recenze Exim Tours
-
P.K.
Exim tours
Gratuluji ke ztrátě pravidelného zákazníka. 2 zájezdy s Vámi byly fajn, jakmile přišla první komplikace (nefunkční klimatizace v hotelu celou dovolenou v červnu v pokoji přímo pod střechou) ukázalo se, jak si klientů vážíte. Dokud platí, tak je to fajn, pokud vy hrubě porušíte smlouvu, tak už to tak veselé není. Důkladně zdokumentované závady (každý den vyfocena teplota na pokoji, u výdechu z klimatizace atd.), postupováno podle požadavků (hlášení delegátovi, následně reklamace ihned po návratu) podrobně popsaná reklamace. Bylo jasné, že v případě soudního sporu nemáte šanci, přesto nabídnuta směšně nízká kompenzace. Navíc s naprosto hloupými argumenty (např. že musím chápat, že klimatizace nejde opravit hned - super, proč tedy za to mám platit? Uspěl bych s argumentem, že nemám dostatek peněz, tak vám za dovolenou nezaplatím? Nevím, zda si uvědomujete, že podnikatelské riziko je jen a jen vaše a nechápu tu drzost, přenášet ho na klienta. Jakože byste jen inkasovali zisk, ale případné problémy by šly za klienty? Ideální podnikání, také bych chtěl podnikat v takovém světě.) Po odvolání a vyvrácení všech argumentů, které byly naprosto zcestné, arogantní odpověď, že je to pro vás uzavřené. Po předání právníkovi jste nakonec museli zaplatit ještě větší kompenzaci než jsem původně požadoval + náklady na právníka. Takže když to shrneme, stálo vás to více finančních prostředků, více práce pro vaše zaměstnance (další komunikace s právníkem), ztrátu pravidelného zákazníka a máte o 1 negativní recenzi více. To je opravdu majstrštyk. Teď v září jsme byli na dovolené s konkurencí a vše naprosto v pohodě, takže nemáme moc důvodů se k vám vracet. Abychom s vámi ještě někam někdy jeli, musela by přijít zajímavá nabídka jako kompenzace za to, jak jste plýtvali mým drahocenným časem - např. dovolená zdarma na Váš účet.
-
jan
EXIM Tours
V září jsme s těhotnou přítelkyní vyrazili na dovolenou na Kos, kde jsme měli strávit 14 dní (13 nocí) v 5hvězdičkovém hotelu u pláže. Celková cena dovolené? 70 000 Kč. Očekávali jsme odpočinkový pobyt u moře, který jsme si dopředu zaplatili. Realita? Naprosté fiasko.
Hned po příjezdu na hotel nám bylo oznámeno, že pro nás nemají žádný volný pokoj. Prvních 5 hodin jsme strávili ve stresu, zatímco jsme zoufale vyjednávali s recepcí a snažili se kontaktovat delegátku, která nám téměř nepomohla. Nakonec nás přesunuli do jiného hotelu – 4hvězdičkového, který byl 3 km od pláže. Připomínám, že přítelkyně byla těhotná a proto jsme chtěli hotel u moře, aby se nemusela nikde trmácet.
V tomto hotelu jsme museli zůstat 5 nocí, což bylo zcela mimo naši původní rezervaci. Vyjednávání s delegátkou bylo extrémně komplikované a vyčerpávající. Aby nám to "vynahradili", dostali jsme na 2 dny zapůjčené auto, abychom si mohli dělat výlety. Ale to, co jsme opravdu chtěli – pohodlí a hotel u pláže – nám nebylo poskytnuto.
Po návratu jsme podali reklamaci. Výsledek? Vrátili nám pouhých 4 000 Kč! To je směšná částka vzhledem k tomu, že jsme 5 nocí z 13 strávili mimo hotel, za který jsme si zaplatili. Místo relaxace jsme 3 dny jen hledali ideální řešení a trávili čas ve stresu a nepohodlí, zatímco agentura se tvářila, že je všechno v pořádku.
Komunikace s reklamační specialistkou byla stejně mizerná. Na maily neodpovídala, a když už se konečně ozvala, bylo to stylem: "Rozhodli jsme se a dál o tom nebudeme diskutovat." Takové jednání je naprosto nepřijatelné.
Jsem hluboce zklamaný přístupem agentury EXIM tours. Po tom, co jsem si přečetl další recenze a mluvil s jinými českými turisty na Kosu, je zřejmé, že nejde o ojedinělý případ. Zdá se, že jejich obchodní strategií je inkasovat vysoké částky za luxusní zájezdy a nakonec zákazníkům nabídnout průměrné služby. A když si stěžujete, prakticky vás ignorují. Je zjevné, že spoléhají na to, že se nikdo nebude soudit, a tímto přístupem vydělávají.
