recenze Exim Tours - Stránky 30 - Recenze cestovních kanceláří

recenze Exim Tours

Podělte se o svoje zkušenosti a recenze z dovolené s cestovní kanceláří.
Recenze Fisher
Recenze Bluestyle
Recenze České Kormidlo
Recenze Čedok
Recenze Čebus
Recenze CK GO2
Recenze Invia
Recenze Delfín Travel
Recenze Czech Holiday Center
Recenze TUI
Recenze cestovky
Recenze cestovní kanceláře
Recenze Canaria Travel
Recenze Exim Tours
Recenze Nev-Dama
Recenze SEN
Recenze travelendo
Recenze Brenna
Recenze Ancora
Recenze Afrodita
Recenze Go2
Recenze Alexandria
Recenze CK SEN
Recenze CK Jedeme do světa
Recenze CK TUI
Marta

Příspěvek od Marta » 07 dub 2013 18:10

S EXIMEM NIKDY VÍCE .Byli jsme na ISLA MARGARITĚ. Zpáteční cesta- ráno v 7,15 odjezd na letiště, na recepci nebyly připravené potravinové baličky.Takže naše první jídlo a pití bylo v 15,00 na palubě letadla.A reakce ces.kanceláře?Nejdříve za to může letecká společnost s časnými lety, podruhé došlo k pochybení hotelu . Ještě mi napsalali, že snad důležité jsou zážitky, pak přestali reagovat. Prostě klient zaplatil, tak co je nám po tom.

Martina

Příspěvek od Martina » 27 bře 2013 18:07

Létám s Eximem již osm let a jsem jejich velmi spokojeným zákazníkem. Byla jsem s nimi v Egyptě , Tunisku a pravidelně se každý rok vracím na řecké ostrovy.Vždy mám z této kanceláře velmi dobrý pocit a z dovolené jen ty nejlepší zážitky.Je nutno říct že v destinacích jako je Egypt nebo Tunisko nemůže klient očekávat, že vše bude úplně podle jeho představ, jelikož je to dáno mentalitou těchto národů, chyba však není v CK, ta se vždy snažila zajistit vše k naší maximální spokojenosti a drobné nedostatky ihned vyřešit.Letos znovu letíme jak jinak než s Eximem, tentokrát na řecký Sámos a už se moc těšímě.

Julie

Příspěvek od Julie » 22 bře 2013 07:39

Vážený paní Julie, jak si myslíte, že by vám měla ck nebo pojišťovna tento zážitek kompenzovat???? Uvažujete hlavou?

dita

Příspěvek od dita » 15 bře 2013 18:23

Zdravím! dva dny doma,opet v zime.. egypt jsem absolvovala po třetí,tentokráte s cedokem.. Predtim fischer2x, pro me skoro stejné..jelikož jsem nemusela chodit na informační schůzky,že už vsechno vím,pohoda. užívala jsem si na lodních vyletech(nesnáším jen tak povalování na pláži), mrknete na facebook na aquamarine..jen chci ukázat fotečky..

