recenze Firo Tour
-
Deedee
Fakt nevím, nevyznám se přesně v problematice letecké společnosti vs. CK, nicméně bych odpovědnost za zpoždění neházela čistě na jakoukoli ck, za jakékoli aktuální změny v dopravě je přeci odpovědný dopravce, ten musí kompenzovat. CK si sice objedná let, nicméně veškerý průběh letu vč. určení časů/změny časů je jen na letecké společnosti, to CK ovlivnit nemůže.
Objednáváme přes cestovku z toho důvodu, že nejsme jazykově zrovna dobře vybaveni a chceme mít servis předem zajištěný, jako většina. Fakt jsem neměla špatnou zkušenost. Naopak se nám stal kdysi v Řecku průšvih zaviněný vlastním přičiněním … když jsme se v noci vraceli půjčeným autem z diskotéky na hotel, přítel dost „opřel“ auto o zeď plotu a kousek nějakého neobydleného domku …. už jsem nás viděla v řeckém vězení o chlebu a vodě se splátkama do konce života …. volali jsme delegátce, co s tím máme dělat atd. Přijela osobně do půl hodiny a pomohla nám s policií, místníma a pojišťovnou vše dořešit, a to tenkrát bylo kolem druhé ráno ….. Dodnes jsme jí a jedné kolegyni z chomutovské centrály vděční, že nás z toho vysekali.
Je to chomutovská firma a na webovkách jsem našla korespondenční adresu přímo do Chomutova, tam už stačí připsat jen jméno, komu se má dopis doručit.
Neberte to jako „útok“ proti Vám, ale jen mi přišlo, že když tu opakovaně vykřikujete jak malé dítě do světa adresu ředitele, že tu Vaši stížnost/recenzi pak budou brát ostatní lidi míň vážně.
Objednáváme přes cestovku z toho důvodu, že nejsme jazykově zrovna dobře vybaveni a chceme mít servis předem zajištěný, jako většina. Fakt jsem neměla špatnou zkušenost. Naopak se nám stal kdysi v Řecku průšvih zaviněný vlastním přičiněním … když jsme se v noci vraceli půjčeným autem z diskotéky na hotel, přítel dost „opřel“ auto o zeď plotu a kousek nějakého neobydleného domku …. už jsem nás viděla v řeckém vězení o chlebu a vodě se splátkama do konce života …. volali jsme delegátce, co s tím máme dělat atd. Přijela osobně do půl hodiny a pomohla nám s policií, místníma a pojišťovnou vše dořešit, a to tenkrát bylo kolem druhé ráno ….. Dodnes jsme jí a jedné kolegyni z chomutovské centrály vděční, že nás z toho vysekali.
Je to chomutovská firma a na webovkách jsem našla korespondenční adresu přímo do Chomutova, tam už stačí připsat jen jméno, komu se má dopis doručit.
Neberte to jako „útok“ proti Vám, ale jen mi přišlo, že když tu opakovaně vykřikujete jak malé dítě do světa adresu ředitele, že tu Vaši stížnost/recenzi pak budou brát ostatní lidi míň vážně.
-
Jirka
Ještě doplněk k té adrese – adresa je veřejně dostupná informace. Když se podíváte na web Firo-touru, a hledáte kontakt, najdete jen anonymní formulář. Já to chápu jako jasnou snahu schovat se. Mají pobočky to ano, ale když chcete na vedení firmy, máte smůlu. Proto zde adresu uvádím pro případ, že by Fiska chtěl někdo kontaktovat na přímo – ať to má jednodušší. To není nic proti ničemu.
-
Jirka
FIRO NEMŮŽU DOPORUČIT, NAOPAK VARUJI!!!! Deedee to máte jednoduchý. Pane ředitel mi dal jasně najevo, že je mu úplně jedno, že mě a mé rodině způsobil problémy. Přeju Vám, abyste nemusela nic řešit. Protože jinak se budete divit. Proč si sjednáváte cestovku a nekupujete si hotel nebo dopravu sama? Důvody jsou různé, ale jeden z nich je, že se o to nechcete starat, nechcete mít problémy. A co se s Firem stane, když se problémy objeví? Nechají Vás v tom vymáchat a ani se neomluví. Zaměstancům je to jedno. To bych ještě pochopil. Ale řediteli? Tak to je hrozný, protože na koho jiného se obrátit? Když jsem se zeptal, co bylo důvodem, že mělo letadlo 6 hodin zpoždění, jejich advokát (pozor – nikoliv někdo z Fira, nejdebože třeba pan ředitel, ale rovnou externí renomovaná pražská advokátní kancelář! – proč si jí asi najímají?) mi řekl, že „neví“. Lžou. A nebo opravdu neví, ale to je ještě horší, příště Vám totiž klidně řeklnou, že neví, proč v hotelu pro Vás neměli pokoj…
Mně to leží v žaludku a bude mi to tam ležet do té doby, než se ředitel pochlapí. A omluví se. Osobně. FIRO NEMŮŽU DOPORUČIT, NAOPAK VARUJI!!!!