Už nikdy bych od EXIM tours nic nekoupil. Varuji všechny, aby si svou dovolenou vybrali jinde, protože s touto agenturou vás čeká jen zklamání a problémy. Přeji vám hodně štěstí při hledání lepšího cestovního zážitku – rozhodně ale někde jinde.
Hned po příjezdu na hotel nám bylo oznámeno, že pro nás nemají žádný volný pokoj. Prvních 5 hodin jsme strávili ve stresu, zatímco jsme zoufale vyjednávali s recepcí a snažili se kontaktovat delegátku, která nám téměř nepomohla. Nakonec nás přesunuli do jiného hotelu – 4hvězdičkového, který byl 3 km od pláže. Připomínám, že přítelkyně byla těhotná a proto jsme chtěli hotel u moře, aby se nemusela nikde trmácet.
V tomto hotelu jsme museli zůstat 5 nocí, což bylo zcela mimo naši původní rezervaci. Vyjednávání s delegátkou bylo extrémně komplikované a vyčerpávající. Aby nám to "vynahradili", dostali jsme na 2 dny zapůjčené auto, abychom si mohli dělat výlety. Ale to, co jsme opravdu chtěli – pohodlí a hotel u pláže – nám nebylo poskytnuto.
Po návratu jsme podali reklamaci. Výsledek? Vrátili nám pouhých 4 000 Kč! To je směšná částka vzhledem k tomu, že jsme 5 nocí z 13 strávili mimo hotel, za který jsme si zaplatili. Místo relaxace jsme 3 dny jen hledali ideální řešení a trávili čas ve stresu a nepohodlí, zatímco agentura se tvářila, že je všechno v pořádku.
Komunikace s reklamační specialistkou byla stejně mizerná. Na maily neodpovídala, a když už se konečně ozvala, bylo to stylem: "Rozhodli jsme se a dál o tom nebudeme diskutovat." Takové jednání je naprosto nepřijatelné.
Jsem hluboce zklamaný přístupem agentury EXIM tours. Po tom, co jsem si přečetl další recenze a mluvil s jinými českými turisty na Kosu, je zřejmé, že nejde o ojedinělý případ. Zdá se, že jejich obchodní strategií je inkasovat vysoké částky za luxusní zájezdy a nakonec zákazníkům nabídnout průměrné služby. A když si stěžujete, prakticky vás ignorují. Je zjevné, že spoléhají na to, že se nikdo nebude soudit, a tímto přístupem vydělávají.
Už nikdy bych od EXIM tours nic nekoupil. Varuji všechny, aby si svou dovolenou vybrali jinde, protože s touto agenturou vás čeká jen zklamání a problémy. Přeji vám hodně štěstí při hledání lepšího cestovního zážitku – rozhodně ale někde jinde.
-
Jita
CK EXIM Tours
Pokoj v hotelu Les Magnolias, plíseň na záclonách, po zdech i za nábytkem.
Šla jsem za naší delegátkou p. Dášou s prosbou o výměnu pokoje, primárně proto, že máme 8mi měsíčního syna a bylo naprosto nemyslitelné, aby v takových podmínkách 10 nocí spal.
Paní Dáša problém řešila tak, ze nechala pokoj vyčistit, vyměnit záclony, což podle nás neřeší problém s plísní.
Na žádost výměny pokoje nám řekla, že bohužel nemaj jiný pokoj, který by nám mohli dát.
Řešení tedy bylo takové, že pokud zaplatíme €103, tak nám jiný pokoj dát mohou.
I přesto, že paní Dáša je velice ochotná, příjemná a milá paní, měla by při nejmenším rozumět tamnímu jazyku, aby byla schopna řešit problémy hostů. Jen podotýkám, že například slečna na recepci rozuměla mě anglicky mnohem lépe, než paní Dáše česky.
Vyjádření cestovky na reklamaci bylo takové, že nám dali 5% slevu na příští zájezd, vynaložené výdaje na lepší pokoj nám neproplatí, jelikož sme se tak rozhodli sami, to zaplatit
Na žádný další zájezd s touto cestovkou rozhodně nepojedeme, protože sice chápu, že promo pokoj, je pokoj znevýhodněný, ale rozhodně by neměl být plesnivý
Od tak velké cestovky bych čekala trochu vstřícnější přístup.
Šla jsem za naší delegátkou p. Dášou s prosbou o výměnu pokoje, primárně proto, že máme 8mi měsíčního syna a bylo naprosto nemyslitelné, aby v takových podmínkách 10 nocí spal.
Paní Dáša problém řešila tak, ze nechala pokoj vyčistit, vyměnit záclony, což podle nás neřeší problém s plísní.