pavel

Příspěvek od pavel » 15 bře 2013 05:58

Dobrý den,
tak jsme se dnes vrátili z Egypta.Po pravdě řečeno jsme odjížděli s obavou, jak to bude asi vypadat(po přečtení výše uvedených zkušeností).Měli jsme poznávací zájezd CHEFREN 5 + fakultativní výlety(některé popíšu)
Takže to shrnu chronologicky:
Domluvené parkovánípřes Exim u Air parking- bez problémů,vše dle předběžné tel.dohody,perfektní služba.
Po příletu do Egypta nás čekal v Hurghadě delegát,doprava do hotelu i ubytování v hotelu Prima Life- bez problémů.
Na místě samém česky mluvící delegát, podrobné info, domluvené platilo.
Prima Life hotel 5 hvězdiček – sice egyptských , ale pořád slušná úroveň.
Ubytování v Káhiře,5 hvězd, ale více nóbl .Co můžeme doporučit tak vílet do Sakáry(určitě nejezděte do Alexandrie),málo lidí, pyramidy máte sami pro sebe a vypadá to uvnitř úplně stejně jako ve velké pyramidě v Gíze.Perfektní místní průvodce.
Gíza – tam není co dodat,moc lidí,obchodníků,pofotit z venku a pryč.Návštěva parfumerie,je to pěkné , ale budou vás nutit k nákupům, takže pevnou vůli a naschledanou ,jdeme dál.
Výrobna papyru,to samé, pokud chcete nakupovat tak tvrdě smlouvat!!!
Káhirské muzeum,povinnost navštívit .-)))
Cesta vlakem- nic moc,ale nějak se tam dopravit musíme,že?Přetrpte tu jednu noc,
obsluha byla docela milá a snaživá.Ráno jste v Luxoru.
Plavba po Nilu, loď 4 hvězdy ,pokud se vám nelíbí kajuta tak tvrdě vyžadovat ihned na recepci výměnu!Hlavně si nenechte dát spodní palubu.Klima buď chladí naplno nebo vůbec.Snadná pomoc, vezměte šátek nebo hadr a průduch na noc překryjte, aby na vás přímo nefoukalo.Jinak si vždy kupujte pití na břehu(hlavně vodu 2-3 EL za 1,5l), nápoje se na lodi platí a stojí to docela dost.
Přejezd z Asuanu do Hurghady(busem) – nejslabší místo zájezdu – je to zdlouhavé a unavující, trvá cca 9-10 hodin.
Odlet z Hurghady, vše bez problémů, delegát čekal brzo ráno dle domluvy, odjezd i odlet na čas.
Fakultativní výlety: beduinská vesnice, zajímvéale příště bych zkusil něco jiného
Sakára,Memfis,Džoserova pyr. a trh chán el CHálílí- doporučuji
Alexandrie- skoro zbytečné
let balonem – letí se ráno a to je vždy opar, takže nic moc
Abú Simbel- nebyli jsme, ale prý moc pěkné(bohužel cesta busem
tam 3,5 hod. a zpět to samé)
Jízda na oslech – nebyli jsme, ale nestěžovali si
Nubijská vesnice – celkem pěkné jízda na velbloudech atd.
Ostrov Giftun – šnorchlování,pěkný zážitek,užijte si to na lodi
Takže závěrem to shrnu asi takto:Exim tours splnil vše co slíbil,delegáti na úrovni, hlavně Šárka (Jerzynská?), tak to je extra třída.Jediné co bych viděl jako mínus je to , že jste nuceni si dokupovat fakultativní výlety(pokud se nechcete válet u moře nebo u bazénu).Nicméně to jsme věděli hned při koupi zájezdu.
Sečteno a podtrženo SPOKOJENOST!

Petra

Příspěvek od Petra » 09 bře 2013 02:16

Dobrý den, s Exim Tours mám pouze pozitivní zkušenosti – letěly jsme s nimi již 2x – Emiráty a Tunisko, vždy vše odpovídalo fotografiím i nabízeným službám, delegáti i výlety v pohodě…zkušenosti s reklamací nemám, nebyl k nim nikdy důvod, za své peníze jsme vždy dostaly až nadstandard…myslím si, že špatné zkušenosti mají všichni s různými cestovkami, podle shody špatných okolností na konkrétním místě, bohužel do jiného hotelu neodpovídajícímu kategorii vás může dovézt každá cestovka, s tím se moc dělat nedá…

Alena

Příspěvek od Alena » 18 úno 2013 01:52

Dominikánská Juan Dolio s Eximem.
Při přepadení místními dorostenci jsem sice ubránila doklady a peníze, ale přišla o zrcadlovku.
Po vláčení po zemi jsem měla sedřené celé tělo, manžel škrábanec od nože.
DELEGÁT ANI POJIŠŤOVNA GENERALI VŮBEC NEREAGOVALI!
Až po příletu jsem minimum dostala od pojišťovny. Delegát zapřel, že jsem ho kontaktovala. Požadovaný výpis hovorů nikdy nedodal.
Vykašlete se na ně!
Alena
Jinak horory s kvalitou hotelu v Egyptě.