P.S.: Když jsem jim slušně napsal svou zkušennost na facebook, smazali jí a můj přístup zablokovali. Kdyby se nebáli, že by 6hodinové zpoždění měli nějak kompenzovat, tak budou postupovat jinak. Tak kdo má máslo na hlavě?
Mně to leží v žaludku a bude mi to tam ležet do té doby, než se ředitel pochlapí. A omluví se. Osobně. FIRO NEMŮŽU DOPORUČIT, NAOPAK VARUJI!!!!
P.S.: Když jsem jim slušně napsal svou zkušennost na facebook, smazali jí a můj přístup zablokovali. Kdyby se nebáli, že by 6hodinové zpoždění měli nějak kompenzovat, tak budou postupovat jinak. Tak kdo má máslo na hlavě?
-
Deedee
S Firem pojedu letos opět na 2 dovolené u moře a jedna poznávačka, celkem jsem zájezdů s Firem za ty roky absolvovala cca 13 a můžu říct, že s jinou cestovkou už bych asi nejela. Létáme do apartmánů i do luxusních hotelů a vždy všechno odpovídalo katalogu. Nikdy jsme nedostali jiný hotel, než co jsme si zaplatili. Jednání se zaměstnanci bylo taky v pořádku, i když jsem musela dovolenou posunout na jiný termín, tak mi naprosto vyšli vstříc. Jako bonus (když to koupíte po vydání katalogů) dostanete parkování u letiště zdarma! Rozhodně tedy můžu Firo doporučit!!! Jirko, Vaše opakované příspěvky s adresou na jejich ředitele nějak nechápu ….
-
Jirka
To bohužel ne. Ale důrazně zde VARUJI před jakýmkoliv zájezdem s FIRO-TOURem! Když vše klapne, asi to bude normální. Ale jakmile se vyskytne problém, ve FIRO-TOURU SI VŮBEC NIC Z PROBLÉMU NEDĚLAJÍ, odbydou vás a když si budete tvrdošíjně stěžovat a žádat pouhou omluvu, POŠLOU NA VÁS ADVOKÁTNÍ KANCELÁŘ, která buď sama lže, nebo reprodukuje lež cestovky. Fisek, ředitel Firou-touru, je takový „frajer“, že se nenamáhá odpověď ani podepsat a nechá to vyřídit „asistentku“.
-
Ivča
-
Pavel
NE DO KENI
Nejezděte s „Firem“ do Keni !!! Zájezdy mají od CK ESO a když jedete od Fira, budete mít problémy: při odletu se zjistí, že ESO pro vás nemá letenku, zatím co klienti ESA dostanou vše v „balíčku“ – vy nic, na hotelu budete mít problém s ubytováním, protože váš voucher se odlišuje od ostatních (jiné logo, jiný „papír“ – recepčnímu dlouhé vysvětlování ), budete „mít nervy“ z čekání, zda dorazí e-mailem zpáteční letenka. Když tyto připomínky napíšete na Firo – tak vám neodpoví.
Nejezděte s „Firem“ do Keni !!! Zájezdy mají od CK ESO a když jedete od Fira, budete mít problémy: při odletu se zjistí, že ESO pro vás nemá letenku, zatím co klienti ESA dostanou vše v „balíčku“ – vy nic, na hotelu budete mít problém s ubytováním, protože váš voucher se odlišuje od ostatních (jiné logo, jiný „papír“ – recepčnímu dlouhé vysvětlování ), budete „mít nervy“ z čekání, zda dorazí e-mailem zpáteční letenka. Když tyto připomínky napíšete na Firo – tak vám neodpoví.
-
Mirka
Boli sme s nimi v Španielsku. Zájazd sme si kupovali dva dni pred odletom. Az to prílete do Spanielska nám povedali ze nám menia hotel lebo náš ukoncuje uz sezonu, co nám nepovedali dopredu aj ked to vedeli. Pláž mala byť dlhá piesocnatá, pricom v skutocnosti bola kamienkova, a piesocna nebola ani v rozsahu najblizsích desiatok kilometrov. Zreklamovat nám tieto nedostatky odmietli, ze ked sme cakali kým sa zníži cena a kupovali zájazd tesne pred odletom, tak to prináša toto riziko (?)
Takze neodporucam !
Takze neodporucam !