Na žádost výměny pokoje nám řekla, že bohužel nemaj jiný pokoj, který by nám mohli dát.
Řešení tedy bylo takové, že pokud zaplatíme €103, tak nám jiný pokoj dát mohou.
I přesto, že paní Dáša je velice ochotná, příjemná a milá paní, měla by při nejmenším rozumět tamnímu jazyku, aby byla schopna řešit problémy hostů. Jen podotýkám, že například slečna na recepci rozuměla mě anglicky mnohem lépe, než paní Dáše česky.
Vyjádření cestovky na reklamaci bylo takové, že nám dali 5% slevu na příští zájezd, vynaložené výdaje na lepší pokoj nám neproplatí, jelikož sme se tak rozhodli sami, to zaplatit
Na žádný další zájezd s touto cestovkou rozhodně nepojedeme, protože sice chápu, že promo pokoj, je pokoj znevýhodněný, ale rozhodně by neměl být plesnivý
Od tak velké cestovky bych čekala trochu vstřícnější přístup.
-
Skoková
EXIM tours
Dobrý den...
s CK Exim tours létáme na dovolené již několik desítek let,takže zkušenosti jsou.Nikdy se nám nestalo, aby byl s nějaký velký problém,který by pokazil dovolenou.Co cestovka nabízela, to bylo.Jestli je někdo zvyklý mít doma snídaně o deseti chodech, místo koupání hledat v resortu chyby a celkově kritizovat zvyklosti navštívené země, ten ať raději sedí doma.
Někdy vám neoprávněná recenze před odletem pokazí radost, že vás čeká vytoužená dovolená.
Navíc má Exim jedno velké plus- v době covidu nám okamžitě vrátil celou částku za zájezd, na který jsme nemohli vycestovat, protože se v této době uzavřely hranice. Ne každá CK se takto solidně zachovala.
Prostě EXIM TOURS je nejlepší!!!
s CK Exim tours létáme na dovolené již několik desítek let,takže zkušenosti jsou.Nikdy se nám nestalo, aby byl s nějaký velký problém,který by pokazil dovolenou.Co cestovka nabízela, to bylo.Jestli je někdo zvyklý mít doma snídaně o deseti chodech, místo koupání hledat v resortu chyby a celkově kritizovat zvyklosti navštívené země, ten ať raději sedí doma.
Někdy vám neoprávněná recenze před odletem pokazí radost, že vás čeká vytoužená dovolená.
Navíc má Exim jedno velké plus- v době covidu nám okamžitě vrátil celou částku za zájezd, na který jsme nemohli vycestovat, protože se v této době uzavřely hranice. Ne každá CK se takto solidně zachovala.
Prostě EXIM TOURS je nejlepší!!!
-
Návštěvník
Re:
pavel píše: ↑15 bře 2013 05:58Dobrý den,
tak jsme se dnes vrátili z Egypta.Po pravdě řečeno jsme odjížděli s obavou, jak to bude asi vypadat(po přečtení výše uvedených zkušeností).Měli jsme poznávací zájezd CHEFREN 5 + fakultativní výlety(některé popíšu)
Takže to shrnu chronologicky:
Domluvené parkovánípřes Exim u Air parking- bez problémů,vše dle předběžné tel.dohody,perfektní služba.
Po příletu do Egypta nás čekal v Hurghadě delegát,doprava do hotelu i ubytování v hotelu Prima Life- bez problémů.
Na místě samém česky mluvící delegát, podrobné info, domluvené platilo.
Prima Life hotel 5 hvězdiček – sice egyptských , ale pořád slušná úroveň.
Ubytování v Káhiře,5 hvězd, ale více nóbl .Co můžeme doporučit tak vílet do Sakáry(určitě nejezděte do Alexandrie),málo lidí, pyramidy máte sami pro sebe a vypadá to uvnitř úplně stejně jako ve velké pyramidě v Gíze.Perfektní místní průvodce.
Gíza – tam není co dodat,moc lidí,obchodníků,pofotit z venku a pryč.Návštěva parfumerie,je to pěkné , ale budou vás nutit k nákupům, takže pevnou vůli a naschledanou ,jdeme dál.
Výrobna papyru,to samé, pokud chcete nakupovat tak tvrdě smlouvat!!!
Káhirské muzeum,povinnost navštívit .-)))
Cesta vlakem- nic moc,ale nějak se tam dopravit musíme,že?Přetrpte tu jednu noc,
obsluha byla docela milá a snaživá.Ráno jste v Luxoru.