Iris

Příspěvek od Iris » 17 úno 2013 18:04

Dobrý den,

ráda bych upozornila na nedostatky a malou informovanost Eximu. Pokud se chystáte na dovolenou do hotelu Le Jardin Resord určitě se budete muset smířit s koupelnou max. **, protože jsou zničené, diravé a rezavé vany a sprchový gel smrdí, takže nejlépe svůj, smradlavý wc, nefunkční ventilátor na wc. Může se Vám stát, že dostanete pokoj s děsnou vyhlídkou na střechu nebo na rozpadle baráky. Trezor většinou nefunguje, ani po opravě. Pokoj je docela na úrovni a pokud máte štěstí na výhled na bazén, tak máte vyhráno. Nejhorší jsou pokoje u schodů a u výtahů, kde vás neukáznění návštěvníci Ruské národnosti budou budit skoro celou noc.

Bohužel Exim dává chybné informace pití zdarma na pokoji, což už od loňského roku je neplatné a můžete si zdarma čepovat vodu do pet lahve, kterou si musíte dovést sebou v restauraci, kde máte all inclusive jídlo a pití. V pokoji můžete mít bar – lednička a samozřejmě ceny jsou uváděné za kusy např. 2 a ne po kuse, takže i když si vezmete 1 vodu, platíte za dvě a nikdo Vám zpětně druhou nedá.

Delegát je tam bohužel jen 3x a přijede, až druhý den, kdy řešíte problém za problémem. Sice je na telefonu, ale není to zrovna ideální stav. Na recepci nelze vyměnit peníze a bankomat často nefungoval. V obchodech v hotelu, nikdo nevrací peníze, nemají drobné. Proto doporučuji vyměnit dost drobných dolarů, které můžete udat všude, také EU, ale v USD to vycházelo lépe.

Jídlo bylo docela bohaté, ale fronty na maso a dostanete 1 ks, pokud neřeknete 2, někdy dostanete i kus šlachy, místo masa nebo kost, kterou bych ani psovi nedala.

Jeden bazén vyhřívaný, zábava dobrá( orientální tance, aquaerobik – zdarma), bazének pro děti (není vhodné pro starší děti, budou se tam nudit) max. pro děti do 6 let – hřiště pro malé děti, nikoli starší.

Není korálové podloží, v moři nenajdete nic. Zničený korály.

Pokud se chystáte do Káhiry na výlet, byl tam klid, ale delegát nám nezajistil jídlo na výlet v recepci, i když po domluvě měl, autobus jsme dostali tak malý, bez wc, že jsme se mačkali celou cestu bez delegáta 5,5hod s místními domorodci, kde bylo vyloženě o strach, kde dojedeme a zda dojedeme.

Až v Káhiře delegátka SK mluvící. Výlet celý naplánovaný – honem, honem, ve spěchu. V poledne oběd v restauraci, kde jídlo zdarma, pití platíte, výhled rujny domů, pyramidy a odpadky, fakt vražedná kombinace ( restaurace Cleopatra).
U muzea vyhořelá budova, muzeum vykradeno vlastními zaměstnanci, uvnitř se nesmí fotit, ani natáčet a mumie faraonů ještě za poplatek, naslouchátka na tlumočení muzea delegátem za příplatek, není v ceně zájezdu, wc také za poplatek, takže nejlépe vzít drobné. Při příjezdu do Káhiry špína a smog. Samozřejmě, aby toho nebylo málo, projedete městem, kde vidíte jen rozestavěné domy,špínu a odpadky.

Aby vydělali, odvezou Vás na výrobu papyrusu a do parfumérie, kde zabijete zbytečně moc času a utratíte, pokud nedokážete říci ne, alespoň wc zdarma.

Nakonec máte chvilku na prohlídku pyramid a sfingy. U pyramid můžete navštívit pyramidu uvnitř, ale není tam nic, jen pocit, že jste tam byli. Pak rychle za běhu prohlédnout ostatní. Bohužel hnusný pohled na to, že za Vámi je už Káhira, tak 500m a ničí celkový dojem z historické památky. Všude kolem odpadky, pet lahve, takže pozor, kam šlapete. V případě, že by jste doufali, že si sáhnete na Sfingu, tak tam ani nejezděte, je oplocená a nesmí se k ní a při štěstí se u ní z dálky vyfotíte s ploty.

