moře s přímým vstupem do moře, bohužel po několika dotazech a potvrzeních jsme jim uvěřili, že tomu tak bude. Tedy jestli chcete jet do hotelu na Krétě jménem Vasia Village, žádná pláž tu není do moře se nedostane ani dospělí člověk. CK nabízí i odvoz na pláž 1 km od hotelu několikrát denně, bohužel je to jen jedenkrát denně a to přes oběd na dvě hodiny. Tato pláž je ovšem od hotelu vzdálená 5km a bez bot do vody se tam přes kameny nedostane ani dospělí člověk.
Dovolenou jsme po příletu reklamovali, z důvodů klamavé reklamy, bohužel táhne se to již 3 a půl měsíce. Po měsíci nám nabídli 1000,- kč z ceny 93 500,-kč za způsobenou škodu. Přijde mi to od dosti vtipné, tak se tedy odvolávám, bohužel pořád žádná odpověď.
Jestli tedy chcete radu s touto CK nikam nelétejte.
Dovolenou jsme po příletu reklamovali, z důvodů klamavé reklamy, bohužel táhne se to již 3 a půl měsíce. Po měsíci nám nabídli 1000,- kč z ceny 93 500,-kč za způsobenou škodu. Přijde mi to od dosti vtipné, tak se tedy odvolávám, bohužel pořád žádná odpověď.
Jestli tedy chcete radu s touto CK nikam nelétejte.
-
Petr
CK Neckermann je nejhorší cestovka, kterou jsme za 30 let cestování zažili.
Pozor na nabídku, že Vám za příplatek zajistí pokoj „lépe situovaný“ v klidnější části hotelu. Kdo by si nepřiplatil ???
Tak jsme si připlatili za pokoj 2A místo levnějšího ale stejně vybaveného 2S přes dva tisíce korun.
Pokoj byl v 1. patře hned nad recepcí a přímo nad vchodem do hotelu z parkoviště. A hned vedle výtahu. Takže rachot non stop i v noci.
Když jsme reklamovali, že máme zaplacený „lépe situovaný a klidnější“ pokoj 2A, tak jsme se na recepci dozvěděli, že takové rozdělení pokojů u nich neexistuje. Vše je jednotné a pokoje se přidělují podle toho, jak jsou po úklidu připravené k předání. Delegátka nás politovala s tím, že ona nic nezmůže.
Je to podvod od cestovky, klamání zákazníka a neoprávněné obohacování. Prodává „nadstandard“, který neexistuje. Reklamaci neuznali a tak jdeme k soudu. Od CK Neckermann raději pryč..Lžou od prvního kontaktu.
Pozor na nabídku, že Vám za příplatek zajistí pokoj „lépe situovaný“ v klidnější části hotelu. Kdo by si nepřiplatil ???
Tak jsme si připlatili za pokoj 2A místo levnějšího ale stejně vybaveného 2S přes dva tisíce korun.
Pokoj byl v 1. patře hned nad recepcí a přímo nad vchodem do hotelu z parkoviště. A hned vedle výtahu. Takže rachot non stop i v noci.
Když jsme reklamovali, že máme zaplacený „lépe situovaný a klidnější“ pokoj 2A, tak jsme se na recepci dozvěděli, že takové rozdělení pokojů u nich neexistuje. Vše je jednotné a pokoje se přidělují podle toho, jak jsou po úklidu připravené k předání. Delegátka nás politovala s tím, že ona nic nezmůže.
Je to podvod od cestovky, klamání zákazníka a neoprávněné obohacování. Prodává „nadstandard“, který neexistuje. Reklamaci neuznali a tak jdeme k soudu. Od CK Neckermann raději pryč..Lžou od prvního kontaktu.
-
Edina
-
Emília
-
martina
Letos první zkušenost s touto cestovní kanceláří. Dovolenou jsme trávili na Krétě (Řecko) a k nějakým nesrovnalostem ohledně ubytování první noc došlo. I proto bych chtěla vyzdvihnout práci naší delegátky ( Romy Drábková ), která byla nejen moc příjemná a o vše se postarala, ale i zařídila poměrně slušnou kompenzaci (kterou bych ani nečekala:-))…i na letišti nechyběla. Jinak nabídka výletů byla (na to že jsme jeli v září) také velice pestrá (19 z toho 4 z českým výkladem o památkách). Nevím, jestli to bylo štěstí, ale nám se dovolená s touto cestovkou líbila.
-
Lada Vančová
-
Emília