Plavba po Nilu, loď 4 hvězdy ,pokud se vám nelíbí kajuta tak tvrdě vyžadovat ihned na recepci výměnu!Hlavně si nenechte dát spodní palubu.Klima buď chladí naplno nebo vůbec.Snadná pomoc, vezměte šátek nebo hadr a průduch na noc překryjte, aby na vás přímo nefoukalo.Jinak si vždy kupujte pití na břehu(hlavně vodu 2-3 EL za 1,5l), nápoje se na lodi platí a stojí to docela dost.
Přejezd z Asuanu do Hurghady(busem) – nejslabší místo zájezdu – je to zdlouhavé a unavující, trvá cca 9-10 hodin.
Odlet z Hurghady, vše bez problémů, delegát čekal brzo ráno dle domluvy, odjezd i odlet na čas.
Fakultativní výlety: beduinská vesnice, zajímvéale příště bych zkusil něco jiného
Sakára,Memfis,Džoserova pyr. a trh chán el CHálílí- doporučuji
Alexandrie- skoro zbytečné
let balonem – letí se ráno a to je vždy opar, takže nic moc
Abú Simbel- nebyli jsme, ale prý moc pěkné(bohužel cesta busem
tam 3,5 hod. a zpět to samé)
Jízda na oslech – nebyli jsme, ale nestěžovali si
Nubijská vesnice – celkem pěkné jízda na velbloudech atd.
Ostrov Giftun – šnorchlování,pěkný zážitek,užijte si to na lodi
Takže závěrem to shrnu asi takto:Exim tours splnil vše co slíbil,delegáti na úrovni, hlavně Šárka (Jerzynská?), tak to je extra třída.Jediné co bych viděl jako mínus je to , že jste nuceni si dokupovat fakultativní výlety(pokud se nechcete válet u moře nebo u bazénu).Nicméně to jsme věděli hned při koupi zájezdu.
Sečteno a podtrženo SPOKOJENOST!
-
Tom
S Eximem už nikdy více, naprostá katastrofa, neseriozní cestovní kancelář, kterou zajímá jen její vlastní zisk a zákazník je na posledním místě Před dvěma měsíci jsme si vybrali zájezd do Keni, celý zaplatili a najednou nám Exim sdělil že zájezd v dubnovém termínu bez náhrady ruší. Kde je ta silná , evropská cestovní kancelář jak prezentují a co naše v práci plánovaná dovolená, očkování a další přípravy na cestu.To nikoho v cestovce nezajímá, svádí to na technické problémy. Když komplikace tak dovolená s Eximem.
-
Vendula Lhotáková
S Eximen jsme letěli poprvé. Jako místo pobytu jsme si vybrali Kapverdy. Byla to úžasná dovolená, splnila veškeré naše očekávání, i když delegátku Petru jsme viděli jen při příletu. Na první informativní schůzku, kterou jsme měli s delegátkou domluvenou (přímo od ní napsaný datum i čas na informačním listě) bohužel nedorazila. Poslala místo sebe průvodkyni paní Iren. S Iren jsme posléze absolvovali 2 výlety a cestu zpět na letiště. Tímto děkujeme paní Iren, neboť nám zprostředkovala nezapomenutelnou dovolenou, byla naprosto úžasná a celé dovolené dala punc výjimečnosti. Iren, nikdy nezapomeneme, byla jsi fantastická !!! Děkujeme !!!
-
Irena Sommerová
Mohu říct, že po změně vlastníka Eximu je to katastrofa, již potřetí jsem byla velmi nespokojená s ubytováním a ostatním v hotelech, které jsou prezentovány jako čtyř hvězdičkové. Za spoustu peněz nulová kvalita. Pokud to vlastnil ten pán z Tuniska byla to opravdu prvotřídní cestovka, dnes to vlastní Němec a takhle to vypadá.
-
tery
My se nedavno vratili ze Sae pres Exim. Ackoli jsme cetli dost hrozne recenze na tuto CK, tak jsme byli mile prekvapeni. Pocinaje hotelem bin majid resort tak I delegatkou Zuzkou, uzasna baba, proste clovek na spravnem miste. Absolvovali jsme vylet do Dubaje s vystupem na nejvyssi vez na svete Burdz Chalifa s pruvodkyni Michaelou, ktera v Dubaji zije uz 7 let. S manzelem ji obdivujeme, jak si vsechny ty informace muze pamatovat, hlavne ta jejich jmena
soucasti vyletu jsou I trhy, kde jsme nakoupili uzasny dobroty a zpivajici fontana v Dubaj Mallu. Mezapomenutelny zazitek. Jinak hotel je klidny, idealni pro rodiny s detmi, super animacni tym s ceskama!!!!!! More uz jsme zazili lepsi, ale vynahradili nam to zazitky!! Od ostatnich turistu jsme slyseli mnoho chvaly I na vylet do Abu Dhabi, tak to dame priste, protoze jsme tam rozhodne nebyli napodled!