Po celou dobu Vás všude místní obyvatelé otravují a nabízejí zboží, pozor na ně, drobné nemají a vezmou Vám klidně i peněženku a zboží neuvidíte. Doporučujeme spíše přímo v Hurghadě bazar Cleopatra, kde jsou pevné ceny a nikdo Vám nic nevnucuje.

Co můžeme doporučit je Dolpfin world ( delfinárium ) nové u Hurghady, nádherná podívaná, možné foto za poplatek nebo potápění s delfíny, opět za poplatek. Samotná show byla hezká. Da se zakoupit v dražbě obrázek malovaný delfínem.

Pokud chcete lehátko u vyhřívaného bazénu, tak vstávat 6-7hod ráno, pak už není možné sehnat místo. Hlídat si kartičky na ručníky a samotné ručníky se kradou. Delegátem dobrá rada – ukrást také, pokud vám někdo ukrade váš. Lehátka u bazénu i na pláži jsou min. 20 let stará, dle toho vypadají.

Vodní dýmka za příplatek, masáže se platí, stolní tenis zdarma, ale je stůl prasklý, bowling za poplatek, posilovna zdarma. Do Hurghady můžete využít hotelový taxi, kdy platíte přímo v hotelu a nikdo vás neokrade.

Koktejly 100% ovoce jsou za příplatek a všude vám to v hotelu nabízejí. Čistit zuby pouze pitnou vodou, nikoli z kohoutku. Dovolenou jsme prožili s min. zdravotními problémy.

Do Egyptu se opět chystáme, ale určitě do jiného hotelu a do Káhiry už nepojedeme.

Monika

Příspěvek od Monika » 14 úno 2013 02:07

Toto jednání cestovky je samozřejmě mírně řečeno hodně nešťastné. Důvod proč cestovky chtějí peníze skládat na pobočkách je jednoduchý.
Bankovní převod může trvat 2 až 3 dny a klient si to navíc může ještě rozmyslet a cestovka tak blokuje zájezd který může prodat někomu jinému. No a při platbě kartou si banka z každé transakce bere zhruba 3 procenta.

Jiří Vlk

Příspěvek od Jiří Vlk » 14 úno 2013 01:50

Včerejšího dne jsem si poslal stížnost do společnosti Exim tour. Můj předpoklad, že se mnou bude ,, zameteno ,, se naplnil.
Oč vlastně šlo?
Má matka, které je více než 70 let si minulý týden objednala zájezd u této cestovní kaceláře společně se svou přítelkyní.
Po dotazu, jak lze provést platbu jí bylo telefonicky sděleno, že nejlépe bude, pokud složí peníze v hotovosti hned druhý den ráno u pobočky cestovní kanceláře v Litoměřicích.
Chudák matka vyzvedla tedy částku přesahující 60.000,-Kč a v tašce ji nesla z banky v patnáctistupňovém mrazu dle rady do pobočky Exim tour.
Tam jí bylo sděleno, že pobočka Litoměřice není oprávněna přijímat platby od klientů a bylo jí doporučeno, že může s hotovostí zajet na pobočky v Ústí nad Labem ( 25 km), či do Teplic ( 35 km) !!
Naštěstí mi matka zavolala na mobil a po mé radě se vrátila do banky, peníze uložila zpět na účet ( opět samozřejmě s poplatkem, stejně jako když peníze vybírala!!) a s mou pomocí a pomocí bankovní úřednice provedla transakci bezhotovostně.
Když jsem toto popsal emailem Exim tour, došla mi stručná odpověď, že pracovnice na centrále takovouto radu nedala.
Co ostatně se dalo očekávat, že?
NYNÍ SE POUZE MODLÍM, ABY SE MI MATKA ZE ZÁJEZDU ŠŤASTNĚ VRÁTILA….

Rychlá odpověď

   
cron